Téma: Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
16.7.2012 v 15:08
Zdravím všechny.
Přecházím ze Suzuki GS 500 E a samozřejmě se mě zalíbila Ina, ale na trhu je těchto krasných nahačů po skromnu. Tak mě zajímá váš názor jestli by mě hornet uspokojil
Jinak Ina nad kterou přemýšlím je tato : http://www.motoinze...sx-750-inazuma.html. A hornet tento: http://www.motoinze...b-600-f-hornet.html. Předem děkuji za vaše názory.
Přecházím ze Suzuki GS 500 E a samozřejmě se mě zalíbila Ina, ale na trhu je těchto krasných nahačů po skromnu. Tak mě zajímá váš názor jestli by mě hornet uspokojil
Jinak Ina nad kterou přemýšlím je tato : http://www.motoinze...sx-750-inazuma.html. A hornet tento: http://www.motoinze...b-600-f-hornet.html. Předem děkuji za vaše názory.
Inazumu jsem měl.Dokonce je to možná zrovna tahle.
Pro mě nádherná klasika ,které Hornet nesahá ani po kolena.Na druhou stranu určitě víc pojede je lehčí a asi znatelně hravejší.Jde o to co hledáš.
Ina jede na pohodu ,ale když jí pustíš nad osm tisíc vzpomene si ,že motor původně pochází ze supersportu. Na jízdu ve dvou lepší 1200-ka , ale ani to není nutnost.Slabší přední vidlice(na cestování stačí).Motor nesmrtelnej ,udržba v pohodě.Pohlídej si klasiku ,pozor na dýchání motoru.Membrány v karburátoru stojí cca 2500kč jedna.
Pro mě nádherná klasika ,které Hornet nesahá ani po kolena.Na druhou stranu určitě víc pojede je lehčí a asi znatelně hravejší.Jde o to co hledáš.
Ina jede na pohodu ,ale když jí pustíš nad osm tisíc vzpomene si ,že motor původně pochází ze supersportu. Na jízdu ve dvou lepší 1200-ka , ale ani to není nutnost.Slabší přední vidlice(na cestování stačí).Motor nesmrtelnej ,udržba v pohodě.Pohlídej si klasiku ,pozor na dýchání motoru.Membrány v karburátoru stojí cca 2500kč jedna.
Ina byla můj velkej favorit při výběru motorky, ale nakonec jsem natrefil na krásný XJRo. Hornet je tuctová motorka, to má kdekdo, furt na tom řadiš jak blbej aby to jelo, i když je to krásně obratný. Ina je trochu těžkopádnější, ale osobně se mi zdá podstatně hezčí. Já bych volil Inu.
Inazuma je nádherná klasika,která je výborná pro vybouřené motorkáře,má spolehlivý,rokama odzkoušený "nezmar"motor! Nad 6000ot.jede i sportovněji!
Hornet je modernější celkově sportovnější mašina s větším výkonem,oproti Inazumě je úplně o něčem jiném!Já chválím a doporučuji Inazumu,nejenom proto,že ji mám a nedám na ni dopustit!!! Přeji šťastný výběr!
HARYS
Ta Inazuma o které přemýšlíš vypadá docela slušně a jestli je pravda to,co o ní píše,tak bych ji vzal.Cena je taky celkem přijatelná.
Prodal bych Ti tu svoji ale je už součástí mého života,takže je neprodejná!
Naposledy editováno 16.07.2012 16:27:11
Hornet je modernější celkově sportovnější mašina s větším výkonem,oproti Inazumě je úplně o něčem jiném!Já chválím a doporučuji Inazumu,nejenom proto,že ji mám a nedám na ni dopustit!!! Přeji šťastný výběr!
HARYS
Ta Inazuma o které přemýšlíš vypadá docela slušně a jestli je pravda to,co o ní píše,tak bych ji vzal.Cena je taky celkem přijatelná.
Prodal bych Ti tu svoji ale je už součástí mého života,takže je neprodejná!
Naposledy editováno 16.07.2012 16:27:11
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
Svez se pak se rozmysli
....kup litra
....kup litra
Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
Svezl sem se na Ině i několika Hornetech. Obě motorky sou dobré, ale záleží na tobě co preferuješ. Hornet je prostě technologicky novější a sportovnější. Je lehčí, ovladatelnější, takový hravější a zábavnější.
Inazuma je zase o něco těžší a robustnější, ale má super lety ověřený motor, který je nezmar a tahoun, od spoda jede líp jak Hornet a když ji podržíš trochu pod krkem, tak ten motor taky docela jede, ale abys s ní mohl jet pořádnou palici jí chybí lepší přední vidle a brzdy, ale motor rozhodně potenciál má. Jel sem na ní max. 200km/h, rozhodně doporučuju plexi nebo prostě nějaký štítek, protože když tam nic nemáš tak nad 160 už to moc příjemné není. A taky na Ině origo řidítka bych vyměnil za širší, sou strašně úzká, ale stejný problém má i Hornet.
Ina je spíš na klidnější jízdu, cestování, prostě pohoda jaz, aby jela nemusíš tak točit jak Horneta. Ten zase víc prahne po otáčkách a má lepší podvozek, tak se dá jet svižněj a rychlej jak na Ině.
Zkrátka Hornet je takový chuligán který tě svádí dělat s ním bordel, povolit uzdu a blbnout. Kdežto Ina je jak starší dáma, klidná dáma, která má vytříbený vkus a nějaký chuligánství si v podobě stopee nebo whelee si nepotrpí, ale když je potřeba tak je připravena ukázat že rozhodně ještě nepatří do starého železa
Je fakt jen na tobě jaký styl jízdy preferuješ a podle toho bych volil, já osobně bych šel Iny, je to super motorka. Známému ji servisuju už 2 roky a za celou dobu neměl jediný problém a jezdí každoročně do alp. Jo a co můžu doporučit tak na ni hodit nějaký decentní laďáček, originál výfuk je strašně udušený a není vůbec slyšet.
Jinak sem jel i na 1200ce Ině, ale to už je trochu jinde, rozměrově i váhově bych řekl shodná se svou menší sestrou ale motor táhne jak lokomotiva, má sice jen 5 kvaltů, ale sou delší tak to bohatě stačí, na 5ku při 6000RPM tam máš už 160km/h
Inazuma je zase o něco těžší a robustnější, ale má super lety ověřený motor, který je nezmar a tahoun, od spoda jede líp jak Hornet a když ji podržíš trochu pod krkem, tak ten motor taky docela jede, ale abys s ní mohl jet pořádnou palici jí chybí lepší přední vidle a brzdy, ale motor rozhodně potenciál má. Jel sem na ní max. 200km/h, rozhodně doporučuju plexi nebo prostě nějaký štítek, protože když tam nic nemáš tak nad 160 už to moc příjemné není. A taky na Ině origo řidítka bych vyměnil za širší, sou strašně úzká, ale stejný problém má i Hornet.
Ina je spíš na klidnější jízdu, cestování, prostě pohoda jaz, aby jela nemusíš tak točit jak Horneta. Ten zase víc prahne po otáčkách a má lepší podvozek, tak se dá jet svižněj a rychlej jak na Ině.
Zkrátka Hornet je takový chuligán který tě svádí dělat s ním bordel, povolit uzdu a blbnout. Kdežto Ina je jak starší dáma, klidná dáma, která má vytříbený vkus a nějaký chuligánství si v podobě stopee nebo whelee si nepotrpí, ale když je potřeba tak je připravena ukázat že rozhodně ještě nepatří do starého železa
Je fakt jen na tobě jaký styl jízdy preferuješ a podle toho bych volil, já osobně bych šel Iny, je to super motorka. Známému ji servisuju už 2 roky a za celou dobu neměl jediný problém a jezdí každoročně do alp. Jo a co můžu doporučit tak na ni hodit nějaký decentní laďáček, originál výfuk je strašně udušený a není vůbec slyšet.
Jinak sem jel i na 1200ce Ině, ale to už je trochu jinde, rozměrově i váhově bych řekl shodná se svou menší sestrou ale motor táhne jak lokomotiva, má sice jen 5 kvaltů, ale sou delší tak to bohatě stačí, na 5ku při 6000RPM tam máš už 160km/h
fery69> Mesic zpatky jsem ti psal o Ine. Ted se vidim rozhodujes jeste mezi CB600N. Jak uz psali kluci prede mnou - jde o to, co hledas. Jestli pohodlnejsi, volnejsi styl jizdy nebo divocejsiho vyrostka s bazenem. Ina je vzduchac, tudiz odpada vymena chladici kapaliny. U Horneta bude tuzsi ram. Mne jako 191 cm vysokemu se zdal maly.
Ina ma sice mekci a nestelovatelny predek, ale to jde resit progresivnima pruzinama. Sedlo pro spolujezdce je jednoznacne pohodlnejsi nez na Hornetu.
Za me Ina, ale projed i Horneta a pak se rozhoduj .
Naposledy editováno 17.07.2012 10:16:00
Ina ma sice mekci a nestelovatelny predek, ale to jde resit progresivnima pruzinama. Sedlo pro spolujezdce je jednoznacne pohodlnejsi nez na Hornetu.
Za me Ina, ale projed i Horneta a pak se rozhoduj .
Naposledy editováno 17.07.2012 10:16:00
hoj jak uz tu bylo receno a vystizeno od mischa638 je to na tobe co sam preferujes. Kazdopadne za me jsem pro Inu mam projetyho i Horneta a pro me je to naprosto vsedni motorka, kterou potkas vsude...Ina je vice klasika a vaha neni tak strasna... ma hodne sportovnejsi potencial nad 6000 otacek.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
Na Ině Tě budou obdivovat chlapi a na Hornetovi baby
Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
100% souhlas s již napsanými příspěvky. Jinak za mě určitě Ina , sám jí mám a můžu jen doporučit. Na Hornetu jsem měl možnost taky něco najet - neříkám že špatný, ale neměnil bych - Ina je Ina. Pokud budeš hodně cestovat a to i hodně ve dvou mrkni po 1200, ale jak bylo napsáno není to nutnost, 750 i tak stačí.
Inzerovaná Ina vypadá dobře, tak uvidíš sám. Přeju dobrou volbu.
Inzerovaná Ina vypadá dobře, tak uvidíš sám. Přeju dobrou volbu.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
Fešo> To jsem napsal peknou blbost . Dik za upozorneni, uz jsem to opravil.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
Díky moc všem za názory jen ještě bych měl jeden dotaz jaký jsou servisní intervaly u Iny popřípadě co bych měl udělat určitě po koupi nějak to nemůžu dohledat.
Děkuji.
Děkuji.
fery asi povymenovat vsechny provozni kapaliny a i repas tlumicu idealne je tak menit olej vnich kolem 16-20Tkm ... zbytek dle uvazeni a stavu opotrebeni... neverim nikomu nicemu a ni falesnycm uctum od kamaradu za servisy....
fery69 píše: Díky moc všem za názory jen ještě bych měl jeden dotaz jaký jsou servisní intervaly u Iny popřípadě co bych měl udělat určitě po koupi nějak to nemůžu dohledat.
Děkuji.
suza má krátký, 6 na olej, 2xtolik vzduch a tusim i svice
Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
fery69> Vymena motoroveho oleje kazdych 6000 km doporuceny SAE 10W40 pro rozsah teplot -20 az +40 a vice. Alternativa pro 10W40 je 10W50 (pro stejny rozsah teplot) nebo 15W40, 15W50 pro rozsah teplot -15 az +40 a vice.
Leju 15W50.
Vymena oleje v prednich teleskopech 16000 km
Vymena svicek 12000 km
Synchro karburatoru 12000 km
Serizeni ventilu 12000 km
Brzdovka kazde 2 roky
Vzduchovy filtr vymena po 18000 km, prohlidka pripadne cisteni vlozky kazdych 6000 km (bavim se o origo - ne KN).
Po koupi vymena brzdovych desek, vsech kapalin, predni pruziny vymenit za progresivni kdyz uz to bude rozdelane.
Kontrola lozisek v krku rizeni (rado to tam rezne, pripadne vymenit stary kulickovy typ za novejsi valeckovy).
Promazat lanko sytice, obycejne jde dost ztuha a po startu se spatne reguluje ovladani sytice.
Synchronizace karburatoru, pred tim vymena svicek.
Kontrola clanku retezu (nesmi byt zatuhle), kontrola retezove sady.
Kontrola spinace u spojkove packy (bez zmacknuti packy nenastartujes a ten spinac je dost chatrny, jezdec je plastovy a praska, pak clovek pul dne zjistuje kde je zavada).
Pred koupi si nechej sundat nadrz, mrkni zespod, muze tam trosicku reznout spodni vnejsi cast (nic tragickeho). Horsi je vyrezla nadrz vevnitr pri pohledu skrz plnici hrdlo (to uvidis hned).
Nech si vymontovat vzduchovy filtr a mrkni do airboxu zdali neni na dne benzin. Orosene steny nejsou na zavadu.
Nechej si sundat sedlo a zkontroluj trubky podsedlovky zdali nejsou ohle.
Poslechni si zvuk motoru, musi mit klidny kultivovany chod, zadne rachtani.
Leju 15W50.
Vymena oleje v prednich teleskopech 16000 km
Vymena svicek 12000 km
Synchro karburatoru 12000 km
Serizeni ventilu 12000 km
Brzdovka kazde 2 roky
Vzduchovy filtr vymena po 18000 km, prohlidka pripadne cisteni vlozky kazdych 6000 km (bavim se o origo - ne KN).
Po koupi vymena brzdovych desek, vsech kapalin, predni pruziny vymenit za progresivni kdyz uz to bude rozdelane.
Kontrola lozisek v krku rizeni (rado to tam rezne, pripadne vymenit stary kulickovy typ za novejsi valeckovy).
Promazat lanko sytice, obycejne jde dost ztuha a po startu se spatne reguluje ovladani sytice.
Synchronizace karburatoru, pred tim vymena svicek.
Kontrola clanku retezu (nesmi byt zatuhle), kontrola retezove sady.
Kontrola spinace u spojkove packy (bez zmacknuti packy nenastartujes a ten spinac je dost chatrny, jezdec je plastovy a praska, pak clovek pul dne zjistuje kde je zavada).
Pred koupi si nechej sundat nadrz, mrkni zespod, muze tam trosicku reznout spodni vnejsi cast (nic tragickeho). Horsi je vyrezla nadrz vevnitr pri pohledu skrz plnici hrdlo (to uvidis hned).
Nech si vymontovat vzduchovy filtr a mrkni do airboxu zdali neni na dne benzin. Orosene steny nejsou na zavadu.
Nechej si sundat sedlo a zkontroluj trubky podsedlovky zdali nejsou ohle.
Poslechni si zvuk motoru, musi mit klidny kultivovany chod, zadne rachtani.
Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
Myslím že Jeff to napsal na jedničku Ale já bych ještě dodal o čem sem se už zmiňoval, vyměnil bych origo řidítka za širší, mě se na tom s origo úzkýma jezdilo fakt hrozně, po výměně za širší o 100% lepší. Tím nemyslím cpát tam nějaké MX řidítka z hrazdou jak na streeta, ale dají se sehnat pěkné chromové řidítka které vypadají uplně stejně jak origo jen sou širší, motorka se pak o dost líp ovládá
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
mischa638> Riditka mohu potvrdit . Uz druhou sezonu mam pevne ocelove chromovane bez hrazdy, delsi na kazde strane o cca 3-4 cm od nemecke firmy LSL model L01. Menil jsem je z duvodu pobolivani zapesti, coz se ted uz nekona, navic ovladatelnost je opravdu o hodne lepsi.
Vyhoda u teto delky riditek je zachovani origo kabelu a lanek. A to jak u motorizace 750 kde je spojka ovladana packou s lankem, tak u 1200 kde je kapalinova DOT4.
Vyhoda u teto delky riditek je zachovani origo kabelu a lanek. A to jak u motorizace 750 kde je spojka ovladana packou s lankem, tak u 1200 kde je kapalinova DOT4.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
Jeff> Kámošovi sem na Inu dával řidítka Fehling(myslíš že se to tak píše ) A nestály snad ani tisícovku a nemůže si je vynachválit a jak říkáš, pokud tam nedáš nějaké šílené vlaštovky nebo něco takového tak lanka a kabely bez problémů stačí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
mischa638 píše: Jeff> Kámošovi sem na Inu dával řidítka Fehling(myslíš že se to tak píše ) A nestály snad ani tisícovku a nemůže si je vynachválit a jak říkáš, pokud tam nedáš nějaké šílené vlaštovky nebo něco takového tak lanka a kabely bez problémů stačí
náhodou model nevíš co? fehlingy prodávaj tady kousek co makám, ale mám sttrach z toho jak výjdou lanka a kabely
Mám tady na obdivování další kousek
http://www.motorkari...gsx-750--312502.html
http://www.motorkari...gsx-750--312502.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
DRN.> Jak budu mít čas, tak to zkusím dohledat ve fakturách a napsal bych ti přesně ten typ
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX Inazuma x Honda GSF hornet 600 N
fery69> Muj osobni nazor pri rozhodovani ve tve situaci: na modrou 750 bych se jel podivat. Na tu druhou bych ani nevazil cestu.
Firemni znak na nadrzi je v originale vzdy plasticky, nikdy nebyl z vyroby ve forme samolepky. Nabizi se otazka proc jsou puvodni znaky dole a nahrazeny samolepkama...? Nadrz je nejaka dotlucena... zbytek si muzes domyslet.
Firemni znak na nadrzi je v originale vzdy plasticky, nikdy nebyl z vyroby ve forme samolepky. Nabizi se otazka proc jsou puvodni znaky dole a nahrazeny samolepkama...? Nadrz je nejaka dotlucena... zbytek si muzes domyslet.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zapojení karburátoru Suzuki GS 750 Suzuki GS 750 | cert205 | 12 | 26.5.2022 v 19:32 moty74 |
Géeso se uchcává Suzuki GS 750 | sekáčmagor | 20 | 13.9.2020 v 13:48 Fugio |
Sháním šrouby na Suzuki Suzuki GS 750 | gsx-goes-to-cbr | 4 | 27.7.2020 v 18:08 Jonáš90 |
Klasické Japonského Stroje jako prv... Honda CB 750, Honda CB 500, Suzuki GS 750, Yamaha RD... | Agalamaga | 29 | 20.6.2019 v 11:59 Dodo1976 |
Koupím něco na odstranění rzi z chr... Suzuki GS 750 | sid49 | 21 | 25.1.2018 v 13:57 Velkostatkar |