Téma: KTM 2012
 
6.5.2011 v 09:38
Tak nový KTM jsou už nějakej den ofiko venku ...na světě je očekávaná 350 exc-f a 530 exc nahradila v názvu 500 exc a stříkačky. Co na ně říkáte?
http://www.ktm.com/enduro.html

Naposledy editováno 24.05.2011 10:49:11
Předchozí
1 2 3 4
Následující

KTM 2012

6.5.2011 v 09:40 | Nahoru | #1
KTM 350 exc-f 2012

Motor
Typ motoru Jednoválec, 4-takt
Výtlak 349,7 cc
Vrtání / zdvih 88/57.5 mm
Kompresní poměr 12,3:1
Startér / baterie Kick-a elektrický startér / 12V 4Ah
Předání 6 rychlostí
Karburátor Keihin EFI, omezovač průtoku 42 mm
Ovládání 4 V / DOHC s prstem následovníky
Mazání Tlakové mazání se 2 čerpadly
Převodové poměry 14:32 16:26 20:25 22:23 25:22 26:20
Primární poměr 24:73
Koncový převod 14:52 (13:52)
Chlazení Kapalinové chlazení
Spojka Mokré multi-disk spojka, hydraulika Brembo
Zapalování Keihin EMS

Podvozek
Rám Centrální dvojitý-kolébky-typu 25CrMo4
Pomocného rámu Hliník
Řídítka Neken, Hliníkové Ø dvacet osm dvacet dvatina mm
Přední zavěšení WP-USD Ø 48 mm
Zadní odpružení WP-PDS tlumič
Zdvih pérování vpředu / vzadu Tři sta tři sta třicet pětiny mm
Přední / zadní brzdy Kotoučová brzda Ø dva sta šedesát dva sto dvacetiny mm
Přední / zadní kola 1,60 x 21'', 18''x 2,15 Excel
Přední / zadní pneumatiky 90/90-21 "; 140/80-18"
Řetěz X-kroužek 5 / 8 x 1 / 4 "
Tlumič Hliník
Úhel hlavy řízení 63,5 °
Rozvor 1482 ± 10 mm
Světlá výška 345 mm
Výška sedáku 970 mm
Nádrže, cca. 9.5 l
Hmotnost, bez paliva, cca. 107.5 kg

(Google Překladač)

Naposledy editováno 06.05.2011 09:45:28

2 reakcí na tento příspěvek KTM 2012

6.5.2011 v 09:43 | Nahoru | #2
Přepáčko "nám" mohli nechat, lakomci..

(reakce na) KTM 2012

6.5.2011 v 09:46 | Nahoru | #3
Vespa> něco si musí nechat na příští rok

KTM 2012

6.5.2011 v 09:50 | Nahoru | #4
Vespa> Alebo zobrať KTM 350 XC-F. Amíci v Dirtbiku ju neskutočne ospevujú.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 2012

6.5.2011 v 09:53 | Nahoru | #5
Pekny , ta 250 ve 2T semi zamlouvá.... budu mit narozky takže jestli nekdo chce muže jí koupit a dat mi darem ty plasty sou uš naky divny ale jato přežuju...hlavě že nechali pruhlednou nadrž.. pro mne dost postatna věc.

KTM 2012

6.5.2011 v 09:54 | Nahoru | #6
Asi bych si to dokázal představit v garáži místo Gase

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 2012

6.5.2011 v 09:58 | Nahoru | #7
saty506> mě ty nový modely připomínaji trochu starší ročníky jako máš ty

KTM 2012

6.5.2011 v 10:03 | Nahoru | #8
No ty nové KTM se prostě povedly a hlavně ty edice SIX DAYS. Chuťovka.

(reakce na) KTM 2012

6.5.2011 v 10:50 | Nahoru | #9
_JJ_> no mne příjde zadek jak z yamahy, předek jak z nove husky...(plasty) k tomu mi vadí že koncovka vyfuku neni moc chranena.. tosi človek uvedoví co stojí a pak stím nekde sekne, plasty koupíš ždycky ale koncovku jen tak ne. Ale je pekna... taky je pekna vaha.. u 4T to oceníš ty i ja sme ty co řešel pořad vahu motky...

KTM 2012

6.5.2011 v 12:20 | Nahoru | #10

KTM 2012

6.5.2011 v 12:48 | Nahoru | #11
Peknej ten konec

KTM 2012

6.5.2011 v 13:37 | Nahoru | #12
ready to fly ! To the sky ! :D

KTM 2012

7.5.2011 v 17:22 | Nahoru | #13
ta nová třipade je nádherná...
kdyby chtěla-mohla by mně mít....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 2012

7.5.2011 v 21:27 | Nahoru | #14

Vespa píše: Přepáčko "nám" mohli nechat, lakomci..



To ano, ale asi měli dost pds na skladě a ceny za sběr šli dolů.. Jinak motorka je krásná aspon pro mě když zatím nevím cenu..

(reakce na) KTM 2012

8.5.2011 v 13:27 | Nahoru | #15
Gas> je to nový model,takže cena pod 200 asi nepůjde,ale rok uteče jako voda a pak už bude kolem 180,odpálíš DPH a za 150 máš krasavici doma.

což je bohužel pořád dost peněz

KTM 2012

23.5.2011 v 16:44 | Nahoru | #16
http://www.supercross.com/news/maximum-traction-for-the-new-2012-ktm-motocross-models

nevím jestli to tu už bylo řečeno, ale MX modely KTM 2012 budou mít všechny přepákování, tzn. i dvoutakty 125,150 a 250. Všechny EXC zůstávají s PDS

1 reakcí na tento příspěvek KTM 2012

23.5.2011 v 17:47 | Nahoru | #17
na nové 125tce bych se docela rád projel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 2012

23.5.2011 v 18:21 | Nahoru | #18
Vespa> Tuhle "chybu" jsem udělal se 150SX. Bylo to super. První 2 zatáčky jsem si jí zašlápl ale jinak lehká, ovladatelná, ostrý brzdy, v zatáčkách paráda........jak na kole .............................a pak jsem si sedl zpátky na svojí motorku a docela jsem trpěl - ty kila navrch jsou strašně znát - nikdy jsem tomu nevěřil a jak mám svoji motorku rád, tak...

(reakce na) KTM 2012

23.5.2011 v 18:27 | Nahoru | #19
Jira> hmm, ok, dám na tvou radu a nebudu to radši zkoušet, aspoň rok
Jinak průběh to ale asi moc nemá, co? Viděl bych to pro "nás" spíš na 125 EXC..
na té jsem už jel, ale na modelu 09 a v lese mě tolik neoslovila

1 reakcí na tento příspěvek KTM 2012

2.6.2011 v 00:20 | Nahoru | #20
Tak 350 EXC je super! Na prdeli na ni budu mít pěknou památku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 2012

2.6.2011 v 06:24 | Nahoru | #21

Makačice píše: Tak 350 EXC je super! Na prdeli na ni budu mít pěknou památku



Ahoj, tak jak dopadlo testování?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 2012

2.6.2011 v 07:46 | Nahoru | #22
Gas> Já jsem si vyzkoušela ve 2T 200 a 250, ve 4T pak 250 a 350. Trať byla fyzicky náročná, teda aspoň pro mě, protože jak teď nejezdím, když nemám svou motorku, odešla jsem na ruce po třech kolech a myslela jsem, že chcípnu. Navíc jsem se pozdě rozkoukala a než jsem zaznamenala, že už se zapisuje, zbyla na mě na začátek pouze 2T 250 a ta mě tedy řádně potahala, pro mě je na takové trati nezvladatelná. Trať byla v lese bahnitá, kluzké obnažené kořeny, po tom, co zapršelo, tak to bylo veselý.

Abych shrnula své subjektivní dojmy.

2T EXC 200:lehká a výkonná, i přes absenci e-startéru jde pěkně našlápnout, kupodivu má slušný spodek, výkonu má dostatek, ale není tak agresivní, jako 250. Pro mě to asi bude cesta, protože ji lze koupit i jetou.
2T EXC 250: pro mě už příliš divoká, jakmile jsem si na té technické trati někde štrejchla o plyn, už jsem se vezla někam do pr...
4T EXC 250: pro mě trochu zklamání, těšila jsem se na spodek, ale není tam. Věřím, že by se to dalo poladit, v sériovém nastavení se ale musí točit. Těšila jsem se, že by mi mohla vyhovovat a stát se mou budoucí, ale teď jsem z toho spíš zklamaná.
4T EXC 350: pro mě absolutní vítěz mezi mnou vyzkoušenými modely. Přesně motorka, která vyplňuje díru mezi 250 a 450. Má novou spojku, která je opravdu maximálně na dva prsty. V porovnání s Husabergem 390 je na spodku jemnější, ve středních otáčkách má takový nárůst výkonu, kterým se chová trochu dvoudobě. Celkově je kompaktní a příjemná, žádný záludný hajzl.

Kdybych měla za co, stejně bych brala 390 Husaberga. 350 EXC-F pro mě bylo velmi příjemné překvapení, ale někteří kolegové z ní byli rozpačití. Cena 230 tisíc je navíc strašná pálka.

Toť mé subjektivní dojmy. Pohyb prstů na klávesnici je asi to jediné, co v následujících dnech zvládnu. Jsem samé jelito, nejspíš proto, že jsem jelito. Ale líbilo se mi to. Au

1 reakcí na tento příspěvek KTM 2012

2.6.2011 v 08:02 | Nahoru | #23
Výškovo ti ako sedeli, keď si sa toho bála najviac? A ten Gas Gas 250f si skúšala? Ten ako sedel?

(reakce na) KTM 2012

2.6.2011 v 08:17 | Nahoru | #24
volodaj> Výškově jsou nahovno všechny při mých 167 cm, musela jsem vybírat, kde zastavím. Největší handicap to byl u 200, která má startpáku, ke který se musíš aspoň nějak kloudně postavit. Ale s výškou by určitě šlo laborovat ubráním polstru na sedle. Chceš výšky sedel přesně? Podívám se na CD co jsme dostali, třeba to tam bude.

Gase jsem ještě bohužel nezkusila, když jsem mohla já, nemohl on a teď toho mám hodně v práci, takže jsme se furt časově nesešli.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 2012

2.6.2011 v 08:29 | Nahoru | #25
Makačice> Netreba, to si viem dohľadať aj na internete. Skôr ma zaujímal tvoj názor ako sa na tom sedelo. Napr. WR čo mám má síce 985 mm sedlo, ale zdá sa mi, že na zem dočiahnem lepšie ako na bývalom Husabergu, ktorý mal sedlo 940. WR má o dosť štíhlejšiu stavbu a nádrž, tak to môže robiť aj to.

200 ma láka skúsiť a tie do 2007 vrátane boli aj trochu nižšie ako terajšie modely. Len tiež som ešte nemal nikdy možnosť si ju skúsiť. Váhovo by sa mi to veľmi páčilo, štartér mi chýbať moc nebude po tom čo som si skúšal 300 EXC. Tá šla kopať úplne ľahko, len som na nej moc nejazdil. Asi iba 5 minút po depe, tak dojmy skoro žiadne okrem toho, že je na mňa už moc silná.

(reakce na) KTM 2012

2.6.2011 v 08:35 | Nahoru | #26
volodaj> Gas je určitě nižší a ne o málo, na WR jsem neseděla.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 2012

2.6.2011 v 08:44 | Nahoru | #27
Jonáš Nedvěd už na ní jezdí.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 2012

2.6.2011 v 08:48 | Nahoru | #28
mxbechyne.cz> Pro tu bych taky našel místo v garáži

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 2012

2.6.2011 v 08:52 | Nahoru | #29
slahar> To asi každej hele. Spíš by mě zajímalo jak se k tomu takhle rychle dostal. A co to stálo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 2012

2.6.2011 v 09:34 | Nahoru | #30

mxbechyne.cz píše: slahar> To asi každej hele. Spíš by mě zajímalo jak se k tomu takhle rychle dostal. A co to stálo.


vsak to je rocnik 2011 ne ?
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist