Téma: R 1100 S který rok ? Jaká výbava ?
22.1.2014 v 21:34
Ahoj,
přemýšlím že přestoupím na BMW a R1100S mi příjde jako dobrá kombinace cestovní i živé motorky. Na GS sem jel a přišlo mi línější než eSko (přestupuji z FZ6 N) možná na něj časem dozraju
Na netu jsem četl hromadu věcí : Toto je z časopisu MOTOCYKL
2001
Změny na brzdové soustavě, kotouče průměru 320 mm vpředu (namísto
305 mm), větší pístky, za příplatek nové, částečně integrované ABS s posilovačem.
Končí černá a přichází modrá barva
2003
Přepracovaná převodovka, nové dvojité zapalování, zvláštní edice
Boxer Cup
2004
Imobilizér, elektrická zásuvka, zvýšení sedla na 820 mm za příplatek. Nová
edice Boxer Cup (1100 kusů) je naposledy ve výrobě
2005
Poslední rok výroby R 1100 S, v příštím roce se doprodávají poslední kusy ze
zásob.
Dívám se po roce 2003 z důvodu dvojtého zapalování na které někdo plive protože se čatěji se*e než jednoduché ale zase by mělo elimitovat škubání při konstantním plynu. ABS v plánu nemám. Nebráním se mu ale nevyhledávám.
Takže na co opravdu dbát při koupi? Myslím ohledně výbavy a ročníku.
Díky
přemýšlím že přestoupím na BMW a R1100S mi příjde jako dobrá kombinace cestovní i živé motorky. Na GS sem jel a přišlo mi línější než eSko (přestupuji z FZ6 N) možná na něj časem dozraju
Na netu jsem četl hromadu věcí : Toto je z časopisu MOTOCYKL
2001
Změny na brzdové soustavě, kotouče průměru 320 mm vpředu (namísto
305 mm), větší pístky, za příplatek nové, částečně integrované ABS s posilovačem.
Končí černá a přichází modrá barva
2003
Přepracovaná převodovka, nové dvojité zapalování, zvláštní edice
Boxer Cup
2004
Imobilizér, elektrická zásuvka, zvýšení sedla na 820 mm za příplatek. Nová
edice Boxer Cup (1100 kusů) je naposledy ve výrobě
2005
Poslední rok výroby R 1100 S, v příštím roce se doprodávají poslední kusy ze
zásob.
Dívám se po roce 2003 z důvodu dvojtého zapalování na které někdo plive protože se čatěji se*e než jednoduché ale zase by mělo elimitovat škubání při konstantním plynu. ABS v plánu nemám. Nebráním se mu ale nevyhledávám.
Takže na co opravdu dbát při koupi? Myslím ohledně výbavy a ročníku.
Díky
1 reakcí na tento příspěvek R 1100 S který rok ? Jaká výbava ?
Tipnu si,že edice "Boxer cup" znamená změnu lakování,případně pár jiných drobností.
Osobně bych spíše řešil stav konkrétního kusu než ty PR žvásty
Osobně bych spíše řešil stav konkrétního kusu než ty PR žvásty
Anti píše: Tipnu si,že edice "Boxer cup" znamená změnu lakování,případně pár jiných drobností.
Osobně bych spíše řešil stav konkrétního kusu než ty PR žvásty
Asi tak. Jinak čim víc výbavy, tím líp se bude po čase prodávat. (origo kufry, vyhřívání, ABS...)
1 reakcí na tento příspěvek R 1100 S který rok ? Jaká výbava ?
To škubání při malém otevření plynu nebylo tak zlé a úplně zmizelo, když jsem instaloval svíčky Brisk s povrchovou jiskrou. Typ ti neřeknu, motorka už má 3 další majitele a hlavně bylo to R1100RS - starší ročník - nicméně tato finta funguje poměrně spolehlivě více lidem. Poradí ti v Praze (servis BMW pod Vinohradskou).
To s tím Boxer Cup - abych to vysvětlil. V časopise motocykl mají na netu výpis změn co se provedli v jednotlivých letech. To že udělali novou Boxer Cup jsem prostě zkopíroval. Šlo mi spíše o ty informace ve stylu přepracování převodovky v roce 2003 a podobně. Gs v roce 2003 novou převodovku neměli ne ?
1 reakcí na tento příspěvek R 1100 S který rok ? Jaká výbava ?
A už si se na ní svezl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R 1100 S který rok ? Jaká výbava ?
zmulin píše: A už si se na ní svezl?
jj, jel sem R1100S rv 2003. Oproti šestovýmu fazerovi je tam cítit ten objem, fajn podvozek a brzdy.
Neronis> Mě to přišlo takový neohrabaný právě.Nějaký kopanečky od kardanu,nebo bočáky od motoru mi ani nepřišly.Spíš že to k tomu patří a nijak nepřekáží,ale celkově mi to moto připadalo trochu tupý.
Každopádně to už je na vkusu každýho soudruha.Na barvu bych se neorientoval.Spíš aby to mělo pokud možno ty rozšiřitelný origo kufry a nějakou výbavu.
Každopádně to už je na vkusu každýho soudruha.Na barvu bych se neorientoval.Spíš aby to mělo pokud možno ty rozšiřitelný origo kufry a nějakou výbavu.
kamarad mel prave ten boxer cup edice Randy Mamola, hrozne se mi libila, ale ten motor ac tam mel comander byl takovej lenivej a i ten podvozek byl mekkej celkove me prislo z chovani motorky jako by vazila tunu
Naposledy editováno 23.01.2014 15:03:44
Naposledy editováno 23.01.2014 15:03:44
Ahoj,
neznám přesný soupis změn verze Boxer Cup, byly tam nějaké změny na výfuku, ale podstatnější je zvýšení podvozku. Standardní verze měly sedlo ve výšce 800mm, Boxer Cup tuším 860 mm. Ale psal jsi, že na Boxer Cup stejně nemáš, tak to nemusíme řešit ...
Ohledně té převodovky - pokud vím, tak ta změna spočívala v modifikaci profilů ozubených kol s cílem snížit sílu potřebnou k řazení. Parametry typu převodové poměry atd. zůstaly nezměněné. Mám verzi 2000 a jak píšu v profilu, řazení skutečně potřebuje rázný impuls. Ale podle mě to není nic, abys kvůli tomu musel hledat verzi 2003+.
Dvojité zapalování - o tom jsem si psali soukromě. Já osobně tam mám iridiové svíčky NGK a se škubáním při konstantním plynu problém nemám. Jak psáno výše, "problém" řeší i svíčky s klouzavou jiskrou.
Něco k ABS - pokud budeš vybírat verzi 2001 a výše, pak bych ti doporučil raději bez ABS. Od roku 2001 tam totiž dávali první verzi I-ABS, což je systém, u které brzdový tlak vyvíjejí elektromotory. Celý systém se inicializuje až při prvním brzdění. Pokud se to nezinicializuje, tak nezabrzdíš. Tohle se stalo mému kamarádovi, který tak profrčel křižovatkou na červenou a naštěstí nic netrefil. Další problém tohoto systému je, že při sjíždění dlouhých kopců na volnoběh je schopen vytlouct baterku. Neznám nikoho dalšího s tímto systémem, takže bych nerad zobecňoval, ale jak jsem koupil, tak prodávám. Snad mě ostatní majitelé buď opraví, nebo doplní.
ABS II montované do roku 2000 se chová jinak - inicializuje se hned po rozjetí při cca 5 km/h a pokud ABS jednotka z jakéhokoliv důvodu nefunguje, tak pak se to chová standardně jako brzdy bez ABS.
Abych to nějak shrnul, neřeš rok, ale stav konkrétního kusu. S výjimkou toho ABS
neznám přesný soupis změn verze Boxer Cup, byly tam nějaké změny na výfuku, ale podstatnější je zvýšení podvozku. Standardní verze měly sedlo ve výšce 800mm, Boxer Cup tuším 860 mm. Ale psal jsi, že na Boxer Cup stejně nemáš, tak to nemusíme řešit ...
Ohledně té převodovky - pokud vím, tak ta změna spočívala v modifikaci profilů ozubených kol s cílem snížit sílu potřebnou k řazení. Parametry typu převodové poměry atd. zůstaly nezměněné. Mám verzi 2000 a jak píšu v profilu, řazení skutečně potřebuje rázný impuls. Ale podle mě to není nic, abys kvůli tomu musel hledat verzi 2003+.
Dvojité zapalování - o tom jsem si psali soukromě. Já osobně tam mám iridiové svíčky NGK a se škubáním při konstantním plynu problém nemám. Jak psáno výše, "problém" řeší i svíčky s klouzavou jiskrou.
Něco k ABS - pokud budeš vybírat verzi 2001 a výše, pak bych ti doporučil raději bez ABS. Od roku 2001 tam totiž dávali první verzi I-ABS, což je systém, u které brzdový tlak vyvíjejí elektromotory. Celý systém se inicializuje až při prvním brzdění. Pokud se to nezinicializuje, tak nezabrzdíš. Tohle se stalo mému kamarádovi, který tak profrčel křižovatkou na červenou a naštěstí nic netrefil. Další problém tohoto systému je, že při sjíždění dlouhých kopců na volnoběh je schopen vytlouct baterku. Neznám nikoho dalšího s tímto systémem, takže bych nerad zobecňoval, ale jak jsem koupil, tak prodávám. Snad mě ostatní majitelé buď opraví, nebo doplní.
ABS II montované do roku 2000 se chová jinak - inicializuje se hned po rozjetí při cca 5 km/h a pokud ABS jednotka z jakéhokoliv důvodu nefunguje, tak pak se to chová standardně jako brzdy bez ABS.
Abych to nějak shrnul, neřeš rok, ale stav konkrétního kusu. S výjimkou toho ABS
Beemer7 DĚKUJU !!!!
tohle sem tak nějak chtěl v podání 5x jinak od 5ti různých majitelů eska. Já osobně vidím ABS jako další věc která se může posrat. Na 2003 sem jel a řadil jsem téměř jak na Fazerovi (2004) - řadička byla v blbé poloze ale jinak sem "velké impulsy" dávat nemusel (říká se, že čím je zahřátější tím je to horší a já jel jen 10km)
tohle sem tak nějak chtěl v podání 5x jinak od 5ti různých majitelů eska. Já osobně vidím ABS jako další věc která se může posrat. Na 2003 sem jel a řadil jsem téměř jak na Fazerovi (2004) - řadička byla v blbé poloze ale jinak sem "velké impulsy" dávat nemusel (říká se, že čím je zahřátější tím je to horší a já jel jen 10km)
1 reakcí na tento příspěvek R 1100 S který rok ? Jaká výbava ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R 1100 S který rok ? Jaká výbava ?
Šťovik píše: kukni sem
Tak to je opravdu velký velký popis motorky díky. Pouštím se do toho.
(reakce na) R 1100 S který rok ? Jaká výbava ?
Neronis píše: Tak to je opravdu velký velký popis motorky díky. Pouštím se do toho.
divej ja jsem spokojeny někdo tu psal že je to tupa motorka ja zas říkam že odpal ma jak blazen samo že maximalka je na 220-30 ale naco víc svezeni do vinklů super
kukni i na jine videa
1 reakcí na tento příspěvek R 1100 S který rok ? Jaká výbava ?
Ahoj,Já jsem po letech na japoncích hledal nějakej vzduchem chlazenej dvouválec s kardanem. Pátrání se zůžilo na Moto Guzzi V10 Centauro nebo BMW R 1100 S. Protože tenkrát Centauro nebylo,skončilo mi v garáži eSko. A je tam už šest let. Starší bratři mi vždycky říkali,že k dvouválci se prostě časem projezdíš. Dneska vím,že jsem si vybral dobře. Do 210km/h táhne parádně,potom už ztěžka dejchá. Když jsem volil generaci eSka,tak jsem sbíral spoustu informací,kde se dalo. Nakonec mě přesvědčila informace o ABS jak píše Beemer7. A taky se mi líbilo,že první generace do rv.2001 má manuální ovládání světel(už jsem věděl,kde je akumulátor a jakej je k němu pracnej přístup).Všechny kusy od roku 2001 maj automatický zapínání světel při otočení klíčkem a to jsem nechtěl(aby se hlavní světla zaply dřív než otočením startérem) Nakonec je pro mě tenhle detail ve finále nepodstatnej,protože jsem koupil akumulátor Odyssey PC 680 . Motorka stojí pátou zimu v nevytopený garáži a ještě jsem ji nedobíjel.Každý jaro nastartuje.
Na svíčky Denso Iridium Power jsem najel 18 000km,a zatím se nevztekaj. Škubání při malym plynu neznám.
Na svíčky Denso Iridium Power jsem najel 18 000km,a zatím se nevztekaj. Škubání při malym plynu neznám.
1 reakcí na tento příspěvek R 1100 S který rok ? Jaká výbava ?
neznám žádné škubání??
Zdar,měl jsem eSko a velká spokojenost i s tím ABS... (v Alpách po celodením ježdění to baterku oslabilo,tak jsem vypnul světla za pár km OK... pak jsem si všímal,že ostatní bikeři s r1100s jezdí v alpách na parkovačky ale zase ty brzdy jsou ostrý jako břitva...motor je naprosto dostačujícído do těch 200ou kil jede jak z praku,jen musíš prostě otočit plynem...podvozek bezkonkurenční - přesný a přitom komfortní...klidně bych tuto motorku koupil zas...
2 reakcí na tento příspěvek R 1100 S který rok ? Jaká výbava ?
Na tuhle jsi koukal?www.motorkari.cz/motobazar/motorky/bmw/bmw-r-1100-s/bmw-r-1100-s-604909.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R 1100 S který rok ? Jaká výbava ?
strakon píše: Na tuhle jsi koukal?www.motorkari.cz/motobazar/motorky/bmw/bmw-r-1100-s/bmw-r-1100-s-604909.html
za 65? kurňa hned bych jí bral!
strakon píše: Na tuhle jsi koukal?www.motorkari.cz/motobazar/motorky/bmw/bmw-r-1100-s/bmw-r-1100-s-604909.html
Dle mého soudu ideální ročníky z pohledu výkon/cena 2001-2002. Nové třmeny (Tokico) jsem měl možnost přímo porovnat proti dříve používaným Brembo na 1150GS (obě moto s ABS-II) a subjektivně brzdí Tokica znatelně lépe. Ale i staré 305mm + Brembo jsou výborné a není jim co vytknout. I-ABS brzdí nejlépe, ale je to vyváženo krom výše zmíněného složitějším servisem a velkým množstvím brzdové kapaliny v obou okruzích, přičemž v těch silových se má dle předpisu měnit každý rok.
V polovině roku 2000 se měnila i ECU, pravděpodobně to byla další ze snahy o "zkulturnění" tzv. closed-loop režimu, který se obecně u 4-ventilových 1100/1150 boxerů dost nepovedl. U R-S je ale tento problém v sérii výrazně menší, než u 1100/1150GS. Osobně bych se podíval po starší moto s jednoduchým zapalováním a za ušetřené peníze pořídil jiný Eprom do ECU. S tím se dá dosáhnout opravdu znatelného zlepšení ve více ohledech včetně spotřeby. Jak zaznělo výše, svíčky opravdu fungují, ze zkušenosti doporučuji Denso Iridium Power, se kterými lze počítat i po nájezdu 50.000km. Brisk LGS jsou taky dost populární, zejména v Německu, bohužel osobní zkušenost nemám.
Stran výbavy rozhodně vyhřívané rukojeti, ty fungují bezvadně a jsou jako jedny z mála dimenzované pro opravdové použití v chladných podmínkách. ASB je asi věc osobních preferencí, já tu věc moc rád na moto nevidím. Jako výhodu bych považoval i 5.5" zadní ráfek pro 180mm pneu. Na ovladatelnosti to nijak neubere a pneu má větší rezervy do hlubokých náklonů. Stran komfortu nabíjení aku je vítaná pomůcka originální 12V zásuvka. Podle způsobu využití moto (turistika nebo spíše "sportovní" vyjížďky) bych zvážil moto s tzv. Touring paketem (vyšší říditka, vyšší plexi a příprava pro prostranní kufry).
Motor je z pocitu (subjektivního) jezdce docela lenivý, ikdyž točivý moment rozhodně má. Hodnoty kW a Nm jsou udávany na motoru, na zadním kole jsou tedy nižší, přičemž mechanické ztráty na tomto typu převodu jsou větší než u klasického řetězu. Boxer díky celkové koncepci a velkým rotujícím hmotám uvnitř motoru-převodovky nemá dynamiku Japonských motorů, změny otáček se dějí pomaleji, zpřevodování jednotlivých stupňů je (možná trochu zbytečně) dlouhé a zřejmě proto ten pocit "lenivosti". Na druhou stranu, na moto jako je R-S je tako konfigurace docela adekvátní, neb moto není v rychlostech nad 160km/h nijak zvlášť ovladatelná a mít dynamiku 150+ HP japonského SS, pak je z ní docela nebezpečná "neřízená" střela.
V případě nutné potřeby většího přídělu HP možnosti samozřejmě existují:
Přeji štastnou volbu!
V polovině roku 2000 se měnila i ECU, pravděpodobně to byla další ze snahy o "zkulturnění" tzv. closed-loop režimu, který se obecně u 4-ventilových 1100/1150 boxerů dost nepovedl. U R-S je ale tento problém v sérii výrazně menší, než u 1100/1150GS. Osobně bych se podíval po starší moto s jednoduchým zapalováním a za ušetřené peníze pořídil jiný Eprom do ECU. S tím se dá dosáhnout opravdu znatelného zlepšení ve více ohledech včetně spotřeby. Jak zaznělo výše, svíčky opravdu fungují, ze zkušenosti doporučuji Denso Iridium Power, se kterými lze počítat i po nájezdu 50.000km. Brisk LGS jsou taky dost populární, zejména v Německu, bohužel osobní zkušenost nemám.
Stran výbavy rozhodně vyhřívané rukojeti, ty fungují bezvadně a jsou jako jedny z mála dimenzované pro opravdové použití v chladných podmínkách. ASB je asi věc osobních preferencí, já tu věc moc rád na moto nevidím. Jako výhodu bych považoval i 5.5" zadní ráfek pro 180mm pneu. Na ovladatelnosti to nijak neubere a pneu má větší rezervy do hlubokých náklonů. Stran komfortu nabíjení aku je vítaná pomůcka originální 12V zásuvka. Podle způsobu využití moto (turistika nebo spíše "sportovní" vyjížďky) bych zvážil moto s tzv. Touring paketem (vyšší říditka, vyšší plexi a příprava pro prostranní kufry).
Motor je z pocitu (subjektivního) jezdce docela lenivý, ikdyž točivý moment rozhodně má. Hodnoty kW a Nm jsou udávany na motoru, na zadním kole jsou tedy nižší, přičemž mechanické ztráty na tomto typu převodu jsou větší než u klasického řetězu. Boxer díky celkové koncepci a velkým rotujícím hmotám uvnitř motoru-převodovky nemá dynamiku Japonských motorů, změny otáček se dějí pomaleji, zpřevodování jednotlivých stupňů je (možná trochu zbytečně) dlouhé a zřejmě proto ten pocit "lenivosti". Na druhou stranu, na moto jako je R-S je tako konfigurace docela adekvátní, neb moto není v rychlostech nad 160km/h nijak zvlášť ovladatelná a mít dynamiku 150+ HP japonského SS, pak je z ní docela nebezpečná "neřízená" střela.
V případě nutné potřeby většího přídělu HP možnosti samozřejmě existují:
Přeji štastnou volbu!
Dle mého soudu ideální ročníky z pohledu výkon/cena 2001-2002. Nové třmeny (Tokico) jsem měl možnost přímo porovnat proti dříve používaným Brembo na 1150GS (obě moto s ABS-II) a subjektivně brzdí Tokica znatelně lépe. Ale i staré 305mm + Brembo jsou výborné a není jim co vytknout. I-ABS brzdí nejlépe, ale je to vyváženo krom výše zmíněného složitějším servisem a velkým množstvím brzdové kapaliny v obou okruzích, přičemž v těch silových se má dle předpisu měnit každý rok.
V polovině roku 2000 se měnila i ECU, pravděpodobně to byla další ze snahy o "zkulturnění" tzv. closed-loop režimu, který se obecně u 4-ventilových 1100/1150 boxerů dost nepovedl. U R-S je ale tento problém v sérii výrazně menší, než u 1100/1150GS. Osobně bych se podíval po starší moto s jednoduchým zapalováním a za ušetřené peníze pořídil jiný Eprom do ECU. S tím se dá dosáhnout opravdu znatelného zlepšení ve více ohledech včetně spotřeby. Jak zaznělo výše, svíčky opravdu fungují, ze zkušenosti doporučuji Denso Iridium Power, se kterými lze počítat i po nájezdu 50.000km. Brisk LGS jsou taky dost populární, zejména v Německu, bohužel osobní zkušenost nemám.
Stran výbavy rozhodně vyhřívané rukojeti, ty fungují bezvadně a jsou jako jedny z mála dimenzované pro opravdové použití v chladných podmínkách. ASB je asi věc osobních preferencí, já tu věc moc rád na moto nevidím. Jako výhodu bych považoval i 5.5" zadní ráfek pro 180mm pneu. Na ovladatelnosti to nijak neubere a pneu má větší rezervy do hlubokých náklonů. Stran komfortu nabíjení aku je vítaná pomůcka originální 12V zásuvka. Podle způsobu využití moto (turistika nebo spíše "sportovní" vyjížďky) bych zvážil moto s tzv. Touring paketem (vyšší říditka, vyšší plexi a příprava pro prostranní kufry).
Motor je z pocitu (subjektivního) jezdce docela lenivý, ikdyž točivý moment rozhodně má. Hodnoty kW a Nm jsou udávany na motoru, na zadním kole jsou tedy nižší, přičemž mechanické ztráty na tomto typu převodu jsou větší než u klasického řetězu. Boxer díky celkové koncepci a velkým rotujícím hmotám uvnitř motoru-převodovky nemá dynamiku Japonských motorů, změny otáček se dějí pomaleji, zpřevodování jednotlivých stupňů je (možná trochu zbytečně) dlouhé a zřejmě proto ten pocit "lenivosti". Na druhou stranu, na moto jako je R-S je tako konfigurace docela adekvátní, neb moto není v rychlostech nad 160km/h nijak zvlášť ovladatelná a mít dynamiku 150+ HP japonského SS, pak je z ní docela nebezpečná "neřízená" střela.
V případě nutné potřeby většího přídělu HP možnosti samozřejmě existují:
Přeji štastnou volbu!
V polovině roku 2000 se měnila i ECU, pravděpodobně to byla další ze snahy o "zkulturnění" tzv. closed-loop režimu, který se obecně u 4-ventilových 1100/1150 boxerů dost nepovedl. U R-S je ale tento problém v sérii výrazně menší, než u 1100/1150GS. Osobně bych se podíval po starší moto s jednoduchým zapalováním a za ušetřené peníze pořídil jiný Eprom do ECU. S tím se dá dosáhnout opravdu znatelného zlepšení ve více ohledech včetně spotřeby. Jak zaznělo výše, svíčky opravdu fungují, ze zkušenosti doporučuji Denso Iridium Power, se kterými lze počítat i po nájezdu 50.000km. Brisk LGS jsou taky dost populární, zejména v Německu, bohužel osobní zkušenost nemám.
Stran výbavy rozhodně vyhřívané rukojeti, ty fungují bezvadně a jsou jako jedny z mála dimenzované pro opravdové použití v chladných podmínkách. ASB je asi věc osobních preferencí, já tu věc moc rád na moto nevidím. Jako výhodu bych považoval i 5.5" zadní ráfek pro 180mm pneu. Na ovladatelnosti to nijak neubere a pneu má větší rezervy do hlubokých náklonů. Stran komfortu nabíjení aku je vítaná pomůcka originální 12V zásuvka. Podle způsobu využití moto (turistika nebo spíše "sportovní" vyjížďky) bych zvážil moto s tzv. Touring paketem (vyšší říditka, vyšší plexi a příprava pro prostranní kufry).
Motor je z pocitu (subjektivního) jezdce docela lenivý, ikdyž točivý moment rozhodně má. Hodnoty kW a Nm jsou udávany na motoru, na zadním kole jsou tedy nižší, přičemž mechanické ztráty na tomto typu převodu jsou větší než u klasického řetězu. Boxer díky celkové koncepci a velkým rotujícím hmotám uvnitř motoru-převodovky nemá dynamiku Japonských motorů, změny otáček se dějí pomaleji, zpřevodování jednotlivých stupňů je (možná trochu zbytečně) dlouhé a zřejmě proto ten pocit "lenivosti". Na druhou stranu, na moto jako je R-S je tako konfigurace docela adekvátní, neb moto není v rychlostech nad 160km/h nijak zvlášť ovladatelná a mít dynamiku 150+ HP japonského SS, pak je z ní docela nebezpečná "neřízená" střela.
V případě nutné potřeby většího přídělu HP možnosti samozřejmě existují:
Přeji štastnou volbu!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zadní blatník BMW R 1100 S | Obdélník | 8 | 6.9.2023 v 11:40 Obdélník |
Palivo do hlinikovej nadrze [1, 2] BMW R 1100 S | dasto | 32 | 6.12.2022 v 07:55 FJRPEPA |
R1100S - krovka BMW R 1100 S | VeryAngryMan | 3 | 4.11.2022 v 16:34 VeryAngryMan |
Nabíječka - konektor do ní BMW R 1100 S | Obdélník | 18 | 30.10.2022 v 10:41 smitth |
Nepravidelný chod, cukání a zhasnín... BMW R 1100 S | Jarjik | 11 | 23.10.2022 v 03:48 finekohana45 |