Naposledy editováno 05.06.2014 17:34:53
Ale tyto stroje sů konstruované tak, že se zapne klíček a jede se...žádné další úkony se od řidiča nechců.
Natož eště půšťat benzín...
Na sůsedovém stroji s tým byly neustálé problémy - páč to funguje na podtlak v sacím potrubí.
Když chceš vyšší výkon, přidáš plyn, potřebuješ víc benzínu...ale podtlak v sání klesne a ten lulát se přivře a průtok benálu zmenší.
Tož sme to vyhodili a skútr jede jak hlůpý.
Kohůtek tam néni, všecko drží jehla.
Případný únik paliva by se poznal, ale zatím ty asi tři roky to funguje bez loužičky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ve vysokých otáčkách nebere Jawa 50/20 Pionýr, Babetta 210, Minibike Nezařazené ... | Blackwhitee | 1 | 20.4.2023 v 18:24 ja1 |
Zavody na skutrech Yuki Race 50 | pylot | 28 | 16.8.2011 v 19:34 Galaxi_Mini |