globalmoto_kveten





Téma: Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT
 
4.3.2007 v 15:40
Ahoj,
zajímala by mě jedna věc, budu kupovat zadní gumu Mitas E-09 a ta se prodává jako typ TT nebo TL. Nevíte, co je v tom za rozdíl?
Díky za názory.
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

4.3.2007 v 15:48 | Nahoru | #1
Martin Holík>
TT - Tube Type ( dušovka )
TL - Tubeless ( bezdušovka )

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

4.3.2007 v 16:25 | Nahoru | #2
Dušovka je určitě levnější a do endura se bezdušovka nedoporučuje. (brácha má drátový ráfky na který se dá dát bezdušovka, ale nedoporučuje se to.

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

4.3.2007 v 20:14 | Nahoru | #3
Čau Martine ;) nechces zkusit treba C-02? ma obrovske spunty, vydrz super a je homologovana i na silnici *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

4.3.2007 v 21:42 | Nahoru | #4
Dingo>>
Tenhle slovní obrat mě dostal :lol: ..."se to nedoporučuje".. :lol:

Buď se jedná o ráfek určený pro bezdušovky, což jsou prakticky všechny litý kola a několik vyjímek drátěných kol, který jsou na to uzpůsobený ( GS, Caponord, atd..)
No a nebo jsou kola drátěný, běžný konstrukce, kde je nutný použít dušovky. Zatímco na ráfek určený pro TT pneu bezdušovka fungovat nebude, na TL ráfek se dá instalovat dušová pneu. K tomu ale není žádnej důvod, vyjma případů, kdy se jede hardcore terén a hrozí deformace ráfku.
Vzhledem k tomu, že chce asi kupovat pneu na svý DR, bude kupovat TT. Takže žádný.. " se to nedoporučuje" .

To by mě ještě zajímalo, co že to ten brácha má za stroj..?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

4.3.2007 v 22:24 | Nahoru | #5
Kocour.>hrozí deformace ráfku - to sem měl namysli, bezdušovka pak může ujdout a dušovka ne.

Jo ta motka: XL600LM rv. 1985, drátový kola na bezdušáky ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

5.3.2007 v 12:10 | Nahoru | #6
black-jack> Čau Pavle :) . Za zkoušku to určitě stojí, jaký rozměr na tom máš obutý? A jak to drží na mokré silnici a v blátivém terénu? Potřebuju na motorce jezdit i do práce a do školy a občas si počasí nemůžu vybrat a nerad bych z toho měl sáňky.

Díky za odpověď.

PS.: To s těma dušema a bez duší mě fakt nenapadlo, občas to nejjednodušší vysvětlení je to nejlepši :shy:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

5.3.2007 v 12:55 | Nahoru | #7
Martin Holík> mam tam 120/90-18 je to vsestrana guma, zatim jsem s ni vyjel snad vse, co jsem chtel, no v bahne zadny problem a na mokru je jasne, ze budes muset zvolnit, ale ktery drapak drzi extra dobre na mokru, ze :/ C-02 je super kompromis mezi cenou, kvalitou a vydrzi ;) je fakt, ze jsou urcite jine pneu, ktere budou v nektrych ohledech lepsi, ale zas nemusi byt homologovane na cestu, driv se sjedou a cenove taky budou jinde, takze asi tak ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

5.3.2007 v 15:20 | Nahoru | #8
black-jack> to je jasný, že na mokru to nebude žádný zázrak, jenom jsem chtěl tvoje zkušenosti, jestli to není nějaký klouzavý extrém (s E-09 občas taky dojíždím na křižovatku v driftu :) ). Asi do ní půjdu, jenom jsem koukal do TP a tam je rozměr pneumatiky 110/90 a já mám obutou E-09 rozměr 4.10, fakt na ten ráfek nacpu 120? Kdyby jo, tak jedině dobře.

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

5.3.2007 v 15:48 | Nahoru | #9
Chlapci píše te tu o mitas c02 jak to teda drží na silnici? mohl by ste to někdo srovnat s e09,c10 a c02 ?

jezdím převážně silnici cca 80% občas jezdím v terénu víkendově nebo když dostanu chut... *yes* by mě to docela zajímalo, jestli to má cenu kupovat, aby to nebylo hnedle vprdeli... *no*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

5.3.2007 v 16:44 | Nahoru | #10
Dingo>
Koukám Dingo,že nejsi žádnej nudnej patron...pořád dokážeš pobavit... :lol:

(reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

5.3.2007 v 19:57 | Nahoru | #11
Martin Holík>>
Ja mam v TP sirku gumy 120, ale to je jedno, nacpes ji tam uplne fpoho ;)
kamos (taky ma DR)ma nejaky drapak od michelina, je to 140 a taky ji tam narval :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

5.3.2007 v 20:34 | Nahoru | #12
Ja bych jen vzpomel na navrat z jednoho vyletu (vanocni kapr), kdy jsem zacal na C-02 v desti brzdit pred zatackou.
No a tom poli se gumy zase krasne chytly, otocil jsem se a mohl jet dal......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

5.3.2007 v 20:37 | Nahoru | #13
Petr 11>čím sem tě pobavil? Tím že bezdušovka se na enduro nedoporučuje - hard terén - deformace ráfku - únik vzduchu? tím, když to je pravda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

6.3.2007 v 07:28 | Nahoru | #14
Dingo> Tak třeba mě pobavilo ve dvou větách dvojí použití obratu <strong>ono</strong>" se to nedoporučuje"...něco jako "ono se to udělá" atd..
Přitom stačilo napsat, že motorka má buď dušový, nebo bezdušový ráfky a tím je typ pneu daný. ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

6.3.2007 v 14:49 | Nahoru | #15
beba>
Taky jsi ale dostal body za umělecký dojem... :P :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

6.3.2007 v 14:58 | Nahoru | #16
jo, ale trenky jsem si pral sam.
ale bylo hezky, jak si za mnou mysleli, ze to je schvalne a vsichni odbocili!
v patek vyrazim - Grand Erg Oriental!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

6.3.2007 v 15:04 | Nahoru | #17
beba>
Máš lopatku na zmije? :lol:
Doufám,že bude zase nějaká pěkná reportage s hooodně fotkama!!! *yes*

(reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

6.3.2007 v 15:08 | Nahoru | #18
Jestli se mi nepodari vyridit povoleni pro vstup do vojenske oblast, tak se budu placat kolem Douz a lovi zmije, stiry a oryxe.
A abych neodbihal od tematu, jedu na osvedcenych Michelin Desert. V pisku vyborne!
Do bahna je predek dobry, ale zadek blby, zadek radeji C02.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

6.3.2007 v 19:30 | Nahoru | #19
Kocour.>říkám, že tam má drátový ráfky na bezdušovky, ale má tam duši, tak kde je to daný že by tam nemohla bejt duše???

(reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

7.3.2007 v 07:34 | Nahoru | #20
Dingo> a já sem snad někde psal, že na bezdušový ráfek není možný dát duši ? Nejdřív čti a pak piš ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

7.3.2007 v 07:37 | Nahoru | #21
Dingo>
Ty...Dingo,nemohl bys sem hodit fotku těch ráfků?
Docela by mne zajímaly ráfky z XLa z r 85 na bezdušovky,fakt... :puke:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

7.3.2007 v 07:45 | Nahoru | #22
Petr 11> jestli se nepletu, je to řešený jinak než třeba u BMW. Na tý Hondě jsou dráty chycený uprostřed na takovým rantlu..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

7.3.2007 v 09:28 | Nahoru | #23
Kocour.>jo přesně tak, uprostřed ráfku je rantl a niple nebo matky nebo jak se tomu říká nejsou v ráfku, ale v náboji ;)

(reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

7.3.2007 v 09:34 | Nahoru | #24

Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

7.3.2007 v 09:39 | Nahoru | #25

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

7.3.2007 v 09:58 | Nahoru | #26
Pokud vím, tak do bezdušovýho pláště se dá duše dát vždycky ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

7.3.2007 v 14:38 | Nahoru | #27
Jawaweb>jo daj, brácha má ráfky na bezdušáky a pneu taky bezdušový a má v tom duše.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

7.3.2007 v 15:08 | Nahoru | #28
Dingo> Já si jenom nedovedu představit, co asi budu s píchlou bezdušovkou dělat někde v Ukrajinských horách

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

7.3.2007 v 15:32 | Nahoru | #29
Jawaweb> vezmeš knot a než kámoš vyčadí Startku, zalepíš to :cool: ..Horší se *rát s opravou dušovky..

Nejlepší je mít obutý bezdušovky ( pokud to ráfky umožňují ) a kdyby se mě jet opravdu harcore, vzít s sebou pro sichr duši. Oprava bezdušovky knotem je totiž naprostá sranda, záležitost několika minut.
Pokud by došlo k takovýmu poškození ráfku, že by netěsnila bezdušovka, nacpeš tam duši.

(reakce na) Mitas E-09 rozdíl TL vs. TT

7.3.2007 v 18:41 | Nahoru | #30
Kocour.>jo s tím plně souhlasím. *yes*
-
Na to sem se bráchy ptal, proč tam cpe duši když nemusí.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist