1 reakcí na tento příspěvek Servisní manuál - CBF, XR 125
Jinak google mlčí jak u cbfka tak i u cbrka. Nějakejch pár odkazů je, ale jsou buď nefunkční a nebo úplně mimo. Prolezl sem 15 stránek googlu, a nic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisní manuál - CBF, XR 125
Makakumba píše: No když už tu je jedno téma nebudu zakládat další ... Kdyby někdo náhodou měl servisní manuál k malýmu cebru, rád bych do něj nakoukl.
Jinak google mlčí jak u cbfka tak i u cbrka. Nějakejch pár odkazů je, ale jsou buď nefunkční a nebo úplně mimo. Prolezl sem 15 stránek googlu, a nic.
Já právě taky a nikde nic.. A přitom jak CBR tak XR jsou dostatečně rozšířený na to, aby byl manuál aspoň v té angličtině... Hlava mi to nebere...
1 reakcí na tento příspěvek Servisní manuál - CBF, XR 125
1 reakcí na tento příspěvek Servisní manuál - CBF, XR 125
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisní manuál - CBF, XR 125
bledemon píše: cbf by mělo mít nově vyvinutý motor, jiný než v xr. Co se stalo tomu motoru na fotkách? (něco se vysypalo a ucpalo i sítko?)
No pravděpodobně jo.. Každopádně se sítko zasralo a Jůlie nenaolejovala tak, jak by naolejovat měla.. A podle toho co jsem slyšel by tam měl být motor z XR doplněný o (vydrbanou) stříkačku.. A dalo by se tak soudit i podle parametrů - oba dva OHV, oba dva výkon kolem 8 kW a taky podobný krouťák, u CBF vyšší díky vstřikování..
Zil píše: Hyndows> jinak teda na sítko sacího koše se asi jinak než rozpůlením motoru nedostaneš....
Kujfa.. No doufejmě že to na fotkách opravdu bylo způsobeno tím, že se v motoru něco rozesralo na prach a zajetelilo to sítko, protože pokud je to standardní jev, tak potěš koště Rýhy tam byly vcelku solidní
1 reakcí na tento příspěvek Servisní manuál - CBF, XR 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisní manuál - CBF, XR 125
bledemon píše: cbf je ohc a má už na pohled jiná víka motoru
CBF opravdu není OHC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisní manuál - CBF, XR 125
Hyndows píše: CBF opravdu není OHC
Jenže motor Hondy CBF 125 O P R A V D U M Á ventilový rozvod OHC !!
Dovi píše:
Jenže motor Hondy CBF 125 O P R A V D U M Á ventilový rozvod OHC !!
Tak to su buď slepej, nebo si nepamatuju že bych tam viděl vačku... OPRAVDU?!
E: No do psích pochef, toto sem nevychytal Do teď jsem si myslel že mám OHV... To je konečná
Naposledy editováno 08.05.2012 11:41:25
1 reakcí na tento příspěvek Servisní manuál - CBF, XR 125
A tipnul bych, žes to spíš trápil s menším množstvím oleje...
Naposledy editováno 08.05.2012 11:53:11
BagoBorec píše: Taky se připojuju k tomu, že ty motory mají společný akorát kubíky...
A tipnul bych, žes to spíš trápil s menším množstvím oleje...
No jo, teď už to vím Někdo mi to říkal a já jsem mu prostě bezhlavě věřil Takže manuál na XR můžeme vyřadit ze hry...
No a s tím množsttvím oleje jsem to naštěstí netrápil já, to bych si rovnou házel mašlu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisní manuál - CBF, XR 125
Zil píše: Hyndows> jinak teda na sítko sacího koše se asi jinak než rozpůlením motoru nedostaneš....
Motor kvůli tomuto půliti samozřejmě netřeba.
A bude to némlich to samý jako u Hondy CBR 125, ta je taky se sítkem (bez olejovýho filtru).
Takže postup... odehrává se to na pravé straně motoru...
- vypustit olej (čili ideálně tu kontrolu a případné vyčištění sítka spojit s výměnou oleje)
- vyndat lanko z táhla spojky
- sundat (pravý) víko (když se to udělá co nejopatrněji, mohlo by se podařit zachránit těsnění víka a znovu ho použít)
- Sítko by nyní už mělo být dostupný - takže vysunout, zkouknout, event. vyčistit...
- Čisté sítko zasunout zase zpátky, zavřít víko spojky a nasadit její lanko.
Pozn.:
U CBF 125 tu kontrolu sítka předepisuje výrobce až po ujetí cca 12 tisíc km.
Přikládám pár fotek - nejsou sice moje (mám to z archivu), ale pro zorientování se by to mohlo dobře posloužit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisní manuál - CBF, XR 125
Dovi píše:
Motor kvůli tomuto půliti samozřejmě netřeba.
A bude to némlich to samý jako u Hondy CBR 125, ta je taky se sítkem (bez olejovýho filtru).
Takže postup... odehrává se to na pravé straně motoru...
- vypustit olej (čili ideálně tu kontrolu a případné vyčištění sítka spojit s výměnou oleje)
- vyndat lanko z táhla spojky
- sundat (pravý) víko (když se to udělá co nejopatrněji, mohlo by se podařit zachránit těsnění víka a znovu ho použít)
- Sítko by nyní už mělo být dostupný - takže vysunout, zkouknout, event. vyčistit...
- Čisté sítko zasunout zase zpátky, zavřít víko spojky a nasadit její lanko.
Pozn.:
U CBF 125 tu kontrolu sítka předepisuje výrobce až po ujetí cca 12 tisíc km.
Přikládám pár fotek - nejsou sice moje (mám to z archivu), ale pro zorientování se by to mohlo dobře posloužit.
Pěkný. Já mám teď novej olej a nenacházím se zrovna v situaci, kdy bych mohl rozhazovat za olej, stačí, že si musím koupit bundy, kalhoty a helmu, takže tak. Musím doufat, že se to nějak nezasere, kdyžtak bych to udělal až bych někde sehnal penízky na olej. Ale děkuju za postup
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisní manuál - CBF, XR 125
Hyndows píše: Pěkný. Já mám teď novej olej a nenacházím se zrovna v situaci, kdy bych mohl rozhazovat za olej, stačí, že si musím koupit bundy, kalhoty a helmu, takže tak. Musím doufat, že se to nějak nezasere, kdyžtak bych to udělal až bych někde sehnal penízky na olej. Ale děkuju za postup
Tyvole ty nemáš dvě kila na flašku oleje? Kde bereš na benzín?
Hyndows píše: Já mám teď novej olej a nenacházím se zrovna v situaci, kdy bych mohl rozhazovat za olej, stačí, že si musím koupit bundy, kalhoty a helmu, takže tak. Musím doufat, že se to nějak nezasere, kdyžtak bych to udělal až bych někde sehnal penízky na olej.
Jestli ta hondička ještě nemá moc nalítáno a majitelé se k jejímu předepsanýmu servisu stavěli jak náleží, tak bych byl v klidu.
Ale jestli máš nějaký tušení nebo špatný svědomí, že by to tak nemuselo být, tak bych to preventivně zkouknul raději dřív než pozdě.
A ten nový olej přece nemusíš vyhazovat. Stačí ho slejt do čistý nádoby a pak ho tam zase můžeš obratem vrátit. Nic na tom není.
Hlavně si ale pohlídej, aby Ti do toho oleje nenapadalo nějaký svinstvo a prach.
A samozřejmě ani do toho otevřenýho spojkovýho prostoru.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rozpadlý závit u výpusti oleje Honda CBF 125 | lukomil | 30 | 19.4.2024 v 14:09 rg250 |
Zvýšení otáček na neutral Honda CBF 125 | Wiwien | 5 | 13.3.2024 v 10:43 fzr |
Honda xr 125l jinny motor Honda XR 125, Honda XR 125 L | Hugomela12273i3jek | 12 | 11.1.2024 v 01:22 pps2 |
Otáčkoměr honda xr Honda XR 125, Honda XR 125 L | Ales5 | 3 | 7.1.2024 v 20:55 krokoš |
Honda cbf 125 , 2011 Honda CBF 125 | Leee | 1 | 20.12.2023 v 20:36 jardad |