globalmoto_kveten





Téma: 450ccm
 
12.2.2007 v 21:58
Do konce tohoto roku bych chtěl pořídit ještě jednu motorku :/ a mělo by to být nějaké ENDURO nad 300ccm a 4t :P do čeho bych měl jít , chci na tom v 18ti jezdit , přemýšlím o KTM EXC450 poraďte budu rad ;) :rolleyes: dík za rady , čus ..
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450ccm

12.2.2007 v 22:02 | Nahoru | #1
Dudy08>kdyby to bylo na mě(ale není) tak bych chtěl husku 450. Ale proto že mam servis za humny a líbí se mě. Cena je taky docela slušná. To samý platí o gasgasu (motohora dělá oboje).

Pak je tu druhá strana mince z japonska, WR podle američanů je nejlepší enduro...

Třeba ta nová kawasaki 450 enduro vypadá pěkně :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450ccm

12.2.2007 v 22:04 | Nahoru | #2
Ryen-Te> no Husqva se mně taky zamlouvá :/ , ale ty servisy :marod: nemám v okolí 200km ani jeden , pokud o nějakém nevím

450ccm

12.2.2007 v 22:05 | Nahoru | #3
I bych si to časem rád předělal na motárda :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450ccm

12.2.2007 v 22:14 | Nahoru | #4
Dudy08>Uherský hradiště to je někde na moravě což? :shy:

Jo, východní a střední čechy to maj v pohodě. Ale jak na moravě se k tomu postavěj to nevim. Ale co vim tak joraell má husku a bydlí někde v jeseníkách a řikal že díly v pohodě - tak zkus jeho potrápit otázkama...Já jsem zatim ještě vubec nic neřešil(ťuk,ťuk ale budu protože každej mě zatim prozradil tajemství jak se husky serou) takže netušim.

(reakce na) 450ccm

12.2.2007 v 22:49 | Nahoru | #5
Ryen-Te>a co říkáš na hondu CRF450x, na motárd taky ok, i ta KTM

1 reakcí na tento příspěvek 450ccm

12.2.2007 v 22:56 | Nahoru | #6
Husqvarnu TE 450 servis nevím co na ni chcete furt servisovat??? olej snad vyměnit umíš (povolit1 šroub)a propláchnout nákej filtr taky, a nebydlíš v krabici bez adresy, objenáš u hory a v klidu dobírkou :rolleyes:

(reakce na) 450ccm

13.2.2007 v 09:06 | Nahoru | #7
přesně tak co pořad řešíte ty díly? to nechapu stejně za ně budete muset vyplacnout nehorázný prachy stejně jako u ktm tak i u hondy tak u gase ..jen yamah se trochu liší.

1 reakcí na tento příspěvek 450ccm

13.2.2007 v 09:30 | Nahoru | #8
Dudy08> jo budeš... v pátek jsem si ji dovezl-:)))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450ccm

13.2.2007 v 10:04 | Nahoru | #9
sqwer>gratulace! :) *yes* To je ta zlá ostrá nebo ta hodná ovladatelná?

1 reakcí na tento příspěvek 450ccm

13.2.2007 v 10:14 | Nahoru | #10
no jak nekdo psal bud to mam od znameho co dela v husce v brne a nebo proste na dobirku rozdelat a slozit to umim sam neni v tom zadna veda... :rolleyes:

(reakce na) 450ccm

13.2.2007 v 13:23 | Nahoru | #11
Dudy08>
Zdarec.Jsem ze Zlína a o nejbližším servisu HQV vím u Valašského Meziříčí ( Vigantice ), což je z Hradiště do 80-100km, od nás cca 60km.
Je to Olšar moto. Nechci pomlouvat Husqvarnu, TE450 možná fungujou, ale připojím
jednu zkušenost, co jsem slyšel. Jeden kluk z Velkých Karlovic měl TE510
a navrážel se do ní tolik peněz, že to prodal a šel do Yamahy WR450_2007.
Kamarád měl už asi 5 Yamah WR a no problem. Jen ta cena...

Já zase nedám dopustit na Suzuki DR-Z400, jenže to není ostré enduro.
Záleží, co na tom chceš jezdit. DR-Z jsem měl 3 roky bez jedinné závady.
Teď jsem šel do WR450_2004, tak uvidíme,zatím se seznamujeme :)
Ta je ale o něčem jiném, je to divoch!

(reakce na) 450ccm

13.2.2007 v 13:36 | Nahoru | #12
Vespa> zlá a ostrá-:)))... teda zatím-:)))

1 reakcí na tento příspěvek 450ccm

14.2.2007 v 11:14 | Nahoru | #13
Tak přemýšlím nad husqvarnou te410 , ktm exc450 , yamahou wr450 , má někdo radu? :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450ccm

14.2.2007 v 13:44 | Nahoru | #14
Dudy08> KTM...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450ccm

14.2.2007 v 15:05 | Nahoru | #15
sqwer>Proč Ktm? :/ , ale taky při ni stojím

1 reakcí na tento příspěvek 450ccm

14.2.2007 v 15:08 | Nahoru | #16
Pořád se řeší jakou "450"??
Kdo není závodník, který by ocenil možná o něco větší obratnost Hondy nebo KTM a jde mu o solidní výkony a výbornou spolehlivost, tak jedině Yamahu WR 450F. Podívejte se na poslední odstavec na této stránce: http://www.globalpark.cz/technika.php/ a řekněte mně, kdo dá motorce "větší kouř" než "nadupanej" stokilovej Máca na 9 000 kilometrech? WR držela jako čert!!

450ccm

14.2.2007 v 17:59 | Nahoru | #17
myslím,že je to tím že ty motorky sou funglovky, tak to bude jedno a značku podle libosti

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450ccm

15.2.2007 v 09:34 | Nahoru | #18
Pavel WR+CBR>
Jo, jo.Souhlasím s tebou Pavle, ale jen jestli to není tak trochu placená reklama
Yamahy.Ale na druhou stranu, nemám důvod Mácovi nevěřit, je to prý fajn chlap.
Jak jsem napsal již výše, známý měl už asi pět Yamah WR a no problem!
S lehkýma 4T endurama přišla Yamaha jako první a má největší zkušenosti
a hlavně................je to Japonec! *yes*

(reakce na) 450ccm

15.2.2007 v 17:53 | Nahoru | #19
Patriot DR> *no*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450ccm

15.2.2007 v 18:01 | Nahoru | #20
Patriot DR>no zkušenosti Yamaha má možná tak se silničníma motorkama ala ne u soutěžních endur *no* to maj zas Italové *yes* :lol:

(reakce na) 450ccm

15.2.2007 v 18:33 | Nahoru | #21
Patriot DR>kdy prosimte prisla yamha s lehkyma endura??? mas to trosku popletene ... :)

(reakce na) 450ccm

15.2.2007 v 18:41 | Nahoru | #22
Jeden testík tady,důkladně si ho přečtěte http://www.endurocl...sloclanku=2006120013

2 reakcí na tento příspěvek 450ccm

15.2.2007 v 18:44 | Nahoru | #23
Chtě nechtě musím souhlasit s tím že WR 400/YZ 400 byla vlastně první motorka tý "nový" éry čtyřtaktů, stejně tak WR/YZ 250. Konkurence ten motor z velké části okopírovala. A pravda je i to že je Yamaha asi nejspolehlivější, alespoň do modelu 05, ten nový motor co se dává do YZ 06 se už co do spolehlivosti tolik nepoved, je tam údajně zvednutej omezovač o cca 500 ot a padaj u toho ventily *no*

(reakce na) 450ccm

15.2.2007 v 19:37 | Nahoru | #24
PetrTM>by me teda zajimalo od kdy se vyrabi WR? 400 ? :) pokud mam spravnej pocit tak od roku 97-98 ?

1 reakcí na tento příspěvek 450ccm

15.2.2007 v 21:46 | Nahoru | #25
jj,pokud se nepletu tak 97 jezdil první prototyp YZF 400, 98 série a první model WR 400 byl taky z r. 98. Tou "novou" érou myslím vysokootáčkový maloobjemový lehký 2xOHC čtyřtakty, zde byla Yamaha opravdu první, do tý doby se vyráběly jen kopyta typu LC4,TE,FE, XR atd...kde ten koncept motoru byl někde z poloviny osmdesátejch let v podstatě furt stejnej. YZF byla opravdu revoluční motorka.

(reakce na) 450ccm

15.2.2007 v 21:54 | Nahoru | #26
PetrTM>hmm no nevim nejak mi nepripada ten koncept necim revolucni oproti tem kopytum jak rikas :) ale stejne nebylä prvni v roce 95 a i drive uz bylo kawasaki KLX 300 a klx 250 uz dokonce kolem 92 :)

1 reakcí na tento příspěvek 450ccm

15.2.2007 v 22:08 | Nahoru | #27
jasný,ale KLX je přece jen trochu jiná než YZF :) ...prostě jsem to myslel tak že dnes všechny ostrý 4T endura a krosky v podstatě vycházej z toho konceptu YZF :) ..byl to takovej novej směr no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450ccm

15.2.2007 v 22:29 | Nahoru | #28
PetrTM>ale furt nevim co ti na tom konceptu pripada tak revolucniho nebo zvlastniho kdyz se kouklnu na tohle klx http://images.googl...0%26hl%3Dcs%26sa%3DG
nebo tohle
300kove tak je to zelene WR :)
http://images.google...0%26hl%3Dcs%26sa%3DG

a treba prvni motocross stroje 250 4t byli taky kawasaki KX-f ale pravda nebyli hned tak uspesne ten boom opravdu zacal az po vitezstvich jezdcu co jeli na yzf 250 ve 125

sakra spatne to jsou na novou 450 :D

tak tady: http://www.motorcyc...aki_klx250r%2093.htm

a tady: http://www.motorcyc...aki_klx300r%2096.htm

1 reakcí na tento příspěvek 450ccm

15.2.2007 v 22:41 | Nahoru | #29
Stačilo by postavit vedle sebe motor z YZF 250 a tuhle starou KLX 250 a bylo by ti hned jasný co tím myslím :D ..ten motor yamahy je maličkej,lehoučkej,KLX je ještě takovej ten starej "hroch". KX-F je už zase o něčem úplně jiným :) .už nevím jak to vysvětlit no,prostě YZF byla první 4T motorka která třeba v US superkrosu dovedla konkurovat dvoutaktům :) . Tímto neříkám že bych si jí koupil, ale zkrátka zásluhy za podstatné oživení techniky v motokrosu a enduru jí nelze upírat :)

(reakce na) 450ccm

15.2.2007 v 22:53 | Nahoru | #30
PetrTM>no tak jasne velikost a vaha to je vec vyvoje kazdej novej model je o neco lehci a kazda firma se chce s vahou dostat co nejniz ale opet navrhnu to klx 300 vazilo 106 Kg to nema ani Wr 250 .) takze ten motor bych rekl moc velkej nebude :)

jinak ja jsem na enduro a tam udelala yamaha jedinych par vencu a to na Wr 250 na ostatnich WR(2x nebo 3x) se v soutezich WEC za poslednich 10 let nedokazala dostat na titul MS takze jsou dve moznosti bud mela yamaha ne moc schopne jezdce a nebo to s tou dokonalosti znacky popripade techniky nebude az tak horke.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist