Pirelli Dragon Supercorsa se mají foukat 2,1předek 1,9zadek
Teď tam mám Bridgestone BT003 T3 a říkali mi, (Ducati servis na Pannonii) že to nemám foukat v těchto vedrech víc než 1,9 a 1,9. Předek a zadek stejně. Takže to asi záleží taky na počasí. Tipnul bych si že při chladnějším foukat víc. Jednou nám tady na fóru dával školení Michal Fojtík, ale už si z toho moc nepamatuju.
Naposledy editováno 02.07.2008 12:24:09
Jenom dotaz k tem gumam, jezdite je az na konec znacek nebo zouvate po urcitem poctu kol? Me prijde ze uz kousek pred zmizenim direk je tvra guma...
Naposledy editováno 02.07.2008 23:42:15
Dawe02>Dan Magna> YCX je soft, medium je YCY, hard je YCZ a kvalifikacni ultrasoft je YDC pokud dobre vzpominam.
Jenom dotaz k tem gumam, jezdite je az na konec znacek nebo zouvate po urcitem poctu kol? Me prijde ze uz kousek pred zmizenim direk je tvra guma...
Diky za opravu, byl jsem liny jit do garaze se podivat
Na otazku jak je dojizdime, ti to reknu takhle, v momente kdy kluci nahlasi, ze nedrzi, tak jdou dolu, nez rozbit moto, to radsi dame novou sadu, treba na Hungaci jsme v sobotu dojizdeli gumy obute v Moste na zavodni den, takze vydzely cca dva dny z toho kus v "zavodnim" tempu, dohromady cca 3-4hodiny jezdeni, casy znas ale pro ostatni Most kolem 1,57, Hungac kolem 2,11-12 best 2,09
Dawe02>Dan Magna> Diky za info. Jestli te muzu poprosit, mrkni prosim na znacky, kdy uz klukum pripada ze to klouze, protoze ja tipuju ze tam jeste aspon 1 mm bude :\
Dik
To tam bude urcite, oni uz od pocatku maji vyrazne mensi hloubku nez treba meli loni Dunlopy, ale kdyz to sundavame a vlastne vyhazujeme, tak tam ten milimetr je 100%, mozna i vic, ale jak jsem psal vyse je to o tom subjektivnim pocitu a nez mit nervozniho jezdce, coz vede k chybam, tak radsi novou sadu. Jinak, ale Bridgestone si zaslouzi kdyz funguji, funguji dobre