pech.>jak která... rok 1969... nebo ještě do 1976 jich užtakový mraky nejsou... oilmaster už se moc odbře neshání.... lanka musíš udělat sám a seřizovat to taky nikdo moc neumí.. už u mne bylo víc lidí, co to neumělo nastavit..
Promin ale nastavit cerpadlo mezi dve rysky snad zvladne uplne kazdy, pretesneni neni taky nic svetoborneho. Lanka jsou pro kutila otazka maximalne hodinky...
Ale je fakt, že v dnešní době sehnat oilmastera v chodu, je docela problém. Lidi to hodně rušili kvůli nespolehlivosti.
Jen nevím, kam chodíte na ty ceny. To je hrůza.. 5 tis za bezpapíráka mi přijde děsně moc... Páč sehant pak papíry... no záleží jak leží.. do těch 3000. Páč za 3500 už seženeš 250/471 v origo původním stavu
já vím že to není nic extra složitýho, sám oilmaster mnoho let s úspěchem provozuji na 477 a spolehlivost je v pohodě, najezdil jsem s ním 70000km...
lanka pro kutila, takže ani pro mně nejni problém vyrobit, nadělám si vždycky tři páry (jsou dvě lanka na ovládání čerpadla a plynu)
ale pro spoustu lidí je to nepřekonatelnej problém, prospoustu lidí je nepřekonatelnej problém i to, že tam musí bejt vždycky aspoň 1/4 nádržky oleje... a že se musí volnoběžná poloha čerpadla seřídit i po každej výměně lanka.... (jináč to buď maže málo, nebo hulí jako swině)
jinak 471 zrovna není dobrej příklad... jednu mám, a než jsem skutečna takovou,a by byla origo a ve stavu slušným, hledal rok... levná nakonec taky nebyla, ale mám splněnej sen...
p.s. jo je to jawa cz, ne jen cz, aspon je to tak v tp
Naposledy editováno 03.10.2008 23:03:56
mvmoto>Je to úplně první typ s chromovanou nádrží a se světlometem Aprilia. Tuším, že to mělo i jiné zadní tlumiče. Těch už vůbec moc není a v tomhle původním stavu jen pár. s papírama bych to pod 10 000 neprodával, on už se někdo najde. Já mám tuhle taky, ale 125 a v černé barvě. Jezdil jsem na ní dost dlouho, ale pořád jsem bojoval s dynamem (uhlíky a jejich držák - ty nové jsou moc tvrdé, upadávají z nich drátky odskakují a jiskří) Taky s regulátorem napětí byly potíže. Oilmaster jsem nikdy zapojený neměl a neviděl jsem k tomu důvod.
Jak muzes vedet co ma autor v garazi?
Tvuj popisovany typ je 476 nebo ekvivalenty pro export, tech je dost, i kdyz ne tolik jako klasickych.
Nezapojeny oilmaster - bez duvodu? hmm to mluvi samo za sebe
Edit: tak mě napadá, že jsem viděl na GB ebay traila s hranatou lakovanou nádrží. Mám i foto.
Naposledy editováno 05.10.2008 15:43:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová kniha - Motocykly v Českoslove... [1, 2] ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 34 | 16.10.2024 v 08:52 Dolin |
Technický průkaz ČZ 175/477 | K-O-Z-E-L | 3 | 18.9.2024 v 21:03 KAWAHAB |
Výrobní číslo čezeta ČZ 175/477 | plachejD | 8 | 13.8.2024 v 16:45 FJRPEPA |
Originální tlumiče ČZ 477 ČZ 175/477 | kpant | 2 | 1.8.2024 v 15:26 kpant |
čz 175/477 nestartuje ČZ 175/477 | Da-Davor | 30 | 21.6.2024 v 17:20 Diljit |