1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
stejnej osud by měl brzo stihnout i Travel 125ccm
Hornis: O dvěstěpadesátky Jawy začal být (díky bertovi) poměrně zájem, tak je jawa pro sichr přestala dělat.
A teď můj názor - zřejmě proto, aby nepřišla o EU dotace.
Táto škatula nic moc.
K tomu chladiči ještě lehký přípodotek - myslím si, že by nebylo na škodu doplnit ho teploměrem oleje ve štuplu a kohůtkem k odblokování chladiče.
On až tak moc nevadí horký olej, jak studený.
No a kvýrobě - zajímalo by mě, kdyby si z Jawy objednali díly na stavbu (rámy a pod.), motory si mohou dovézt sami - a pokračovali ve výrobě 250ky mimo Týnec - jak by se na to soudruzi tvářili.
Myslím si taky, že by se posléze daly snadněji uvést do praxe určitá technická zlepšení stroje, na která v továrně jaksi neslyšeli.
Protože my to umíme nejlíp, že .
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
Akorát teda po vás vymámím zapojení a udělám (teda chtěl bych to udělat) tak, jak sem napsal.
Chlupaté trubky se dajů kůpit a dá se to taky spočítat, kolik by jí bylo třeba .
Od oka to šacuju, že délka od motoru ke krku a zpátky by mohla stačit .
A generály z Jawy na dodávání dílů (motorek bez motorů) neukecáte?
Ani kdybyste měli na motorky objednávky?
Už tam néni takový ten pocit "mám-nemám" při rychlém překlápění z jedné do druhé zatáčky.
Ostatně - je to výrazně lepší než s třindů, páč tam ty švungráfy, kua, to je gyro jak hovado.
A to přesto, že 4T má o neco víc otáček, aby to trochen jelo...
Je to velice lehce ovladatelný kocůrek a je škoda, že se nejede neco se sériovýma motorkama, páč tam by ten rozdíl musel byt vidět.
A vůbec- ten 4T Calif je navíc vééélice pěkná motorka!
Naposledy editováno 13.02.2014 22:17:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
callowsick píše: HornisGSX> Jawa přestala kupovat motory a montovat 250ccm.
stejnej osud by měl brzo stihnout i Travel 125ccm
nazvat 125= Travel=
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
Je to veliká škoda.. Taková motorka by se mi taky líbila, říkal jsem si, že za pár let, až budu mít pár peněz navíc, tak bych do ní šel.. No nic..
PS: a kupovat od JAWY rámy (sada dílů jak 350 bez motoru) a motory sehnat sami je asi nereálný, co..
Všichni prskali, že Jawa špatně brzdí.
No a když je tam konečně funkční brzda, zas se to nelíbí.
Tož teda nevím...
Jo, svého času Zavrc ve VD invalidů dělal kývačkové rámy, enom to svištělo.
Motorka néni Temelín.
Drobný problém je značka a papíry okolo. Ostatní je prkotina.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
Kdyby to bylo v boji, tak bych je za to nechal zastřelit!
Mě hlava nebere, proč se snaží zlegalizovat třindu splněním emisních limitů.
I kdyby se to naskrásně podařilo, furt to bude nevyzkoušené řešení s vlastnostmi "konstrukčního cvičení", nikoliv věci, zralé pro sériovou výrobu, o perspektivě nemluvě.
No a navíc furt to bude "two smoke" .
Na druhé straně jimi klasifikovaný jako zastaralý (!) strojek, prapůvodně Honda CB, je vyzkoušený agregát s možností zvýšení objemu...varianta vyzkoušená, funkční.
Podobně to platí aj pro dvácu - srandovní je, že pro Horcha (?) vyráběli pěknů motorku, s centrálem...
Tam by se dalo na modelu pracovat s tím, že by mohlo vzniknout jednoduché endurko, jednovál dvěpade...neé, je to neperspektivní, pro omezený trh...
Že konkurence z Číny - majstrštyk obchodníka je, udělat z konkurenta obchodního partnera...co víc jim eště, proboha, napovědět?!
Vkrádá se otázka - chtějí vůbec vyrábět motorky - nebo - chtějí vůbec něco dělat?!
Mě to připadá, že se enom hledají důvody, proč to nejde...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
Myslím si, že to byl taky jeden z možných důvodů, proč Travelku odepsali...
Že na základě takové motorky može vzniknůt tak neco pěkného...a prakticky v "garáži", bez inženýrů, vývojářů a "úžerníků".
Jedna z nejhezčích Jaw, která vznikla...mimo Jawu.
Jak symbolické!
Osobně bych šel do něčeho takovéhoto v ceně +- 800
Naposledy editováno 14.02.2014 16:31:51
Byl tam nějaký kluk z Jawy, ale většinou se lidi bavili o motorkách od Matesů. Teď v Jawě homologují třindu, vsadím se, že je k tomu inspirovala právě firma Mates Moto. Taky slibovali, že to bude na podzim a ten už dávno skončil. Ale mě to je jedno, třindu už jsem měl, hezky se na ní povozil a asi se k ní už vracet nechci.
Už to tady padlo, Jawa by měla poprosit Berta, aby jim s designem pomohl. Ten kluk je borec, doktor, co ve volném čase dělá hezčí motorky než Jawa. Má pro to cit a nadšení. Myslím, že by jim mohl hodně pomoci.
Nevíte někdo, zda bude Mates Moto zase v Holešovicích?
Naposledy editováno 14.02.2014 17:53:42
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel | suzu750 | 28 | 23.12.2022 v 11:17 jandaxx |
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... | Radouš5 | 5 | 8.11.2022 v 19:48 sardel |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |