paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Prosím o radu:)
20.11.2011 v 20:30
Zdravím všechny motorkáře a motorkářky :).
Chci Vás poprosit o radu.Na jaro si chci kupovat motorku.Přemýšlím o Aprilce,ale někteří me z ní zradí a řeknou,že je to potvora co sice jede jak zběsilá,ale taky si za to vezme svoji dávku benzínu a oleje.Narozdíl třeba od Hondy CBR,na které jsem teda měla možnost se projet.Jelikož mám dekly skupiny A,tak si zase říkám,že Cebra mě přestane po pár měsících stačit a Aprilku si budu moct otevřít.Taky přemýšlím o NSR. Předem díky za radu;)

Uzavřeno 23.11.2011 v 18:54 uživatelem VlastíkPlamínek
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu:)

20.11.2011 v 20:43 | Nahoru | #1
CBR

+idealni na nauceni
+spotreba skoro nulova... 3/100
+spolehlivost (potrebuje snad jen vymenu oleje,vzduch filtru a brzd.desticek..)

-rozmer zadni gumy (da se na to zvyknout)
-nizsi maximalka ale zase to zabira uz od nizkych otacek.
-vzhled
NSR
+ vzhled
+ rychlost/akcelerace
+ trochu sirsi guma jak na CBR :D

- spotreba... 7l/100 neni moc idealni pro mladyho cloveka
- spolehlivost .. motorka jako takova je spolehliva,ale musi se o ni vic starat ale i tak ma mensi zivotnost nez 4T CBR

a to RS na tom bude +- stejne jako NSR,akorat ze ma drazsi nahradni dily...

no a pokud mas skupinu A tak proc se divas na 125ccm? nejaka zavrena sestka by byla lepsi :)

Naposledy editováno 20.11.2011 20:45:05

Prosím o radu:)

20.11.2011 v 20:43 | Nahoru | #2
co sou dekly skupiny A? ...jináč, 2T žere jede, 4T nežere nejede, vyber si

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu:)

20.11.2011 v 20:46 | Nahoru | #3
Chápu, že nemáš moc peněz, ale když si chceš pořizovat motorku, tak jaksi musíš počítat i s tím, že do ní benzín a olej budeš muset lejt

Rozhodovat se u motorek podle spotřeby benzínu není to nejlepší kritérium (snad kromě messengerů a cestovatelů na dlouhé tratě )
Pokud ti jde o prachy, tak důležitější kritérium je spolehlivost a výdrž. Náhradní díly a práce servisů jsou mnohonásobně dražší než benzín.
Stopětadváca vyšpulená na maximální výkon bude mít vždycky menší výdrž. A zvláště dvoutakt. Na světě je vždycky něco za něco.

Já bych volil CBR125. Výkony sice neohromí, ale vydrží "s prázdnou kapsou" podstatně dýl.

Naposledy editováno 20.11.2011 20:46:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

20.11.2011 v 20:47 | Nahoru | #4

slax píše:
a to RS na tom bude +- stejne jako NSR,akorat ze ma drazsi nahradni dily...



tos sebral kde? NSR má o třídu horší motor a podvozek o 2třídy. s dílama to neni tak horký, se koukni na motoinzerci co dneska stojí RSo

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

20.11.2011 v 20:48 | Nahoru | #5
slax> Protože si netroufám začínat na 600..:D..A myslím,že někteří členové naší rodiny nechtějí ani pomyslet na 600,takže mám na výběr?:D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

20.11.2011 v 20:49 | Nahoru | #6

Capt.Spaulding píše: tos sebral kde? NSR má o třídu horší motor a podvozek o 2třídy. s dílama to neni tak horký, se koukni na motoinzerci co dneska stojí RSo



rikam +- stejny.. oboji je na hovno
NSR ma mozna o tridu horsi motor .. ale urcite vydrzi vic nez motor u RS

Naposledy editováno 20.11.2011 20:50:32

(reakce na) Prosím o radu:)

20.11.2011 v 20:51 | Nahoru | #7
Leii> Co treba uzavrene kapotovane Gs500 ? treba toto

Naposledy editováno 20.11.2011 20:52:37

Prosím o radu:)

20.11.2011 v 20:52 | Nahoru | #8
CB 500 by taky nemuselo byt spatny...

(reakce na) Prosím o radu:)

20.11.2011 v 20:53 | Nahoru | #9
Leii> Rozhodnout se stejně budeš muset sama.

Koukám, že se sem už dostali rádci typu: "4T nejede" a "kup si er1pičovole"
takže budeš mít dobrých a použitelných rad přehršel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

20.11.2011 v 20:57 | Nahoru | #10
docent> Ale jo,s tím jsem smířená se spotřebou.To je jasný,že jinak si bere 2T a jinak 4T;).Jen,že Cebro už mi víc lidí rozmlouvá, že mi nebude za chvilku stačit a že když mám papiry Áčko,tak toho mám využít.Na silnější kubatůru si zatím jaksi ani já a ani můj zadek netroufá:D..Jinak díky za radu,snad si vyberu správně;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

20.11.2011 v 20:58 | Nahoru | #11
Leii> Ještě co se týká tvého řidičáku. Skupina A (bez ničeho) v současné době neexistuje. Jakou skupinu vlastně máš. Přehled současného zákona je na tomhle vlákně řidičáky

(reakce na) Prosím o radu:)

20.11.2011 v 20:59 | Nahoru | #12
Leii> Stačit ti nebude časem žádná motorka
Proto se motorky vyměňují. To bych nechal koňovi

Prosím o radu:)

20.11.2011 v 21:00 | Nahoru | #13
Tak zkus to NSR/RS... ale pocitej ze to nebudou jenom penize za benzin.. ale i za udrzbu :)
a on ti i ten 2T 125 ccm prestane stacit :) takze neco silnejsiho do zacatku uzavreny na 25kw by bylo idealni,ale je to na tobe :)

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu:)

20.11.2011 v 21:00 | Nahoru | #14
Radši začnu na 125 a až poberu zkušenosti za nějaký čas,tak přesedlám;)

(reakce na) Prosím o radu:)

20.11.2011 v 21:01 | Nahoru | #15
docent> Jo promin A18..:D

Prosím o radu:)

20.11.2011 v 21:09 | Nahoru | #16
Tyhle papíry mám..;)..
A s omezením - opravňuje k řízení motocyklů o výkonu do 25 kW s poměrem výkon / hmotnost nepřesahujícím 0,16 kW/kg nebo s postranním vozíkem a s poměrem výkon / hmotnost nepřesahujícím 0,16 kW/kg
- tato skupina bude vydávána do 19.1.2013
- minimální věk 18let

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

20.11.2011 v 21:15 | Nahoru | #17

Leii píše: Radši začnu na 125 a až poberu zkušenosti za nějaký čas,tak přesedlám;)


To je rozumny , zvyknes si na to ze motorka neco vazi a nejak jede a pak presedlas. Mno a ta dvaca se ti bude lepe zvedat.

(reakce na) Prosím o radu:)

20.11.2011 v 21:21 | Nahoru | #18
gugo> Je pravda,že Cebra je lehká jako pírko a RS je o pár kilo težší:)..Ale je taky pravda,že budu padat asi víc než si myslím ,než se do toho dostanu:)..Kdo nepadá,nejezdí..:)

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu:)

20.11.2011 v 21:54 | Nahoru | #19
CBRka je pojizdný padák .. 5x sem s ní letěl na asfalt .. 2x svojí chybou .. a nikdy to neodneslo nic než závažíčko, stupačka, blinkry a lehce odřené zrcátko .. na začátek jí doporučuju .. Navíc jezdí skoro zadarmo .. Je to malá potvůrka co sice nejede jak utržená ze řetězu, ale začátečníkovi podá celkem solidní dojem z jízdy ..

Malá, Lehká, Mrštná, Hovno brzdí, Hovno Jede, Do náklonů padá sama .. Podvozek podrží při krizovkách .. nikdy mě nenechala ve štychu .. za celých 17 tis km co sem najezdil na CBRkách tak musím říct, že je spolehlivá jako, že další den výjdou noviny ..

Což se u RS říct nedá .. Spolehlivost RS (Rychle Spravuju) se rovná pravdivosti keců našich politiků ..

Naše videjko:


Další vid.


EDIT: Co se týče RS a vůbec italských 2T .. Kámoš koupil teď nedávno MITO .. s tím, že do toho šel s rizikama 2taktu .. po 2 měsících zadřená a to se k ní choval hodně dobře .. Další koupil RSo .. po měsíci v prdeli Nicasil .. bratr měl afku (AF-1 Futuru) a dopadla zadřená - vysypané ojniční ložisko .. Nakonec všichni 2taktáři co znám (krom bahnolízalů) došli k názoru, že touha po italském 2taktu je naprosto přešla a koupili 4 takty

Naposledy editováno 20.11.2011 22:03:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

20.11.2011 v 22:20 | Nahoru | #20

slax píše: rikam +- stejny.. oboji je na hovno
NSR ma mozna o tridu horsi motor .. ale urcite vydrzi vic nez motor u RS


Plácáš tady hovadiny který sis tady na foru jen přečet a vůbec s tím nemáš osobní zkušenost..... Kraviny a o zadírání dvoutaktů atd. jsou způsobeny pubertálními jezdci na 4 taktních CBR co mají mindrák z toho, že je RS vždy a všude potře. Jinak k tématu: Zavřená RS (11kw) má spotřebu kolem 4 litrů a životnost větší než cbr. Co se týče zadírání motorů hned po koupi, tak to je protože to každý chce prodat těsně před GO, pak to chudáček majitel koupí, motor je totálně v píč* a pak se diví že to zatáhl a brečí na foru, že italské dvoutakty jsou jebky. Každý koupí tu nejlevnější a nejvíce naleštěnou, ale aby si ke koupi pozval mechanika s vercajkem, aby mu to zkoukl a změřil to ne, to je přeci moc drahé. Paradoxně pak ale zaplatí 19X tolik za opravu

2 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu:)

20.11.2011 v 22:23 | Nahoru | #21
Navrhuji vytvořit na tomto foru nové pravidlo. A to zákaz majitelům (i bývalým) Hondy CBR 125 vyjadřovat se o dvoutaktních motocyklech 125ccm. Jejich názory jsou zaujaté a naprosto bez osobních zkušeností.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

20.11.2011 v 22:25 | Nahoru | #22
KedaR_K> Chytrej jak radio .. Bratr měl motor ve stavu nové motorky .. nový nicasil, píst .. všechno bylo kontrolované .. a stejně se zadřela - jak sem psal .. ojniční ložisko se vysypalo .. a zadřelo válec z obou stran ..

Kámoš měl MITO taky v TOP stavu .. A taky zadřené ..

Další kámoš když koupil RS tak první co udělal byl nicasil, píst, ojnice .. vpodstatě koupil komplet nový motor pomalu .. a teprve to vydrželo nějakých 15 tis km ..

Italské 2takty sou tak na okruh a občasné lítání fakt pod plným .. v normálním provozu se jen ničí

Kdy už doopr... pochopíte, že sou ty 2takty nahovno .. Dyť už to nebude ani na GPčkách .. už se ani pomalu nevyrábí (krom pár modelů) .. Je to zastaralá technologie .. V jaké době byly 2taktní auta ? .. co to bylo za krámy ? .. Proč se už nevyrábí ? ha ? ..
4-stroke vede .. a bude vést .. Navíc se už nemálo 16cti letých málem zabilo na těch 2taktech .. něco co jede 180 nepatří 16cti letému bez zkušeností do ruk .. Ta CBR to alespoň limituje na 120-130 ... Vím co to bylo za změnu sednout z dvácky na 6stku a najednou brzdit ze 180 na 70 .. a byl to sakrarozdíl ..

EDIT: písmenko

Naposledy editováno 20.11.2011 22:26:09

(reakce na) Prosím o radu:)

20.11.2011 v 22:41 | Nahoru | #23

Leii píše: slax> Protože si netroufám začínat na 600..:D..A myslím,že někteří členové naší rodiny nechtějí ani pomyslet na 600,takže mám na výběr?:D


Hele ser na ně Kup R1

(reakce na) Prosím o radu:)

20.11.2011 v 22:53 | Nahoru | #24

R4Zzy píše: KedaR_K> Chytrej jak radio .. Bratr měl motor ve stavu nové motorky .. nový nicasil, píst .. všechno bylo kontrolované .. a stejně se zadřela - jak sem psal .. ojniční ložisko se vysypalo .. a zadřelo válec z obou stran ..

Kámoš měl MITO taky v TOP stavu .. A taky zadřené ..

Další kámoš když koupil RS tak první co udělal byl nicasil, píst, ojnice .. vpodstatě koupil komplet nový motor pomalu .. a teprve to vydrželo nějakých 15 tis km ..

Italské 2takty sou tak na okruh a občasné lítání fakt pod plným .. v normálním provozu se jen ničí

Kdy už doopr... pochopíte, že sou ty 2takty nahovno .. Dyť už to nebude ani na GPčkách .. už se ani pomalu nevyrábí (krom pár modelů) .. Je to zastaralá technologie .. V jaké době byly 2taktní auta ? .. co to bylo za krámy ? .. Proč se už nevyrábí ? ha ? ..
4-stroke vede .. a bude vést .. Navíc se už nemálo 16cti letých málem zabilo na těch 2taktech .. něco co jede 180 nepatří 16cti letému bez zkušeností do ruk .. Ta CBR to alespoň limituje na 120-130 ... Vím co to bylo za změnu sednout z dvácky na 6stku a najednou brzdit ze 180 na 70 .. a byl to sakrarozdíl ..

EDIT: písmenko



Zlatá slova..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

20.11.2011 v 22:58 | Nahoru | #25

R4Zzy píše: KedaR_K> Chytrej jak radio .. Bratr měl motor ve stavu nové motorky .. nový nicasil, píst .. všechno bylo kontrolované .. a stejně se zadřela - jak sem psal .. ojniční ložisko se vysypalo .. a zadřelo válec z obou stran ..

Kámoš měl MITO taky v TOP stavu .. A taky zadřené ..

Další kámoš když koupil RS tak první co udělal byl nicasil, píst, ojnice .. vpodstatě koupil komplet nový motor pomalu .. a teprve to vydrželo nějakých 15 tis km ..

Italské 2takty sou tak na okruh a občasné lítání fakt pod plným .. v normálním provozu se jen ničí

Kdy už doopr... pochopíte, že sou ty 2takty nahovno .. Dyť už to nebude ani na GPčkách .. už se ani pomalu nevyrábí (krom pár modelů) .. Je to zastaralá technologie .. V jaké době byly 2taktní auta ? .. co to bylo za krámy ? .. Proč se už nevyrábí ? ha ? ..
4-stroke vede .. a bude vést .. Navíc se už nemálo 16cti letých málem zabilo na těch 2taktech .. něco co jede 180 nepatří 16cti letému bez zkušeností do ruk .. Ta CBR to alespoň limituje na 120-130 ... Vím co to bylo za změnu sednout z dvácky na 6stku a najednou brzdit ze 180 na 70 .. a byl to sakrarozdíl ..

EDIT: písmenko



Auta sem nepleť, tam je to úplně o něčem jinym.
Nahoď sem nějakou statistiku kolik lidí se v 16 zabilo na 2T a 4T a pak se můžem dál bavit.
Nehledě na to, že musíš jezdit hlavou, takže za to 2T motor opravdu nemůže.
CBR 120, natož 130 nejede, to víme všichni.
2T už se moc nedělaj hlavně kvůli životnímu prostředí.
Italský jsou nespolehlivý kvůli tomu, že sou vyhnaný do výkonu, což japonský ne.
Nehci se nějak 2T zastávat. Měl sem oboje. Tvůj názor je dost neobjektivní.

2 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu:)

20.11.2011 v 22:59 | Nahoru | #26
necham ti moje NSR

(reakce na) Prosím o radu:)

20.11.2011 v 23:02 | Nahoru | #27
Daniel_cz> Moje CBR 125R 120 po rovince jela bezproblémů (ale v zálehu) .. 130 v zálehu na kotel dlouhé rovince ;) .. o výkonu CBRky mě nepoučuj .. mám na ní cosi naježděno

Prosím o radu:)

20.11.2011 v 23:03 | Nahoru | #28

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu:)

20.11.2011 v 23:04 | Nahoru | #29
R4Zzy: Pokud těch 130 doložíš něčim důvěryhodnym tak uvěřim.

(reakce na) Prosím o radu:)

20.11.2011 v 23:08 | Nahoru | #30
Daniel_cz> Sorry - fotku z dopravky nemám
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2894 2.6.2024 v 15:34 Beranidlo
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA


TOPlist