Máte s těmito stroji často technické závady? Je nutný častý servis, jako u nových cross? Mně se tahle motka líbí hlavně proto, že výkonově na tom je docela dobře, lidi říkají, že se do toho peníze skoro necpou a že když už, tak jsou na to levné díly. Je to podle Vás pravda? A vůbec, koupili byste si ji znovu? Kolik cca papá?
Já jezdím i dost mimo trať - v lese, polňačky apod. je i na to vhodná?
Tak doufám, že Vás tenhle nával dotazů moc nezaskočí a někdo se mi pokusí poradit, zda do ní jít, či ne.
Předem moc díky za odpovědi :)
Je par borcu, co ma ty CZ vyladeny fakt slusne, je to hlavne o podvozku, kterej je v serii samozrejme uz minimalne 100 let za opicema...
Dily jsou urcite dost levny...servis je potreba urcite castejsi... ;)
250 si veme tak 12-13 :) (moje 125 si podle me brala tak 12)
2 reakcí na tento příspěvek ČZ 250/513
Díky!
// jinak tim častějšim servisem myslíš jako jenom čištění a údržba bez výměny dílů, nebo je potřeba často kupovat díly?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 250/513
Jinak kluci co je mají nejsou moc spokojený - ty starší modely co maj ještě kladívka tak to je totál :puke: Jinak je jich tu taky pár solidně vyladěnejch, ale za ty peníze a za ten čas už by byla pěkná vostrá ( japonská ) a to si myslim, že je mezi nima ještě propastnej rozdíl co se svezení týká
Nebudu ti zde tvrdit o motorce,ktera je koncepci z 60 let, ze je perfektni a ani ti ji nebudu srovnavat s novodobou motorku (vzdyt tehda se jezdil uplne jiny motokros), protoze to nejde.
Vicemene cely problem je v tom,ze tech nekolik generaci, co na tom odjezdilo nejake ty hodiny,tak vse je totalne po smrti. Me z motocyklu,ktery jsem koupil zbyl jen ram,kyvka,bryle,hlava+ obal valce a bubny.
A ted ke konkretnim dostupnym typum.
CZ 125 516 proste nema zivotnost a proto to vecne nejede. Navic je to bez klapek a privery vyfuku,takze spodek 0.
CZ 250 513 je o poznani lepsi. Zivotnost vcelku slusna ale je to zase bez klapek a privery. Spodek neni tak katastrofalni,ale proste jezdit s touhle motorku chce opravdu kumst.
Kdyz se na to chce svist nekdo,kdo na tom nejezdil tak se bud nerozjede a nebo odjede po zadnim :)
CZ 380 514 jede fakt pekne. Pokud na to das bezkontakt a aspon trochu slusny karburator,tak na motor prakticky nesahnas nejakou tu sezonu.
Perovani stoji vseobecne ve srovnani s novodobyma motorkama za nic. Proste to musis udrzet v rukach.
Na jezdeni po lese neni vhodny zadny motokros a CZ uz vubec ne.
Ja jsem osobne ted do motoru nelezl dva roky (krome serizeni predstihu). Spis bojuju s praskajicim ramem a tekouci predni vidlici.
Kup si radsi japonce. Ja na tom jezdim z nostalgie a dejme to z ucty k lidem, kteri na domaci znacce dokazali vybojovat svetove mistrovske tituly. To uz se nikdy nestane. A nekdy je s tim sranda predjet nejakeho toho japonce:) Pak za tebou chodej 13 kluci a vyptavaji se,co je to za motorku:)
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 250/513
A každé jiné použití je stejně tak omezené - v lese o tobě bude kvůli kraválu z motoru vědět úplně všichni, nebudeš spokojený s průběhem výkonu, podvozek je bídný atd.
I vlastnosti nových a moderních motorek se po pár letech výrazně zhorší, co potom taková ČZ, která by s dnešními motorkami nestíhala ani kdyby právě vyjela z továrny.
Neber ji, akorát by tě to znechutilo
Tak teď nová otázka, co byste mi asi doporučili v podobné ceně? Mně jde dost o to, abych do toho stále nedával peníze. Opravy bez výměny dílů mi nevadí, pokud nejsou hodně časté. Nemusí to být cross, chtěl bych nějaké víc teréní enduro(na silnici nejezdim, takže neco bez papírů), na objemu nezáleží, ale radši bych chtěl něco víc než 125ccm. Cenová relace jako tyhle čz.
Snad se něco najde a moc díky za odpovědi ;)
// byl jsem ve Starkonicích v muzeu a tam měli vzhledově moc pěkný kousek (ale asi by mi ji stejně nepučili)
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 250/513
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 250/513
jj, cena je hodně limitující, ale bohužel teď mám jiné výdaje a peněz asi moc nepřibude.
Jinak s motorkami nežačínám, už mám toho odjeto docela dost a nijak se nepřeceňuji, s novou motorkou začínám pomalu. Mně se líbila třeba tahle, co si myslíte? http://www.motoinze...nzerat.php?mid=94237
http://www.motoinze...nzerat.php?mid=92515
Hlavně ta 2. se mi zdá dobrá a hodně levná, zase aby v tom něco nebylo. . . U té 1. se bojím, že se bude sypat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 250/513
Vsechno se sype, pokud s tim jezdis v terenu nedej boze to vytahnout na trat.
Me se zase vic libi ta KTM. Je otazkou,jestli je to chyba priskladani (coz pochybju...to rikaji vsichni) a nebo vysypana skrin (coz je mnohem vic pravdepodobnejsi) pri cennach KTM by oprava te prevodovky prisla plus minus 10000-15000 .
To KLR je desne tezke. S tim tak jet po polnacce na koupak.