jaro přichází a já pokukuji po jeté moto. Jezdil jsem na 4taktu 650 ( enduro) a byl jsem maximalne spokojeny. Dnes chci prejit do terenu: Pole/louky/les s kamarady/silnice. Takže 70% teren a 30% silnice. Moto musi mit SPZ. Pokukuji po ruznych moto, ale nic dobreho v dobrem stavu za solidni peniz neni Ano, spravne vybiram mezi dvouma 4taktama a jednim 2taktem. Duvodem je to, ze moto tentokrat koupim dle stavu, respektive vyberu dle nejlepsiho stavu. 2takt me laka z principu, ze si chci zkusit odjezdit sezonu na 2taktu. Zajima me co se kazi u urcitych rocnicich a na co si dat pozor. Jake jsou z praxe servisni intervaly u danych modelu ? No kazdopadne rozmyslim mezi:
KTM exc 300 2TAKT
KTM exc 450 racing
Yahama WR450
AJP pr5
PS: Zatim jsem nenasel nic idealniho na dnesnim trhu moto. Hledam okoli Zlín +- 100km.
PS2: nebranim si vyslechnou nazor i na jine konkurecni znacky/modely
Cena: do 100 000,-
Naposledy editováno 07.02.2016 18:50:09
1 reakcí na tento příspěvek Výběr moto mezi AJP pr5, WR450,EXC450,EXC300
Vezmi 4T, spíš tu yamahu, má delší serv. intrvaly a vydrží víc, neni to tak výkonem nahoněný jako exc, který je prostě taky stroj určenej do tvrdýho terénu... Ale jinak dělej jak myslíš :)
Naposledy editováno 03.02.2016 07:20:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto mezi AJP pr5, WR450,EXC450,EXC300
RomMal píše: Ja vim kruci, po silnici budu jezdit max do mesta a z5. Cca 15 km.... presl eto bude moto denne v provozu cca v prumeru 25KM + vikendy 50KM, ale nekdy treba jen vikendy. Servisni intervaly jsou pro me minimalne 10MTH hranice. Chapu ze to neni orechovy na cestu, ale jak rikam, semtam prejezd mezi polnackami a na postu Jako nejvic idealni by bylo WR450, ale bohuzel stale neni nic dobreho k mani ( preziju i karbec verzi ). EXC 450 je nabidka rok 09 ( 89MTH najete) s COC listem na prihlaseni. Jinak 300 2Takty nic moc nabidka... doufam ze ty dobre kousky se jeste objevi...
takhle to nefunguje.
ostrá není ostá proto,aby jsi byl hustý na fejsbuku.s ostrou se jezdí ostrý terén na který potřebuješ ostré gumy....,ty nejsou na asfalt a když s nima dáš ty kilometry po asfaltu co píšeš,tak budou hned v hajzlu,to nemluvím o servisních intervalech(píst,ventily-to není jen o oleji)
tobě to asi hloupé nepřipadá,protože absolutně nevíš do čeho deš,já už mám něco odjeto a je to naprostá blbost.
ostrou výhradně na ostré ježdění a na přepravu pro rohlíky nějakou jebku.......
1 reakcí na tento příspěvek Výběr moto mezi AJP pr5, WR450,EXC450,EXC300
2 reakcí na tento příspěvek Výběr moto mezi AJP pr5, WR450,EXC450,EXC300
Vykonem absenci techniky nedozenes (ba prave naopak) a pokud techniku nemas, tak vytocena 450 ti da pres koule jen to fikne.
Ktery ze endurar doporucuje WR450 na 30% asfalt prosim? Nejak se mi to tady nedari spocitat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto mezi AJP pr5, WR450,EXC450,EXC300
EDIT:
Žijeme jen jednou, naco se tahat s 160kg jen proto, že někdo řekl, "s ostrou se po silnici nemůže ani 5m, protože hrozí totální destrukce centrálního šroubu".
Přesně takhle bych si život s WRkem představoval já. Snad jednou...
Naposledy editováno 03.02.2016 14:34:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto mezi AJP pr5, WR450,EXC450,EXC300
450 je na asfaltu nechutne neklidna a v terenu tezka jako prase, k tomu s nechutnym zatahem u ktereho jdou velmi rychle do hajzlu ruce i zada, co to dela s vytocenym motorem nezminuju protoze to je hnus jak to jede. Je to motorka ktera vyzaduje zkuseneho jezdce, navic v terenu to uplna vyhra neni, protoze podvozek je docela tuhej.
Ma pomerne solidni servisni interval, ale toceny motor jde rychle do kytek diky velkemu kompresnimu pomeru, takze ve finale motorka dostava motoricky do drzky v enduro terenu min nez na asfaltu, kde to je treba porad tocit aby to trochu jelo.
(Par let jsem ji mel takze o ni neco malo vim.)
Osobne bych do terenu kladivo uz nechtel, kdo nepozna kouzlo lehke motorky nepochopi .)
Osobně než do WR250R bych šel do nějaké lehoučké AJP...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto mezi AJP pr5, WR450,EXC450,EXC300
Z těch co uvádí sem mu ji doporučoval třeba já, poslušně hlasím :) A to jen vzhledem k jeho úzkýmu výběru, je to totiž ,,nejtupější" motor z těhlech 3 možností.
Jen nechápu, když si ji teda měl, proč za každou cenu musí ujíždět, bejt nechutně neklidná včetně nechutnýho zátahu, to holt asi řídila ona tebe a ne ty jí, ale stává se. Podle mě každá motorka jede tak jak se za ní tahá, nebo je zpřevodovaná, nebo se mýlim ? Samozřejmě, jsou vyjímky, ale to už sem psal..
Podle mě je to prostě nejpřijatelnější varianta / z těch 3 / univerzálu silnice VS terén, ani jedna z KTMek to nebude :)
Naposledy editováno 03.02.2016 21:56:57
Z druhe strany chapu, ze je to dost o preferencich jaky teren a jak jezdit, jestli pujde o technicke pasaze nebo o blbnuti po loukach. (O autorovi nevime na cem jezdil ani jak je na tom s technikou.)
Neklid WR450 na asfaltu je konstatovani faktu, na ktery nema jezdec zadny vliv, WR spatne drzi konstantni otacky (mluvim o karburatoru).
Btw, po WR jsem presedlal na 2t EXC250 a jen jsem si chrochtal, navic jsem zacal vyjizdet to co jsem drive nedal, ta hravost je neskutecna - prirozene to nepatri na asfalt
2 reakcí na tento příspěvek Výběr moto mezi AJP pr5, WR450,EXC450,EXC300
Tady nejde o to jakej se pouziva vykon, ale o konstrukci ....
Ja na 300 2t na silnici i neco najel, 30% asi neni problem - me to na silnici lip jde a i bavi, takze jsem na enduru jezdil i po meste... Svezeni to bylo dobry, na spuntech to pekne driftuje - asi jediny s cim musi byt clovek smirenej je cena za mth - ze ho stoji spoustu penez i ta jizda po asfaltu. Jo a jasne ze se na tom neda jet 140kmh v kuse po nejaky silnici 1.tridy...
1 reakcí na tento příspěvek Výběr moto mezi AJP pr5, WR450,EXC450,EXC300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto mezi AJP pr5, WR450,EXC450,EXC300
Tech píše: RomMal> Co jsem čet recenze a prohlížel naživo AJP a WR. AJP není jen levnější než WR250R, ale hlavně mnohem lehčí s lepším podvozek, větší světlostí, prostě hard core stroj. Pár kW co má WR navíc to nezachrání.
ajp spatny nebude, ale vysoka cena ojetin WR250r s tim ze jich moc neni asi taky mluvi samo za sebe....
RomMal píše: Aha, jasne no dik. Praveze jetych AJP je minimalne, a jestli si priplatit par tisic za novotu je to hodne na zvazenou. Spis me jde o nejakou recenzi, nebo pokud nekdo znate kdo to ma, tak vas osobni dojem atd Jako zatim jsem docetl same pozitiva
Kdybys nebyl línej a mrknul se kdo má jakou motorku v profilu, tak bys zjistil,že já PR5 mám Stačí kliknout na tu motorku vedle profilu
2 reakcí na tento příspěvek Výběr moto mezi AJP pr5, WR450,EXC450,EXC300
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Víkendové enduro Praha-západ Kawasaki KLX 250, AJP PR5 250 Enduro, KTM Freeride 2... | EnduroOnRoad | 18 | 21.2.2023 v 02:49 karelsychra |
Enduro na severu moravy AJP PR5 250 Enduro | Juri10 | 1 | 5.1.2022 v 20:00 EnduroLife |
Opravná sada zadní brzda, AJP PR5 2... AJP PR5 250 Enduro | DanielKu | 3 | 13.12.2021 v 11:24 udinar |
Už jen AJP PR5 :) [1 ... 4, 5] KTM Freeride 350, AJP PR5 250 Enduro | Fidži_CZ | 124 | 21.1.2020 v 08:26 venda07 |
Olej do vidlic ajp pr5 AJP PR5 250 Enduro | Jakub_ttr | 2 | 9.7.2019 v 18:23 Jakub_ttr |