Najde se někdo s Fazerem, který má tolik najeto? Může se i špatná komprese ve válcích projevit špatným startem nebo jak se dá pořádně poznat taková vada?
1 reakcí na tento příspěvek 100000km na FZS 1000 Fazer?
Naposledy editováno 09.06.2013 20:34:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100000km na FZS 1000 Fazer?
moucan píše: Jako u všech témat tohohle ražení ... záleží jen a pouze na tom jak se o to předchozí majitelé starali, jak moc srali/nesrali na údržbu atd... Mýmu bejvalýmu CBčku co jsem měl táhlo tachometrově na 60 tis. ale jelikož to byl ročník 95 tak to muselo mít jednou tolik a šlapalo jak hodinky. Oleje si nevzalo ani píď. Když odbočim tak jsem teď nedávno koupil auto se 415ti tis. (benzín, nikoliv diesel), všichni se káceli jak to musí bejt po smrti a ono prd, startuje to líp než lecjaký nový, táhne to, olej to nebere. Prostě je to jen o lidech který to měli před tebou. Motor se dá zničit i po 5ti tis ...
I pri sebelepsim starani jednou zivotnost skonci - takove maximalni hodnoty by me taky zajimaly. U vetsiny motorek to bude v radu stovek tisic km, ale blize si odhadovat netroufnu.
1 reakcí na tento příspěvek 100000km na FZS 1000 Fazer?
Když jsem se mu koukal na střívka, tak vypadají opravdu pěkně, vačky na horní hranici tolerance (tj, jako nové), ve válcích jsou v místech, kde je již trochu vidět opotřebení pořád zřetelné hlubší stopy po honovacím nástroji, převodovka vizuálně taky velmi pěkná, lišty rozvodového řetězu s velmi malým opotřebením, napínák ani ne na půlce, tak bych řekl lehce zaběhnutý motor :). Udělal jsem pro jistotu ventilová guffera, ikdyž ta původní vypadala ještě celkem schopně, očistil hlavu a vrch pístů od karbonu, zabrousil ventily, udělal ventilové vůle, nové těsnění pod hlavu a motor jako nový .
Naposledy editováno 09.06.2013 20:44:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100000km na FZS 1000 Fazer?
SirIndy píše: I pri sebelepsim starani jednou zivotnost skonci - takove maximalni hodnoty by me taky zajimaly. U vetsiny motorek to bude v radu stovek tisic km, ale blize si odhadovat netroufnu.
Myslim že v řádech stovek tisíc se to bude pohybovat až v dnešní produkci kdy se jede ryze na "spotřebák" a většina výrobců vydělává pak nejvíc na servisu a náhradních dílech. Starý poctivý železa budou mít reálnou životnost úplně jinde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100000km na FZS 1000 Fazer?
moucan píše: Myslim že v řádech stovek tisíc se to bude pohybovat až v dnešní produkci kdy se jede ryze na "spotřebák" a většina výrobců vydělává pak nejvíc na servisu a náhradních dílech. Starý poctivý železa budou mít reálnou životnost úplně jinde.
Nevim nevim, jedine motory o kterych jsem cetl, ze najely pres milion byly boxery od BMW. Ze by neco takoveho davaly stare motorky bezne se mi fakt nezda.
1 reakcí na tento příspěvek 100000km na FZS 1000 Fazer?
Ono asi spíše záleží jak ji kdo huntuje. Ono jezdit s motorkou cestovní tempo tak asi těch 200tkm dá. Ale kdyby tu Busu huntoval třeba na okruhu tak z těží
dareckov píše: Někde jsem viděl Busu s 180 000km ročník 2009. Borec jezdí každý rok několikrát ameriku napříč. A psal tam, že měnil jen rozvodák.
Ono asi spíše záleží jak ji kdo huntuje. Ono jezdit s motorkou cestovní tempo tak asi těch 200tkm dá. Ale kdyby tu Busu huntoval třeba na okruhu tak z těží
Presne...je jina vec jestli motor toci 6tis otacek nebo 12tis pred omezovacem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100000km na FZS 1000 Fazer?
bushman7 píše: Teď jsem tu měl rozhozený nový motor pro tu svoji berunu (starý sice táhne pěkně, nekouří a tlaky má ještě v normě, ale už trochu pápne olej, tak 1÷1,5 l/1000 km) s najetými 35t. km z bouračky (údajně původní majitel byl opravdu pečlivý, měnil olej i častěji než bylo potřeba).
Když jsem se mu koukal na střívka, tak vypadají opravdu pěkně, vačky na horní hranici tolerance (tj, jako nové), ve válcích jsou v místech, kde je již trochu vidět opotřebení pořád zřetelné hlubší stopy po honovacím nástroji, převodovka vizuálně taky velmi pěkná, lišty rozvodového řetězu s velmi malým opotřebením, napínák ani ne na půlce, tak bych řekl lehce zaběhnutý motor :). Udělal jsem pro jistotu ventilová guffera, ikdyž ta původní vypadala ještě celkem schopně, očistil hlavu a vrch pístů od karbonu, zabrousil ventily, udělal ventilové vůle, nové těsnění pod hlavu a motor jako nový .
no a co jsi udělal s tím žraním oleje?
1,5 litru na 1000km je už slušný smrad
Dolph-cz píše: no a co jsi udělal s tím žraním oleje?
1,5 litru na 1000km je už slušný smrad
Je mi to celkem záhadou, ale žádný smrad jsem nepozoroval, no při poslední výměně jsem tam dal 15W50, ale mám najeto tak málo, že těžko něco zhodnotím a teď už to nějak nebudu řešit, po dovči tam hodím ten druhý motor a vyřešeno
edit trochu to sáklo pod jedním z vík, to jsem dotahoval.
Naposledy editováno 09.06.2013 21:45:14
3 reakcí na tento příspěvek 100000km na FZS 1000 Fazer?
edit teď má necelých 120t km a 3,5 roku
Naposledy editováno 09.06.2013 21:52:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100000km na FZS 1000 Fazer?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100000km na FZS 1000 Fazer?
A jestli se to týkalo té Octy, tak jo, už mám nachystaný Shellacký 5W40
Naposledy editováno 09.06.2013 22:02:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100000km na FZS 1000 Fazer?
Proto je potreba 15w.
Na tu oktavku dej min 10w40 spise 10w50 a take se to velmi zlepsi...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100000km na FZS 1000 Fazer?
Naposledy editováno 09.06.2013 22:15:22
5w30 je uplnej nesmysl...dej tam normal 5wcko a motor ti jeste podekuje a ude o dost mene zrat...bude plnej karbonu hlavne to turbo... a jestli jezdis kousky studeny men olej max 10tis km...
bushman7 píše: Vo Oktě mě ani nemluv, mám 1.8TSI a ta jepka žere olej od narození, to si brala tak 1l/10t km, teď už si bere tak 1 na 7000, rekord měla při loňské dovolené (nonstop 1200km při až 40st.C atd.) kdy polkla litr na cca 2000t. km, Škodofku už nikdy nechci ani vidět.
edit teď má necelých 120t km a 3,5 roku
To je něco jak u mě, moje bejvalá Felda 1.3, najeto 160tis a brala si litr na 6 tisíc. Jináč naše Astra 1.4 16V má přes 210tis a bere si zhruba 0.3L na jednu výměnu, teď jsem koupil Astru 1.6 16V (pověstnej žrout oleje), na tacháči 415tis a olej nebere, jede parádně. Motor origo, trochu hlučnější každopádě fachá a dobře.
1 reakcí na tento příspěvek 100000km na FZS 1000 Fazer?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100000km na FZS 1000 Fazer?
SirIndy píše: Nevim nevim, jedine motory o kterych jsem cetl, ze najely pres milion byly boxery od BMW. Ze by neco takoveho davaly stare motorky bezne se mi fakt nezda.
Tak milion je extrém i u aut natož pak u motorek ale myslim že starý železa při bežnym provozu neměly problém ujet těch 200-300tis. Však taky většina bazarovek pod 95rok o moc míň mít nebudou, jen na tachometru se to točí a točí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100000km na FZS 1000 Fazer?
moucan píše: Tak milion je extrém i u aut natož pak u motorek ale myslim že starý železa při bežnym provozu neměly problém ujet těch 200-300tis. Však taky většina bazarovek pod 95rok o moc míň mít nebudou, jen na tachometru se to točí a točí.
No ale to podle me najedou i ty nove.
SirIndy píše: No ale to podle me najedou i ty nove.
Nevím no, u motorek typu FJR,ZZR,GS,VFR atd.. kde jsou motory pomalu stejný jak v autě bych ani teď nepochyboval ale menších kubatůr už bych se bál protože z toho i podle ceny už smrdí šetření a styl "spootřebního zboží" a zase se člověk dostane k tomu že většina výrobců už vydělává jen na servisu a dílech. Kdyby to bylo jinak nemohly by pak motorky a auta stát tak směšný ceny.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha FZS1000 Fazer - ventilky 90° Yamaha FZS 1000 Fazer | Ti_rex | 10 | 27.9.2024 v 10:46 Ti_rex |
Yamaha fazer 1000 2003 teče benzín ... Yamaha FZS 1000 Fazer | 734780633 | 7 | 10.7.2024 v 21:07 Kohlstein |
FZS1000 fazer nestartuje Yamaha FZS 1000 Fazer | IdahoCZ | 4 | 30.6.2024 v 11:46 pepe100 |
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer | habrman | 3 | 15.4.2024 v 12:13 Anders |
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer | satanek66 | 24 | 20.3.2024 v 09:15 Mňojo |