Téma: Problem s stk na rider
11.7.2019 v 14:53
Zdravím, koupil sem si vysnený stroj po odchodu wildstaru k novému maitely a asi sem udělal chybu.
Motorka je super a předčila očekávání co se jízdy týká. Ale totéž platí i v případě snahy o přihlášení bohužel. Nikde žádný e a výfuky cobra které dobře zní ale nejdou přes STK až po združenou zadní svítilnu. Nemáte někdo zkušenosti s takovým problémem? Jak řešit?
Do Yamahy Brno sem volal, psal a čekám ale pryč se mi dávat fakt nechce
Motorka je super a předčila očekávání co se jízdy týká. Ale totéž platí i v případě snahy o přihlášení bohužel. Nikde žádný e a výfuky cobra které dobře zní ale nejdou přes STK až po združenou zadní svítilnu. Nemáte někdo zkušenosti s takovým problémem? Jak řešit?
Do Yamahy Brno sem volal, psal a čekám ale pryč se mi dávat fakt nechce
Prerobit....
Zadne svetla, vsade dat E predne svetlo a aj tachometer resp.rychlomer do km/h....
Alebo u Vas je Dekra...to ti povedia bratia Cesi...
Teraz chcem ist u nas s jednym HD na STK, americka verzia...
Vsade Ecka, vsetko v cajchu, povodny stav..
A aj tak ked som im povedal, ze pridem tak prve slovo bolo Dooo Piceeee....
Oni su teraz uplne zosrati z kontrol a tieto typy motoriek su magnet pre vsetky mozne kontroly...
Zadne svetla, vsade dat E predne svetlo a aj tachometer resp.rychlomer do km/h....
Alebo u Vas je Dekra...to ti povedia bratia Cesi...
Teraz chcem ist u nas s jednym HD na STK, americka verzia...
Vsade Ecka, vsetko v cajchu, povodny stav..
A aj tak ked som im povedal, ze pridem tak prve slovo bolo Dooo Piceeee....
Oni su teraz uplne zosrati z kontrol a tieto typy motoriek su magnet pre vsetky mozne kontroly...
2 reakcí na tento příspěvek Problem s stk na rider
Vloni jsem to řešil na své XV1900 Roadliner (Midnight), původem z USA. Zajel jsem na Dekru a za 4000 mám komplet vyjímky na celé osvětlení, výfuk (mám tam ale originál), stojan a plexi myslím). Pak ti to jen zapíšou na dopravce do velkého techničáku. Kdybys chtěl měnit všechno za origo s éčkama tak se nedoplatíš. Akorát jsem před dekrou řešil typový štítek co na amerikách nebyl a taky jsem dodělával parkovačku do předního světla.
Naposledy editováno 11.07.2019 17:14:33
Naposledy editováno 11.07.2019 17:14:33
1 reakcí na tento příspěvek Problem s stk na rider
zajed na Dekru (jak konkretne BLOVICE), nechal jsem zapsat vyjimky na vse co je mozne, stoji to 4t a ecko nemusis mit ani na prdeli
1 reakcí na tento příspěvek Problem s stk na rider
Raider má přece vlastní směrovky - ale je pravda že se prodává neorigo zadní světlo s integrovanou směrovkou. Pokud pojedeš na Dekru ( a asi ti nic jinýho nezbyde) tak koukni na zadní gumu bo je předepsaná 210 ale spousta lidí tam dává 240, tak ať ji ti tam kdyžtak taky zapíšou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s stk na rider
To je taky kocourkov co? Když tě s něčim vyhodí a když zaplatíš dekře tak je najednou všechno v pořádku.
alf567 píše: Vloni jsem to řešil na své XV1900 Roadliner (Midnight), původem z USA. Zajel jsem na Dekru a za 4000 mám komplet vyjímky na celé osvětlení, výfuk (mám tam ale originál), stojan a plexi myslím). Pak ti to jen zapíšou na dopravce do velkého techničáku. Kdybys chtěl měnit všechno za origo s éčkama tak se nedoplatíš. Akorát jsem před dekrou řešil typový štítek co na amerikách nebyl a taky jsem dodělával parkovačku do předního světla.
1 reakcí na tento příspěvek Problem s stk na rider
Mám Vance Hines a originály. Na STK přehazuji. Ty originály ale mají jen DOT a ne E. Z Dekry mám zapsané vyjímky, ovšem mám za to, že ti vyjímky dají jen na originály s DOT a ne na Cobry kde bude pravděpodobně vyraženo use for race only..
Buznapsí píše: To je taky kocourkov co? Když tě s něčim vyhodí a když zaplatíš dekře tak je najednou všechno v pořádku.
Tak jasně, prostě jim zaplatíš výpalné. Zdravý rozum se tomu vzpírá uvěřit, ale prostě takhle mají nadstavený a posvěcený kšeft. Dělal jsem to tehdy i kvůli prodeji, který jsem si ale pak rozmyslel. Aspoň vím že budu mít za dva roky na STK klid.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s stk na rider
Brejlovec> na tech cobrach neni vubec nic. Jen sem namontoval tlumeni a pockam az mi na dekre reknou asi ze tak ne a vyplaznu 12tis za orig s dot jestli je borec neproda no
Opl121> prvni vec po cem na stk jdou jsou vyfuky!!! Kdyz prijedes s pro ne nou nejm trubkou od kamen nediv se ze te poslou do haje! A dekra ti nou nejm nikdy neschvali! Na mopedu mam leouse a taky brblal neco o cine a nalepkou.....bohuzel ti nezbude nic jineho nez sehnat cokoliv co ma ecko nebo to vyresit lehkym podvodem
Na provoz motocyklu nebo auto neevropského provedení se vztahuje EU legislativa , odchylky se mají zjistit právě před registrací na STK
Řešení které vymyslelo MDCR:
1.) Pokud jsou tyto odchylky již zohledněny před registrací v zemi původu a jsou uvedeny v registračním dokladu , záznam se přepíše i do toho českého, problém vidím u německého dokladu protože technickou němčinu ve zkratkách v kombinaci se zkratkovitými odkazy na německou národní legislativou v ČR asi nikdo nedokáže přeložit
2.) Odchylky od EU požadavků posoudí technická zkušebna - jsou celkem 3 - TZV, TUV, DEKRA ( já doporucuji TZV, web :www.technicka-zkusebna.cz" ) a na základě protokolu lze některé odchylky legalizovat a zapsat do TP, MDCR to vymyslelo šalamounsky, majitel mohl vyměnit homologovaný díl s E a nahradit jej dílem bez homologační značky nebo se značkou DOT...technická zkušebna pak posuzuje zkouší nebo měří vlastnosti těchto dílů bez éčka a pokud plní i bez homologační značky podmínky EU legislativy uvede to do protokolu, pak se do TP zapíše že světlo sice nemá homologační značku, nebo má značku DOT ale plní podmínky zákona
3.) některé odchylky lze vyřešit jedině výjimkou, kterou uděluje MDCR, nebo uvedením do stavu, který odpovídá EU legislativě, například chybějící údaje na výrobním štítku nebo jeho úplná absence, pokud jím musí být motocykl opatřen...nebo absence nějaké kontrolky, ta se nedá jen tak "odepsat" když jí musí mít každý motocykl...nedá se to tedy jen tak zapsat do TP, v ČR každý používá jen slovo DEKRA a tato komerční firma / bývalý státní ústav zprivatizovaný bývalými úředníky mdcr/ ty své protokoly formuluje tak, že navrhuje úřadům rovnou zapsat nějakou informaci---když si ten protokol přečte trouba z malé obce tak to bez váhání zapíše cokoliv, když vidí logo DEKRA..., normální vzdělaný a kvalifikovaný technik každému vysvětlí že některé odchylky od EU legislativy nelze vyřešit vyjádřením DEKRY, ale pouze vyjádřením - výjimkou MDCR, MDCR je správní orgán a DEKRA jen komerční firma které jde o peníze , kterou správní orgán pověřil pouze výkonem některých činností...s protokoly z technické zkušebny si majitel motocyklu požádá o udělení výjimky MDCR, nejlépe elektronicky, výjimka je bezplatná. má formu písemného rozhodnutí ale trvá to asi 2-3 týdny než se vydá rozhodnutí, která se stane pravomocným a pak se to za 50kč Kč na úřadu nechá zapsat....je to levnější než kupovat za 3 tisíce štítek od výrobce
Technické zkušebny neudělují žádné výjimky a jejich personál zatím není na takové odborné ani morální úrovni, aby dokázal ve zpracovaném protokolu rozdělit odchylky od EU legislativy na ty, které se podle platné právní úpravy legalizovat jen udělením výjimky MDCR a na ty, které jsou v kompetenci technické zkušebny...přisvojují si právo, které jim nenáleží a navíc za to berou nekřesťanské prachy
Naposledy editováno 13.07.2019 18:33:20
Řešení které vymyslelo MDCR:
1.) Pokud jsou tyto odchylky již zohledněny před registrací v zemi původu a jsou uvedeny v registračním dokladu , záznam se přepíše i do toho českého, problém vidím u německého dokladu protože technickou němčinu ve zkratkách v kombinaci se zkratkovitými odkazy na německou národní legislativou v ČR asi nikdo nedokáže přeložit
2.) Odchylky od EU požadavků posoudí technická zkušebna - jsou celkem 3 - TZV, TUV, DEKRA ( já doporucuji TZV, web :www.technicka-zkusebna.cz" ) a na základě protokolu lze některé odchylky legalizovat a zapsat do TP, MDCR to vymyslelo šalamounsky, majitel mohl vyměnit homologovaný díl s E a nahradit jej dílem bez homologační značky nebo se značkou DOT...technická zkušebna pak posuzuje zkouší nebo měří vlastnosti těchto dílů bez éčka a pokud plní i bez homologační značky podmínky EU legislativy uvede to do protokolu, pak se do TP zapíše že světlo sice nemá homologační značku, nebo má značku DOT ale plní podmínky zákona
3.) některé odchylky lze vyřešit jedině výjimkou, kterou uděluje MDCR, nebo uvedením do stavu, který odpovídá EU legislativě, například chybějící údaje na výrobním štítku nebo jeho úplná absence, pokud jím musí být motocykl opatřen...nebo absence nějaké kontrolky, ta se nedá jen tak "odepsat" když jí musí mít každý motocykl...nedá se to tedy jen tak zapsat do TP, v ČR každý používá jen slovo DEKRA a tato komerční firma / bývalý státní ústav zprivatizovaný bývalými úředníky mdcr/ ty své protokoly formuluje tak, že navrhuje úřadům rovnou zapsat nějakou informaci---když si ten protokol přečte trouba z malé obce tak to bez váhání zapíše cokoliv, když vidí logo DEKRA..., normální vzdělaný a kvalifikovaný technik každému vysvětlí že některé odchylky od EU legislativy nelze vyřešit vyjádřením DEKRY, ale pouze vyjádřením - výjimkou MDCR, MDCR je správní orgán a DEKRA jen komerční firma které jde o peníze , kterou správní orgán pověřil pouze výkonem některých činností...s protokoly z technické zkušebny si majitel motocyklu požádá o udělení výjimky MDCR, nejlépe elektronicky, výjimka je bezplatná. má formu písemného rozhodnutí ale trvá to asi 2-3 týdny než se vydá rozhodnutí, která se stane pravomocným a pak se to za 50kč Kč na úřadu nechá zapsat....je to levnější než kupovat za 3 tisíce štítek od výrobce
Technické zkušebny neudělují žádné výjimky a jejich personál zatím není na takové odborné ani morální úrovni, aby dokázal ve zpracovaném protokolu rozdělit odchylky od EU legislativy na ty, které se podle platné právní úpravy legalizovat jen udělením výjimky MDCR a na ty, které jsou v kompetenci technické zkušebny...přisvojují si právo, které jim nenáleží a navíc za to berou nekřesťanské prachy
Naposledy editováno 13.07.2019 18:33:20
alf567> Přesně tak to mám udělaný i já. Před týdnem jsem koupil stejný moto jako máš ty, tedy Roadliner xv 1900 přivezeného taky z USA a prodejna která mi ho prodala, zajela na Dekru a všechny výjimky jsou zapsaný v TP. Mám výfuk Vance Hines a na STK mi řekli, že měřák hluku nemají a prý až bude, tak se bude měřit u stojícího motocyklů. Takže bez problémů.
Přesně jak psal kolega, i já si pořídil před týdnem Yamahu xv 1900 roadliner z USA přes prodejnu Zeman moto, která nechala na Dekře vše zapsat do TP a na STK bez problémů i výfuk Vance Hines byl v pohodě. Co se hluku týče, bylo mi řečeno, že měřák ještě nemají a prý až bude, stejně se bude měřit pouze při volnoběhu.
Tak odometr sem po reseni ve dvou servisecg vzdal, pry je to narocny na opravu. Chtel sem to zanyst elektrikarovy tak vypojim bat a zase zapojim a ejhle, uz ukazuje svina a toho knofliku uz se nedotknu dokad to nema cz stk. Dostal sem taky tip v servise na dekru v brne a pry se da dost veci zaridit. Ja to nechci ale jen na 4 roky s tim ze me pak vyrazi takze masa poputuje na vymenu zadni lampy a dodelani blinkru- udelal bych mozna sam ale specham. Pak teda na dekru a je. Mozna budu kupovat i orig vefuck ale to uz snad bude ok vse. Dam sem vysledek z tahanice o STK . Kazdopadne by to nemuselo byt az tak prisny pac vse normalne fakcilo az na odom. Jenze tady se strasne krade a tak zprisnujou a berou a berou
Rooks>
Mam zadni svitilnu na ktere neni nic, jen sem udelal zarovky a blika oranzove ale je zdruzena. Pak nehomol pr svetlo kde teda parkovacku mam ale.... A navic i pr blinkry a vyfuk kde nejsou ani dot ani ecka. Ja z toho mam hlavu jak balon. Vzdy kdyz to vypada dobre tak se neco najde. Asi zkusim zajet jen tak za nakym technikem z dekry a uvidim
Mam zadni svitilnu na ktere neni nic, jen sem udelal zarovky a blika oranzove ale je zdruzena. Pak nehomol pr svetlo kde teda parkovacku mam ale.... A navic i pr blinkry a vyfuk kde nejsou ani dot ani ecka. Ja z toho mam hlavu jak balon. Vzdy kdyz to vypada dobre tak se neco najde. Asi zkusim zajet jen tak za nakym technikem z dekry a uvidim
1 reakcí na tento příspěvek Problem s stk na rider
Takže sem nepochodil ani na dekře a ani v servisech s tím nikdo nic nechce mít nebo mají moc hokny a já už nevím co s tím, bšechny možnosti vyčerpány...
Opl121> třeba ti pomůže...je to fakt mega oser!https://forum.shoc.cz/viewtopic.php?f=16&t=788#p7448
1 reakcí na tento příspěvek Problem s stk na rider
Jo dík to by pomohlo. Obrysovka je to jediny co tam mam ale po tom co sem jiz objel vim ze to nejde ani na dekre a tak sem obednal bednu dilu kde je E a vyfuky s DOT budu kupovat v nedeli. Je to zasrana birokracie a nesmysl motat se kolem E, nektere dily s E (miniblinkry, minizrcatka atd..) plni funkci daleko hur ale to nikoho nezajima.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha XV 1900 Raider vs XV 1900 Mi... Yamaha XV 1900 Midnight Star, Yamaha XV 1900 Raider | riderr3 | 5 | 29.10.2024 v 13:44 Brejlovec |
Yamaha XV 1900 Raider - problém po ... Yamaha XV 1900 Raider | sveto666 | 3 | 12.8.2024 v 22:04 Forin |
Zadní nosič yamaha midnight star 1900 Yamaha XV 1900 Midnight Star | 77BÁRT | 1 | 28.7.2024 v 22:13 ivako |
krytka přední parkovací žárovky Yamaha XV 1900 Midnight Star | jjardas | 1 | 10.6.2024 v 23:39 ja1 |
krytka přední parkovací žárovky Yamaha XV 1900 Midnight Star | jjardas | 0 | 10.6.2024 v 19:36 jjardas |