Téma: ME 2007
 
27.10.2007 v 00:42
Skutečně bych chtěl poděkovat nejmenovanému žurnalistovi za článek ME 2007.

Zvláště pak za slovní obraty jako "postupný úpadek tohoto šampionátu"!!!

Děkujeme za tyto slova zvláště, když chceme jet tento šampionát a vehementně na to sháníme sponzory.

Nezlobte se na mne, ale toto nám skutečně nepomůže a značně nám to stěžuje práci!!!

ME je ME, kdo je první je mistr evropy. Jedou se tam prestižní třídy, nesouhlasím s ponižováním tohoto šampionátu.

Proč takto také nehodnotíte Moto GP 4T? Kdo dojede má body, nebo tam je snad naplněný celý rošt?

Raději jsou na lajně jenom ve třech, aby to nevypadalo tak blbě na startu, pro TV a pro sponzory!!!

Děkuji za spolupráci Pane Štolo, doufám že to nečetl žádný z našich rozjednaných sponzorů!!!

Ještě jednou Vielen Dank Herr Stola
Předchozí
1 2 3
Následující

ME 2007

27.10.2007 v 00:56 | Nahoru | #1
Jinak pro objasnění situace,

poslední závod ME jedou pouze jezdci, kteří mají:

A) šanci na na vítězství a bojují o trofej,
B) nový materiál a potřebu testovat na příští ročník,
C) dostatek financí, takže proč nejet, když se to jede.

ME se jede po celé evropě a ti co nemají šanci na dobré umístění, tak šetří prostředky na další ročník. Přesuny hmot jsou dnes velice finančně náročné a navíc je říjen.

Nesrovnával bych to s MS, ME je především o nadšencích majících dobré finanční zázemí a o hledání nových talentů pro profi teamy.

1 reakcí na tento příspěvek ME 2007

27.10.2007 v 00:57 | Nahoru | #2
Takže pro JRT CÉÉÉ je správně!!!

(reakce na) ME 2007

29.10.2007 v 17:12 | Nahoru | #3
Taktak...je pravda,že se ME neúčastní tolik jezdců jako tomu bývalo,ale pořád je to prestižní záležitost kde startují velmi dobří jezdci a také nemůžu souhlasit s takovímto podáním...A už vůbec se mi příčí názory v diskuzi typu "dnes je pro jezdce brnkačka..." - pořád v ME funguje něco jako časoví limit a už jen dostat se do závodu není nic jednoduchého!A potom závod cca 2x delší než se jezdí v našem Mistrovství....Myslím že Evropa je pořád Evropa a tímto způsobem ji degradovat je víc než ubohé!!!

ME 2007

30.10.2007 v 13:34 | Nahoru | #4
Přesně tak, na evropě máš čas testovat, nastavovat, prostě pracovat. Já najel skoro 400km za víkend, protože jsem koupil volnej lupen navíc.
Jinak za cca 4000kč máš zaplacenej volnej trénink v pátek 45 minut, v sobotu dvě kvalifikace 35 minut a v neděli 15 min warm a 19 kol závod.
To se Vám zdá bez úrovně?!
Bez úrovně je leda MČR!!!
Na ME jsem šel s časem 3 sekundy dolů za víkend oproti MČR.
Prostě je tam za 110 procenty času prvního čára. Seš pomalejší tak nazdar.
A ten první bejvá safra rychlej, neříkejte mi že se Vám zdá Molina nebo Conti pomalej?!

1 reakcí na tento příspěvek ME 2007

30.10.2007 v 18:52 | Nahoru | #5
Ještě pár srovnání těm,kteří píší o úrovni ME,o tom že se tam jezdí lidi povozit,že je to brnkačka,že 250ccm jezdí každý komu zbyla doma motorka,... a hlavně pro ty,kteří píší o nadřazenosti 4T nad 2T ...
ME Most 2007- nejrychlejší časy v závodě:
Nico - 125ccm - 1:45.864
Molina - 250ccm - 1:40.642
Filla - 600ccm - 1:40.647
Szkopek 1000ccm - 1:40.105

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007

30.10.2007 v 19:33 | Nahoru | #6
Filly>hehe dvepade jsou krute rychle :thmubup: a porad je to ryzi zavodni stroj. Ja vam fandim!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007

30.10.2007 v 19:43 | Nahoru | #7
spalovac>
Ale prostě na tom může jezdit každej!!!
Nestojí to svět a po jedný sezoně pochopíš co stím, aby to jelo.
Tak nevim proč jsou ostatní tak zabržděný a ohrnujou nad tím nos!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007

31.10.2007 v 11:45 | Nahoru | #8
Jezatec>Ja ti reknu proc. Protoze tomu nerozumi a nikdy na takove motorce nejeli. A ono jezdit na dvoutaktu chce taky kus motocykloveho kumstu a ne jen kroutit heftem. Nutit jim to ale prece nebudes.

ver tomu, ze je nad tim nos neohrnuju a branu moji garaze neprekroci ctyrtaktni stroj :thmubup:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007

31.10.2007 v 11:59 | Nahoru | #9
spalovac> Já vím, tady je v evropě nějakých 200 až 300 lidí, kteří se zabívají 2T.
No a pak je ten zbytek ty (tisíce), který jsou v tom slepým ovčím houfu a vytvářejí a ovlivňují veřejné mínění a když fabriky houknou, tak si všichni honem pořizují novější motorky, aby stačili a za rok zas a zas a pořát tak dokola okolo stolalala?

Na 125 a 250 je krásný to, že na 6 let starý motorce můžeš bejt mistr Evropy.

Na Supersračce nikoliv. Proto si myslim, že je to mnohem dražší!!!

Jenže to oni nechtějí slyšet, ne ne nechtějí *no*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007

31.10.2007 v 12:05 | Nahoru | #10
Jinak proti 4T nic nemám, až mi ukáže někdo 2504T a pojede stejně jako ta moje, proč ne?!
Jenže ono je hrozně jednoduchý postavit 5002T a 9904T a říct dvoutakt nestačí odchod ze scény *no*
Sem zvědavej co vymyslej na 250ccm, taky asi nějakou takovouhle fintičku.
Jenže to se pak potom na žádnym speciálu už nesvezem. Protože to bys musel mit bambilion a pochybuju, že budou produktion racery. *no*

(reakce na) ME 2007

31.10.2007 v 12:10 | Nahoru | #11
Jezatec>to vis.medialni masaz mozku + globalizace dela sve. bohuzel hodne toho vylezlo od samotnejch vyrobcu. vsak sam vis,jaky problem je koupit novou hondu.

Ale sam osobne si myslim,ze se blejska na lepsi casy. vzdyt motokros a enduro se zpatky vraci ke dvoutaktum, protoze spolehlivosti a nenarocnosti a jednoduchosti si zpatky ziskavaji lidi

3 reakcí na tento příspěvek ME 2007

31.10.2007 v 14:38 | Nahoru | #12
Něco pro 2T fans :

(reakce na) ME 2007

31.10.2007 v 16:24 | Nahoru | #13

wusa píše: Něco pro 2T fans :


zvuk vytočenýho 2T je balzám na nervy *yes*
Chvíli jsem teda čekal jestli se mu to z tý vytočený 6, mezi těma barákama, náhodou nehvízdne, ale asi to hoši měli dobře natryskovaný.

(reakce na) ME 2007

31.10.2007 v 17:30 | Nahoru | #14
wusa>ten Mann je stejnak brutalni.

(reakce na) ME 2007

31.10.2007 v 17:35 | Nahoru | #15
Jezatec>bohuzel je to smutne,ale je to tak. z produkcni motorky udelat aspon trochu zavodaka stoji majlant a plnokrevny zavodak z toho stejnak neni.

(reakce na) ME 2007

31.10.2007 v 17:40 | Nahoru | #16
wusa>

ME 2007

2.11.2007 v 18:52 | Nahoru | #17
Pro Ježatce:

Přijde mi, že to moc vyhrocuješ. 2T i 4T jsou super a každý si najde co se mu líbí.
Ty rád šroubuješ, tak volíš 2T, jinej rád jezdí tak volí prakticky sériovou 4T. Časy jedete stejný a tak jste spokojeni oba.
Tak hodně štěstí

1 reakcí na tento příspěvek ME 2007

4.11.2007 v 16:24 | Nahoru | #18
Ve španělské Valencii skončilo letošní Mistrovství Světa, postupný úpadek třídy Motogp opět potvrdilo pořadí jezdců v cíli, kdy opět skoro každý, kdo dojel bral body.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007

4.11.2007 v 17:48 | Nahoru | #19
Jezatec> Nerad, ale musím to sem dát! Vynikající úroveň ME potvrdily výsledky mistrů Evropy ve třídách v Evropě vypsaných, tedy 125 a 250 ccm:
125 ccm 29. Gyorfi ztráta 1min 38s, tedy prakticky kolo
250 ccm 22. Molina -1 kolo
Myslím, že Racing jako novinář zhodnotil evropskou situaci solidně bez nějakých postranních úmyslů! Bohužel, je na UEM jak z této situace ven! A dále, být v ME stejný limit jako v MS, tedy 107%, tak by pole například v Mostě bylo ještě podstatně chudší.
MS je někde jinde, ME mělo být předstupněm, ale to se v posledních letech vytratilo!
Takže , co dál??? Zbytečné osočování zde nic nevyřeší!
Honza

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007

4.11.2007 v 18:25 | Nahoru | #20
JV> To jsem to teda dostal :/ . Nevim no mě to přijde, jako dobrý výsledky, ale holt nejsem žurnalista. Stráta průměrně 4 sec na kolo na Talmu, nevim, nedostat kolo. Zdá se mi to dobrý, ale je to jenom můj názor.
110% se ti zdá málo přísné, nevim je to druhá liga. Tak proč být tak přísný, nesrovnával bych to s MS.
A co je potom MČR, tam je myslim 120%. Takže se mi to zdá jako slušnej mezistupeň. Navíc to jsou pořádný závody s pořádnou porcí kilometrů, tak nevim.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007

4.11.2007 v 18:42 | Nahoru | #21
Jezatec> Nic si nedostal ;) ! Jen odpověď! Mně osobně taky vadí rušení kdysi nejlepší kubatury, ať v MS, ME nebo u nás doma! Ale bohužel dvěpade u nás dožívaly léta! A když srovnáš objektivně ME před cca 10 lety a nyní, tak tam bohužel ten pokles je *no* ! Slyšel jsem již o různých řešeních, jako zóny s finálovým závodem a jiné! Co z toho do budoucna bude??????????????
Ohledně 110%, tady dělení na ligy nějak neberu! On taky "nemusí" být limit žádnej! Ale dle mého názoru, když už ne v nabitých osminkách, tak ve dvěpade by měl jet mistr Evropy na body v MS, zvláště když je Španěl a jede se ve Španělsku!
Ale že se v Evropě svezeš, s tím souhlasím! O tom žádná :) ! MČR jsou "sprinty", ale zase dle předepsaných kilometráží organizátorem! Jenže tohle už bylo za Franty Šťastného - GP cca 200 km, MR 60!
Honza

(reakce na) ME 2007

4.11.2007 v 20:28 | Nahoru | #22
JV>Je pravda, že Molina by měl dojet někde víc vpředu. Rozdíl nemusí být jen v technice, motocykl má na úrovni.

Jinak, souhlasim, ale zase mne nakopává vsuvka o dožívání dvěpade.
Taky se bavím s lidma, kteří na závody chodí a hlavně přestávají chodit. Jsou zmatený z rozdělení tříd, pro diváka asi nepochopitelných. Malý štoky, velký, supersport, superbike...
Přitom vidí na trati pořád ty samý mota, stejně to vypadá a akustika je taky stejná, po dvou závodech jde pryč, protože, co bych tady dělal? Je to pořád dokola.

Když jedou 125 je to něco, 600 je to něco jinýho, 250 zase něco jinýho a Supermono a Superbike, zase je to něco jinýho.
Nebaví je čumět pořád na to samý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007

4.11.2007 v 20:29 | Nahoru | #23
JV> A co TT sedm kol cca 420km :thmubup:

(reakce na) ME 2007

4.11.2007 v 20:55 | Nahoru | #24
Jezatec> Ta vsuvka, je a byla bohužel pravdivá! Ohledně počtu tříd, někdo, tedy nějaký řídící orgán je musí vypsat ;) ! Kdysi byly čtyři a lidi chodili! Pravdu máš v tom, že lajka zmate 6 tříd rozlišených prakticky jen názvem! Pro rejpaly tedy taky objemem :P , šestikila a litry ( 3+3)!
Dvěpade měly v MS původně skončit už loni! Ale u nás se sešlo slušné pole jen málokdy, tedy myslím početně alespoň přes 20 jezdců!
Honza
TT - toť závod!

1 reakcí na tento příspěvek ME 2007

4.11.2007 v 21:06 | Nahoru | #25
To Jezatec: Tak to by tě TT nebavila a šel bys pryč. Tam se nyní jedou totiž dle tebe 4 stejný závody: Štoky, SSP, SBK a Senior. A k tomu všechno jedou stejní jezdci. I tak je to ale paráda, veř mi. Ale je fakt, že mi tam 125 a 250 chyběly. A asi nejenom mě, protože se také uvažovalo, že by se tyto třídy od příštího roku na TT zase vrátily, ne sice na okruh Mountain Course, ale na okruh, kde se jezdí závod Sourthern 100. Ale to by vůbec nevadilo, protože některé závody TT se také jely na různých okruzích. Zatím z toho ale sešlo.

(reakce na) ME 2007

4.11.2007 v 21:15 | Nahoru | #26
FF> Tak zase TT je něco jinýho, vím dobře, že malý motorky tam nejedou. V Irsku je, ale kupa lidí co je jezdí. Ve Frohburgu jich pár jelo a když koukali na videa z Hořic, tak se jim little man moc líbil, přislíbil na dvěpade účast třeba Adrian McFarland, tak uvidíme :D

2 reakcí na tento příspěvek ME 2007

4.11.2007 v 21:33 | Nahoru | #27
Vlastně nevím,proč toto píšu...nějak jsem si řekl,že už zde reagovat nebudu...ale snad ještě naposledy k této diskuzi...otázka je,co si každý jednotlivec představí pod pojmem úpadek!jestli je myšleno ubývající počet jezdců v ME,tak je to určitě pravda...jestli mají pisatelé na mysli(a tak to cítím)že upadajá sportovní úroveň,časy a kvalita tak rozhodně nesouhlasím a myslím že tvrdit to je výsledek jakési zaslepenosti či averze...!!!Dá se to prezentovat a podat i jinak...jako JV...vzít lidi z Evropy a "předhodit" jejich výsledek v MS...neříci že jedou na úplně jiných strojích,než na jakých se startuje ve světě,neposoudit jejich technické zázemí...jen stroze konstatovat dojeli tak a tak...Byl zde propírán Jarda Huleš kdy v ME jezdil v předu,"to měla Evropa ještě úroveň",ale jak dopadl,když jel svět na divokou v té samé době...ale nic proti Jardovi(rozhodně NE!!!byl to velký jezdec!!!)jen buďme trošku soudní v posuzování dvou různých šampionátů...A pár slůvek k novináři Racingovi...nevím,jeho reportáže obvykle nečtu,ale lehkou(na posouzení všech)předpojatost jsem k němu získal při diskuzi o Zatáčkách,kde pezentovl názor že 2T jsou dřídy na zrušení,bez jakéhokoliv náboje a pro dosažení úrovně závodů je třeba je zrušit...dozajista né přesně citováno,ale kdo chce může si toto dohledat v diskuzi před Zatáčkami...Holt každý má své...jen některé názory vyzní DOST nešťastně a myslím že bohužel poškozují nejen tento sport,ale i jezdce,kteří tomuo dávají opravdu hodně...

(reakce na) ME 2007

5.11.2007 v 06:04 | Nahoru | #28
Filly> To víš vidí jen MS, evropu může ject přeci každej...a tak závidí, a tak pomlouvají...
MS jet každej nemůže, je to divný, ale čechů už je tam prej dost. Dva češi jsou na svět už moc. Dorna jich prej víc nepřipustí, nojo nezbylo by místo pro Taloše apod.

(reakce na) ME 2007

5.11.2007 v 14:48 | Nahoru | #29
Filly> Předhodil jsem výsledky mistrů Evropy nerad a jen proto, že jsem reagoval na příspěvek Ježatce! ME je ofic. mistrovství, které vzniklo v roce 1981 jako zásobárna jezdců pro MS! Léta tento účel plnilo - viz. naši! V poslední době je trošku někde jinde, bohužel! Ale i v MS jelo kdysi přes 40 půllitrů, kde ty časy jsou????????? Neodsuzuji ME, neberu jen MS! Jezdíval se kdysi i SKP A+B a byly to parádní závody! Že je teď megalománie x tříd, do toho ještě dvoje výsledky v jednom závodu!!! Kdysi byly 4 třídy speciálů, několikastupňové mistrovství!
Honza
Ohledně J.Huleše - při své první GP byl 23., a to se v ME 1993 pohyboval okolo 10.místa!

1 reakcí na tento příspěvek ME 2007

5.11.2007 v 22:09 | Nahoru | #30
Konečně jsem prohlédl a pochopil, proč autor pro mne nepochopitelného článku je tak skeptický k ME:

Počty přihlášených jsou toho jasným důkazem:

125 ccm 30 jezdců
250 ccm 19 jezdců
600 ccm SSP 25 jezdců
600 ccm STK 31 jezdců
1000 ccm STK 11 jezdců

Racing se nám vzhlédl v Super... a tak jistě rána v podobě 11ti motorek na startu hovoří jasně, ME je jenom pro 250, protože ty se už nikde jinde nesvezou!(to nemám ze své hlavy)!
Raději pojedeme prestižní národní šampionáty, protože tam ruku na srdce, je mnohem menší konkurence a jedou se na prvořadých okruzích!

Těšte se na dvěpade v Hořicích, Voit už má Aprilii od Kiefer-Boss a tak nevim jestli mu zbyla doma, nebo ji Heidolf někde vopřel o popelnice :puke:
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist