řeším takové menší dilemátko. Jezdím K9 gixxero 600 2 sezóny. Předtím jsem jezdil nakeda GSR 750. Jezdím 6 sezón a řekl bych že nejsem žádný nevyježděný tele. Motorka je super všechno ale.... jaksi pomalu mi začíná chybět krouťák a výkon a musím tu 6ku fakt točit domrtě abych z toho měl odpovídající sílu/rychlost. Máme bandu kde jezdí převážně litry, v zatáčkách je to v pohodě tam mam mnohdy i výhodu, jenže jakmile je otevřenější vingl a na výjezdech, tam prostě ztrácím, ikdyž se snažím správně řadit atp.. Občas zavítám i na drom, zejména na ty menší technické. Zpřevodoval jsem jí více do síly -1/+2 (předek/rozeta), je to o dost živější ale stejně...
a můj dotaz zni. Jít do 750 a popřípadě jí pak taky zpřevodovat a nebo jít rovnou do litra? Díky za kloudné komenty a zkušenosti, čuuus
Naposledy editováno 25.10.2019 10:46:00
1 reakcí na tento příspěvek Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000
1 reakcí na tento příspěvek Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000
Bandicoot píše: assassin> a důvody? dik :)
Na okruhu je lehčí motorka snazší na ovládání a snáz ji muzes držet pod krkem. Využit to co nabizi litr chce mnohem vic treninku, musis byt opatrnější na plyn, zároveň je i diky vyssi hmotnosti tezsi brzdit. Lip se na ty slaby motorce posouvají vlastni limity a trenuji skills.
Dost mozna budes na litru rychlejsi, na novým litru s elektronikou budes o vesmír rychlejsi. Vídám na malým okruhu lidi co stroje jako s1000r a mt10 otevřou uz v náklonu naplno a elektronika si s tim poradi a málokdo tomu dokaze konkurovat i na motardu. Ale to je otazka, jestli potrebujes byt nejrychlejší, nebo chces lip jezdit...
V provozu je litr zábavnější, ale provoz pro me osobne smrdi velkym prusvihem, letos se mi rozlamalo nezvykle hodne známých, takze mozna jsem jen posranej...
Ale dost mozna by sis v provozu nejlepe užil neco 1000+ se sirokyma riditkama...
Tzn vlastne potrebujes dve ruzne motorky a kompromisy jsou vzdy - no kompromisy
Naposledy editováno 25.10.2019 13:26:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000
Naposledy editováno 25.10.2019 13:37:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000
1 reakcí na tento příspěvek Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000
1 reakcí na tento příspěvek Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000
Bandicoot píše: mirda1234> v čem jsou ty K5/6 tak nepopsatelně lepší?
Ve sve dobe to byla prelomova motorka ktera pokořila konkurenci, novejsi ročníky za konkurenci spis kulhaly... ale nemyslim si, ze jsou horsi nez k5/6 ... jen proste nejsou lepsi nez Yamahy, bawa atd....
Ja bych sel radeji do novejsi nez hledat pěknou k5 kterejch bude jak šafránu...
To ze jsou novy tezsi jde obvykle resit upravama - vyfuk atd...
5 reakcí na tento příspěvek Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000
VlaHa píše: Litry si kupují jen idioti co neumí jezdit
A lidi, kteri na ne nemaji pak pisi takovehle prispevky Mel ses lip ucit no.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000
VlaHa píše: Litry si kupují jen idioti co neumí jezdit
Nebo lidi co chcou zátah vocpodu
1 reakcí na tento příspěvek Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000
Já chci nazory na porovnání těch mašin, nemám v plánu si někde honit triko mám litra mám litra
Naposledy editováno 28.10.2019 13:17:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000
Bandicoot píše: proč se tady sakra hašteříte, kdo na co má a na co ne? vždyť 750 si drží cenu a jsou stejně nebo dražší jak litry.
Já chci nazory na porovnání těch mašin, nemám v plánu si někde honit triko mám litra mám litra
Někdo má holt takovou potřebu ke všemu dát "chytrou" poznámku...
Však si to vše projeď a sám uvidíš, co ti sedne. Proč K5? Protože je nejlehčí, nejlepší průběh výkonu a nejvíc legendární...Stejně, když si koupíš 750 (není vůbec špatná), tak si jednou budeš říkat, že chceš zkusit litra...
Naposledy editováno 28.10.2019 13:29:59
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35856 | Včera v 17:47 Kamikadze-Ace |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | Včera v 08:07 Rolda89 |
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |