vytáhl jsem ze stodoly pro přítelkyni její starý skútr, co stál 5 let. Jedná se konkrétně o tchajwanský Aeon Aero 50ccm 2T s válcem Polini a karbecem Mikuni (typ presný nevím). Po rozborce sborce celé motorky (včetně kabece) se mi podařilo motorku nastartovat a nějak seřídit. Problém je v tom, že moc nejde za plynem. Konkrétně tak, že nikdy nemůžu otevřít plyn úplně (při nejlepším tak do 2/3 chodu). Když otočím plyn nad tuto hranici, motorka začne cukat, tarokovat. I když si hraju s nastavením bohatosti směsi jak chci, buď mi motorka cuká už při rozjezdu a když přidám bohatost, tak pak i v otáčkách a na rozjezd je celkem ok. Cívka, svíce jsou nové i CDIčko, protože staré nefungovalo. Je tam filtr KN (kužel). Startování je taky celkem problém, blbě to chytá. Podle přítelkyně ten skútr dřív lítal a startoval dobře. Kontroloval jsem klapky sání, benzín teče do karbece normálně, podtlak funguje. Za blesky z jiskry by se nestyděli ani SSáci :D. Už si nevím rady, máte nějaký návrh?
s novým filtrem to chce dát větší trysky - ideálně hlavní i volnoběžnou. odhadem to chce zvětšit cca o 20-30%.
1 reakcí na tento příspěvek skútr pořád tarokuje, nejde seřídit karbec
irmscher1000 - sroubkem na bothatost smesi ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kde nechat pochromovat dily? Aeon AERO 50 | MBcko_Olik | 3 | 18.1.2015 v 23:06 Vítězslav_Máří |