globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dynojet Honda SLR 650
6.7.2012 v 19:59
Zdravím, dostal se mi do ruky DynoJet z Hondy FMX 650 Stage 2. Je potřeba mít na DynoJet propustnější filtr? Výfuky kuchlé mám. No nic nainstaloval sem ho, dal sem trysku 160, vyměnil jehlu(dal na druhý zářez), odsranil ten náhubek v plovákový komoře a dal pružinu ze sady. Jel jsem to projet ale jelo to strašně od cc 2500 otáček to cukalo jak kráva a klidně se s tím nedalo jet, jak to pak přesáhlo 4500 tak to vystřelilo a v těch vyšších to šlo v pohodě. Svíce byla černá. Zkusil jsem tedy 155 trisku a poté i 150 ale bez výsledku. Zkusil jsem vyndat vzduchový filtr a jet bez něj. No ale to nešlo ani ve středních ani ve vysokých. Dá se vubec použít ten DynoJet z FMX na SLRko? Jinak origo triska tam je 165

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Honda SLR 650

6.7.2012 v 20:26 | Nahoru | #1
Po tomhle je třeba většinou odladit to na brzdě taky chci dát v zimně dynojet ale jen stage 1 a pak to hodim k Ešnerovi

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Honda SLR 650

6.7.2012 v 20:35 | Nahoru | #2
Jestli ti to nejede dole tak to nebude hlavni tryskou... Jehlu bych pustil niz a nevim co se tam dela s tou plovakovkou, to mi nic nerika, jakej je rozdil mezi tema motorama nevim, ale duvod proc melo slr mensi vykon nez domino byl ve vyfucich udajne a skoro bych rekl ze to nebylo jen v tom je vykuchat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Honda SLR 650

6.7.2012 v 20:47 | Nahoru | #3
Packyn> Ahoj, kdo je prosím tě Ešner. To je tu na Plzeňsku?

(reakce na) Dynojet Honda SLR 650

6.7.2012 v 21:03 | Nahoru | #4
assassin> takle, vykuchané v tom smyslu, že uplně vybrané, narvaná vata se síťkou a tlumivkou

(reakce na) Dynojet Honda SLR 650

6.7.2012 v 21:21 | Nahoru | #5
Janek> nene Dk racing v praze tady na plzeňsku nevim

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Honda SLR 650

6.7.2012 v 21:38 | Nahoru | #6
Momentálně jsem na tom podobně,teď už řeším pouze oblast lechtání plynu(tak do 1/10 otevření),tam to škube a dusí se.Zbytek už značný rozdíl oproti originálu,lépe táhne.Je zajímavé,že pokud lechtám plyn(třebas i udržuju jedničku na 2000 nebo 4000 ot),motor škube a pokud přidám,okamžitě zabere.Tudíž problém až tak nesouvisí s otáčkama,je tam někde zádrhel v tvorbě směsi při malém otevření.
Zatím moje nastavení:hlavní 155,směs přesně 2 otáčky,jehla 3 zářez odshora,akorát se mi zdá,že s origo pružinou to chodí lépe jak s Dynojet pružinou.
Pokud se bude zítra dát,pokračuju a dám vědět.Ještě zkusím jehlu víc zvednout,na 2 zářezu škube o poznání víc jak na 3,tak uvidíme na 4.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Honda SLR 650

6.7.2012 v 22:11 | Nahoru | #7
ready1200> přesně todle mi to dělá

2 reakcí na tento příspěvek Dynojet Honda SLR 650

7.7.2012 v 00:17 | Nahoru | #8
...uz se na ty dynojety kurna vykaslete, to je furt dokola a lidi to nepochopi a nepochopi, ze to je k hovnu a ve vetsine pripadu to akorat zvysi spotrebu, rozkurvi beh motoru a nadela brikety na svickach

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Honda SLR 650

7.7.2012 v 08:22 | Nahoru | #9
Ready: ta oblast co popisujes neni zadadne ovlivnena tim co pises, ty bys mel spis laborovat s volnobeznou tryskou, sroubem bohatosti-volnobeznym a s jehlou- jinej prumer v te valcove casti, v oblasti kterou popisujes jeste jehla neni tak vytazena aby ucinkovala jeji kuzelova cast, tzn s hejbanim v zarezech si nepomuzes.

Jindra: to nevidim duvod proc by to nemelo fungovat, kdyz si nekdo rozhrabe motor jinym vyfukem, sanin atd tak mi prijde ze spravne nastavenej karbec...tzn trysky, jehla atd.je spis pro dobro veci nez na skodu..

(reakce na) Dynojet Honda SLR 650

7.7.2012 v 08:25 | Nahoru | #10
wormi> udělals chybu žes to tam dal vše najednou. Musíš to měnit postupně, pozorovat rozdíly a každý krok odladit zvlášť, pak to nemá důvod nefungovat. Mě Dynojet motorku hodně oživil.

A hlavně mít na paměti toto http://www.gsxr.wz.cz/pic/karbec.jpg

Pak budeš vědět, že pokud ti to jede špatně v nízkejch, tak to nemá s hlavní tryskou nic společnýho.

Naposledy editováno 07.07.2012 08:25:21

(reakce na) Dynojet Honda SLR 650

7.7.2012 v 09:22 | Nahoru | #11
Jindra650>

wormi: Jedno odladěný FMX Zkus Matesovi písnout, je to fajn chlapík, třeba ti k tomu něco řekne.

Naposledy editováno 07.07.2012 09:24:15

(reakce na) Dynojet Honda SLR 650

7.7.2012 v 09:59 | Nahoru | #12

assassin píše: Ready: ta oblast co popisujes neni zadadne ovlivnena tim co pises, ty bys mel spis laborovat s volnobeznou tryskou, sroubem bohatosti-volnobeznym a s jehlou- jinej prumer v te valcove casti, v oblasti kterou popisujes jeste jehla neni tak vytazena aby ucinkovala jeji kuzelova cast, tzn s hejbanim v zarezech si nepomuzes.

Jindra: to nevidim duvod proc by to nemelo fungovat, kdyz si nekdo rozhrabe motor jinym vyfukem, sanin atd tak mi prijde ze spravne nastavenej karbec...tzn trysky, jehla atd.je spis pro dobro veci nez na skodu..



Je mi jasné,že jde hlavně o volnoběžný systém-trysky objednány.Zkusil jsem dát jehlu na 5 zářez,jehla mírný vliv na volnoběžnou má,spodek se skoro uhladil,ale zase dál uchlastáno.Ale to byl jenom pokus,bylo jasné,že při více otevřeném plynu to nemůže fungovat.Počkám na trysky a myslím,že to pojede.Beru to tak,že je to sada pro FMX(tam funguje fakt dobře-osobní zkušenost přátel) a Vigor se trošku liší,takže je potřeba najít to optimální nastavení.

Ale je fakt,že při více otevřeném plynu,kde to funguje už teď,je velký posun do plusu,motor má pocitově hladší chod,líp se sbírá,prakticky zmizelo kopání do řetězu.Navíc ti,co hodili Dynojet do FMX prakticky odbourali problémové studené starty po delší odstávce.

Dynojet Honda SLR 650

7.7.2012 v 10:50 | Nahoru | #13
Hodne udela nastavení volnobeznyho sroubku. Me to od volnobehu do 3000 nechtelo moc prechazet, obcas prasklo do vejfuku. Naladil jsem ty sroubky jen na ucho, tak aby nepraskalo do vejfuku ( tj. chudá směs) a od tý doby super i ty přechody.

(reakce na) Dynojet Honda SLR 650

7.7.2012 v 13:01 | Nahoru | #14

Jindra650 píše: ...uz se na ty dynojety kurna vykaslete, to je furt dokola a lidi to nepochopi a nepochopi, ze to je k hovnu a ve vetsine pripadu to akorat zvysi spotrebu, rozkurvi beh motoru a nadela brikety na svickach



rekl ten co o tom vi hovno a videl to z vlaku

Dynojet Honda SLR 650

8.7.2012 v 12:09 | Nahoru | #15
co stojí odladění na brzdě?

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Honda SLR 650

8.7.2012 v 15:40 | Nahoru | #16
Na to se vybodni. Jednoválec si s prstem v nose naladíš sám.

(reakce na) Dynojet Honda SLR 650

8.7.2012 v 16:11 | Nahoru | #17

vhml píše: Na to se vybodni. Jednoválec si s prstem v nose naladíš sám.


A já myslel, že se to ladí s nosem ve výfuku. Nebude ten prst překážet?

Naposledy editováno 08.07.2012 16:41:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cinkání z válce (hlavy) Honda SLR 650 zatara 3 29.6.2023 v 19:20 wáca
Kompatibilita předního kola NX Domi... Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650, Honda SLR 650... Tr_oy 7 11.12.2020 v 14:37 tomasNJ
Honda slr 650 cuká Honda SLR 650 Budwik 7 18.7.2020 v 22:46 Jirka4137
Interval výměny řetězové sady Honda SLR 650 Fildaaa 17 18.6.2020 v 19:18 lekvii
Volnoběžka startéru levně - Nevíte ... Honda SLR 650 Budwik 3 27.5.2020 v 16:40 hondaman1


TOPlist