hodím modelovou situaci - táhnu bržděnej vlek vážící 500kg - na něm mám tunový auto takže okamžitá hmotnost 1500 - tažný auto může vlíct 1600 takže sem v limitu ALE vlek má v papírech celkovou hmotnost 2000 - mám zkušenost, že v česku se to dá bez problémů ukecat, ale nevím, jaká je praxe v dojčlandu - máte něgdo zkušenost, jestli to tamější uniformovanej Helmut skousne, nebo jestli bude dělat pakárnu ??
1 reakcí na tento příspěvek Těžkej vlek - jízda v Německu
..jezdil jsem dodávka + karavan....dodávka + vlek...obytné auto + vlek!
..jestli tedy myslíš toto!
Naposledy editováno 24.03.2013 07:09:31
1 reakcí na tento příspěvek Těžkej vlek - jízda v Německu
bin_Ládin píše: Ani v Čechách nemusíš nic ukecávat, je to v pořádku, tohle můžeš táhnout pokud celková hmotnost přívěsu nepřevyšuje celkovou hmotnost tažného vozidla. Což při 1600kg na kouli zcela jistě nepřevyšuje.
..dle mě nemúže...může táhnout vlek o celkové hmotnosti do 1.600 kg!
1 reakcí na tento příspěvek Těžkej vlek - jízda v Německu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těžkej vlek - jízda v Německu
bin_Ládin píše: Nemáš pravdu, už nějaký ten pátek (rozuměj pár let) toto neplatí, bere se okamžitá. Jdu ti to dohledat.
jj - v česku okamžitá rozhoduje a je to i logický - ale germán bejvá zatvrzelej a někeří rádi buzerujou - vlastní zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těžkej vlek - jízda v Německu
Che píše: jj - v česku okamžitá rozhoduje a je to i logický - ale germán bejvá zatvrzelej a někeří rádi buzerujou - vlastní zkušenost
..hele,je to dle policajta..pravda,u nás to má různý výklad,ta okamžitá hmotnost,a je to povoleno,ale jen kvůli buzeraci a možnosti zvážení a dokazování je to problematické!..to samé jaký máš řidičák!
povoleno u nás to je..ale??
Naposledy editováno 24.03.2013 07:19:31
1 reakcí na tento příspěvek Těžkej vlek - jízda v Německu
hmotnost přípojného vozidla
2 reakcí na tento příspěvek Těžkej vlek - jízda v Německu
bin_Ládin píše: Tak že: spojitelnost souprav řeší vyhláška č. 341/2000 Sb., konkrétně §14 odst. 7, kde máme jasně napsáno, že směrodatná je okamžitá
hmotnost přípojného vozidla
¨
jj - ale to jsme furt v česku - mě zajímá situace v německu
1 reakcí na tento příspěvek Těžkej vlek - jízda v Německu
bin_Ládin píše: Ježiš, kontrol jsem měl nepočítaně. Nejvíce kilometrů najedu právě v Německu. Nikdy to nikomu nevadilo..
tak to je dobrá zpráva - díky já sem střelil dodávku, takže teď nemám tahouna s 2t hákem a nevím, jestli budu ještě nějakou kupovat - zažils někdy i tu jejich hloubkovou, při kerý vážej auta a nebyl problém ??
1 reakcí na tento příspěvek Těžkej vlek - jízda v Německu
Naposledy editováno 24.03.2013 07:47:55
2 reakcí na tento příspěvek Těžkej vlek - jízda v Německu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těžkej vlek - jízda v Německu
prackarr píše: Okamžitá hmotnost se počítá při vleku do 750kg. Nad 750kg se bere celková. Aspon tak jsem to pochopil,když jsem si to četl. Pokud se mýlím,tak sem někdo hoďte zákon.
já sem o tom jednou debatil s jedním sdílným a dokonce inteligentním polišem - měl sem to přeložený asi o tři metráky a bohužel pytlama s cementem, kerý šly lehce spočítat - pustil mě bez pokuty a řek na rovinu, že přeloženej bržděnej se dá tolerovat, že kdybych měl přeloženej nebrzděnej, tak mi dá flastr - poznamenávám teda, že mi to brzdilo líp než holý auto, páč ta nájezdovka fungovala sqěle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těžkej vlek - jízda v Německu
(7) Pro spojování vozidel do jízdních souprav s přípojnými vozidly kategorií 0 1 a 0 2 platí a) okamžitá hmotnost nebrzděného přípojného vozidla kategorie 0 1 nesmí být větší než největší povolená hmotnost nebrzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla, b) okamžitá hmotnost přívěsu kategorie 0 2 nesmí být větší než největší povolená hmotnost brzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla, za podmínky, že největší povolená hmotnost takového přípojného vozidla není větší než největší povolená hmotnost tažného vozidla u vozidel kategorií M1 a N 1 a 1,5násobek největší povolené hmotnosti tažného vozidla u vozidel kategorií M1G a N 1G.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těžkej vlek - jízda v Německu
Che píše: já sem o tom jednou debatil s jedním sdílným a dokonce inteligentním polišem - měl sem to přeložený asi o tři metráky a bohužel pytlama s cementem, kerý šly lehce spočítat - pustil mě bez pokuty a řek na rovinu, že přeloženej bržděnej se dá tolerovat, že kdybych měl přeloženej nebrzděnej, tak mi dá flastr - poznamenávám teda, že mi to brzdilo líp než holý auto, páč ta nájezdovka fungovala sqěle
pokud ti chce dát policajt pokutu za překročení hmotnosti,musí tě zvážit na cejchovaný váze,nápis na pytli nic neznamená.1 reakcí na tento příspěvek Těžkej vlek - jízda v Německu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těžkej vlek - jízda v Německu
valibuk píše: pokud ti chce dát policajt pokutu za překročení hmotnosti,musí tě zvážit na cejchovaný váze,nápis na pytli nic neznamená.
já sem se nehádal, naopak sem si nasypal popel na hlavu jednalo se o asi 5 kiláků ze stavebnin na stavbu - byl slušnej a solidní
Benda1 píše: Za mne: vozím občas nějaké autíčko a hmotnosti počítají - prazdný vozík + štítek o hmotnosti na odváženém vozidle. Na kouli mám 2tuny a vozík má 2,5 nejvyšší technicky přípustnou. V praxi tzn.,že můžu vést auto do 1500kg. Jednou jsem vezl 1540kg a prošlo to. J.
to je taky sporný, páč dřív na tom štítku bejvala hmotnost auta bez řidiče a od určitý doby je tam započtena i váha šoféra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těžkej vlek - jízda v Německu
Che píše: já sem se nehádal, naopak sem si nasypal popel na hlavu jednalo se o asi 5 kiláků ze stavebnin na stavbu - byl slušnej a solidní
já bych se s ním taky nehádal,taky by se mohl nasrat a vymyslet,jak to zvážit,třeba pár hodin počkat,až dovezou váhu,nebo tak něco