1 reakcí na tento příspěvek Tuhá spojka u 250 EXC '97
Včera sem volal do Sette a řekli mi,že na spojkovým koši je od lamel vydřená drážka,přes kterou se lamela úplně neodlepí a tím furt zabírá.řešením je prý pilníkem srazit drážku.Spojka bude hlučnější,což ale nebude mít vliv na funkčnost.Nebo další řešení je nový spojkový koš(stojí cca 1800kč),který se musí ale odnýtovat.
Budu to dělat příští týden.Kdyby si to dělal dřív,tak dej vědět,jak to šlo...
A druhý problém - spojka může nedostatečně vypínat z více důvodů
- připálené lamely (hlavně plechové se rády zkroutí do tvaru talířové pružiny a nedostatečně se pak odlehčujou od lamel
- můžou to být i ty vytlačené zuby ve venkovním nebo vnitřním spojkovém koši do kterých
lamely zabírají
- pružiny můžou míst nestejnou tuhost (taky třeba připálené) a přítlačný kotouč se od lamel neodddaluje v rovnoběžné poloze
- kvůli přidření vypínacího mechanismu je oddálení přítlač.kotouče nedostatečné
- ve spojce je něco co tam nepatří (nějaké podložky navíc apod.) a nedovolí to plný zdvih přítl.kotouče
- vadné axiální ložisko v přítl. kotouči do kterého se opírá tyčka
atd...