zajímala by mě jedna věc, budu kupovat zadní gumu Mitas E-09 a ta se prodává jako typ TT nebo TL. Nevíte, co je v tom za rozdíl?
Díky za názory.
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
Tenhle slovní obrat mě dostal :lol: ..."se to nedoporučuje".. :lol:
Buď se jedná o ráfek určený pro bezdušovky, což jsou prakticky všechny litý kola a několik vyjímek drátěných kol, který jsou na to uzpůsobený ( GS, Caponord, atd..)
No a nebo jsou kola drátěný, běžný konstrukce, kde je nutný použít dušovky. Zatímco na ráfek určený pro TT pneu bezdušovka fungovat nebude, na TL ráfek se dá instalovat dušová pneu. K tomu ale není žádnej důvod, vyjma případů, kdy se jede hardcore terén a hrozí deformace ráfku.
Vzhledem k tomu, že chce asi kupovat pneu na svý DR, bude kupovat TT. Takže žádný.. " se to nedoporučuje" .
To by mě ještě zajímalo, co že to ten brácha má za stroj..?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
Jo ta motka: XL600LM rv. 1985, drátový kola na bezdušáky ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
Díky za odpověď.
PS.: To s těma dušema a bez duší mě fakt nenapadlo, občas to nejjednodušší vysvětlení je to nejlepši :shy:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
jezdím převážně silnici cca 80% občas jezdím v terénu víkendově nebo když dostanu chut... *yes* by mě to docela zajímalo, jestli to má cenu kupovat, aby to nebylo hnedle vprdeli... *no*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
Koukám Dingo,že nejsi žádnej nudnej patron...pořád dokážeš pobavit... :lol:
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
No a tom poli se gumy zase krasne chytly, otocil jsem se a mohl jet dal......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
Přitom stačilo napsat, že motorka má buď dušový, nebo bezdušový ráfky a tím je typ pneu daný. ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
Taky jsi ale dostal body za umělecký dojem... :P :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
ale bylo hezky, jak si za mnou mysleli, ze to je schvalne a vsichni odbocili!
v patek vyrazim - Grand Erg Oriental!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
Máš lopatku na zmije? :lol:
Doufám,že bude zase nějaká pěkná reportage s hooodně fotkama!!! *yes*
A abych neodbihal od tematu, jedu na osvedcenych Michelin Desert. V pisku vyborne!
Do bahna je predek dobry, ale zadek blby, zadek radeji C02.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
Ty...Dingo,nemohl bys sem hodit fotku těch ráfků?
Docela by mne zajímaly ráfky z XLa z r 85 na bezdušovky,fakt... :puke:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
Nejlepší je mít obutý bezdušovky ( pokud to ráfky umožňují ) a kdyby se mě jet opravdu harcore, vzít s sebou pro sichr duši. Oprava bezdušovky knotem je totiž naprostá sranda, záležitost několika minut.
Pokud by došlo k takovýmu poškození ráfku, že by netěsnila bezdušovka, nacpeš tam duši.