projížděl jsem všechny témata na foru, ale nijak jsem podobné téma nenašel. Chtěl jsem se proto zeptat, zda nevíte, čím by mohlo být, že moje motka při nízkých otáčkách "za studena" cuká, nebo jako by vychává. po ujetí cca 10km, už to pak cukne jak občas. ale je zajímavý, že když jedu na cca poloviční sitič, tak to nedělá VŮBEC.
při prvním startu nechávám motku vždy běžet na sitič nějakejch cca 5-8 minut než se doobleču. takže zahřátá by tak trochu měla bejt. jinak svíčky jsou nový, ale černý jak bota. a vzduchovej filtr jsem tedy novej nekupoval, ale vyčistil, za tak zasratej nebyl.
díky za případné rady. Slíva.
1 reakcí na tento příspěvek Cukání motoru při nízkých otáčkách
Katana píše: Ono se to na VTX 1300 japoncům moc nepovedlo, někdy není správně ohřátá ani po 15km. Nebylo by na škodu zkusit přidat bohatost.
Vyřešil jsem to přidáním bohatosti směsi ...ovšem spotřeba se zvedla. podstatně se taky tento problém zmenšil natankováním 98 okt
1 reakcí na tento příspěvek Cukání motoru při nízkých otáčkách
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cukání motoru při nízkých otáčkách
charlie.vtx1800 píše: Lucky-Luke> Jak píše Luke - děláš to blbě! Přece nestartuješ v mínus třiceti!! Nastartovat se sytičem, oblíct rukavice a blembák - to je tak maximálně půlminuta a radši ještě míň a hned vyrazit a po ujetí pár metrů už začít stahovat sytič dolů co to snese aby šel motor bez cukání. A už po pár metrech jak to jen půjde ho vypnout úplně a zahřát opatrnou jízdou tak na třetinu plynu, ale nepodtáčet - mít tam tak půlku max. otáček a postupně za to začít brát víc a víc. Takhle máš svíčky v háji a nejspíš nezbyde než je vyměnit - černý svíce jsou většinou od příliš bohatý směsi a ta je od toho sytiče (pokud je ostatní OK).
souhlas. Jen s těma svícema, stačí očistit a budou OK. Teda pokud jsi je úplně nezalil.Naposledy editováno 18.08.2011 07:54:00
2 reakcí na tento příspěvek Cukání motoru při nízkých otáčkách
Motor má nejhorší spalování při volnoběžných otáčkách (jsou dvoje , klasickej volnoběh a pak přetočenej motor), takže zahřívat dlouho na systič, ničemu neprospěje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cukání motoru při nízkých otáčkách
dobrá tedy. zkusím dnes.
já totiž ji mam krátce a ještě o ní nevim vše.
díky za přízpěvky všem
Dřík píše: ne. systič nech, ale jen na chvilku po startu než se oblečeš a jak nasedneš a jedeš tak ho stáhni a zahřívej ji pomalou jízdou...
Motor má nejhorší spalování při volnoběžných otáčkách (jsou dvoje , klasickej volnoběh a pak přetočenej motor), takže zahřívat dlouho na systič, ničemu neprospěje.
1 reakcí na tento příspěvek Cukání motoru při nízkých otáčkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cukání motoru při nízkých otáčkách
Katana píše: Je tam jen jeden.
No jo, napsal jsem to blbě, v tomto případě to bude nastavení klapek. Nebo to má jedno sání pro oba válce stejné? Dvě klapky asi budou,ne?
boneshaker píše: No jo, napsal jsem to blbě, v tomto případě to bude nastavení klapek. Nebo to má jedno sání pro oba válce stejné? Dvě klapky asi budou,ne?
Jeden karbec s jednou klapkou tam je na gumovým T kolenu kterým jde směs do válců.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Legalizace osvětlení DOT, obrysovka... [1, 2] Honda VTX 1300 | Gad | 39 | 17.10.2024 v 23:16 hagrid.hagrid |
Honda VTX 1300 seřízení karburátoru Honda VTX 1300 | Gad | 5 | 3.4.2024 v 17:07 Lucky_Boy |
Chopper / Cruiser nadlitr pro dva -... [1, 2] Honda VTX 1300 | riderr3 | 49 | 19.3.2024 v 21:05 H-D82 |
Pneumatiky Honda VTX 1300 | Black72 | 5 | 1.9.2023 v 17:09 Krautkopf |
Binkr na VTX 1300 Honda VTX 1300 | matylda125 | 3 | 29.8.2023 v 20:48 poslední |