Mám Yamahu YZ 250 - rok výroby 1998. Po výměně pístu a nicasilu. S ničím jsem nehýbal, se žádným nastavením a z ničeho nic se mi začaly upalovat svíčky. Čím to může být a jak tomu předejít? Díky za rady.
(Koupil jsem novou svíčku - jezdil jsem tak 15 minut a motorka přestala jet. Koupil jsem další - dražší, měla by vydržet vyšší pal a teplotu. Stalo se to samé, po chvilce jízdy odešla.)
Naposledy editováno 13.04.2014 11:33:56
Naposledy editováno 15.05.2014 15:11:49
pokud motorka před opravou fungovala normálně a ted po vyměně pístu je problém hledal bych chybu v rozmezí opravy kterou si prováděl.
Jseš si jisty že nový píst má správnou kompresní výšku?
Je skutečně tvá motorka správný rok výroby? A píst není na jiný model?
Nedal jsi pod válec zpátky použité těsnění? Nebrousil,nelapoval ti někdo hlavu válce?
Hlavně zkontroluj horní okraj pístu, mohl by ti začít hořet.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX | borec638 | 2 | 3.1.2024 v 18:01 ja1 |
Manual Yamaha YZ 250 2t rok 2001 Yamaha YZ 250 | radiard | 12 | 24.1.2023 v 20:50 radiard |
Prasknutí piest Yamaha yz 250 Yamaha YZ 250 | Crmkar | 4 | 6.1.2023 v 20:55 Massakra |
Yz250 sx300 Yamaha YZ 250 | Neo28 | 12 | 5.1.2023 v 15:18 _Michal |
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | Olihňos | 2 | 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB |