globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 13:12 | Nahoru | #67741

lubbek píše:



Mě se líbí a cenu jsem čekal vyšší.

Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 13:17 | Nahoru | #67742
Kdyby tu V4 narvali do starýho strejce, tak by udělali líp.
Tohle je velký zklamání. Člověk čeká pořádný porno a dostane retardovanýho delfína.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 13:31 | Nahoru | #67743

Attim píše: Tak MTS je pro velký kluky s naditou šrajtoflí



Furt je to jen motorka woe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 13:39 | Nahoru | #67744

Tifone píše: Furt je to jen motorka woe


Ale velká motorka ! Tak musí bejt drahá Mě to taky už přišlo ulítlý, ale to je marketing - koukni na cenu SF V4S a Panigale V4S, to je rozdíl skoro 6000 EUR. V čem je ten rozdíl ? Podle mě v ničem zásadním, jen cenová politika s ohledem na trh, značku atd.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 13:41 | Nahoru | #67745

Attim píše: Ale velká motorka ! Tak musí bejt drahá Mě to taky už přišlo ulítlý, ale to je marketing - koukni na cenu SF V4S a Panigale V4S, to je rozdíl skoro 6000 EUR. V čem je ten rozdíl ? Podle mě v ničem zásadním, jen cenová politika s ohledem na trh, značku atd.



já tomu rozumím ,jen to ženou už dost nesmyslně vysoko Ale pokud stále najdou kupce tak proč ne vlastně

Naposledy editováno 23.10.2019 13:42:04

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 14:27 | Nahoru | #67746
No nic,zůstanu u Tuona

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 14:42 | Nahoru | #67747
Dám to sem už asi po pátý, ale takhle nějak by se mi to prostě líbilo víc, žádná věda, méně je holt někdy více...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 14:44 | Nahoru | #67748

JollyJoker píše: No nic,zůstanu u Tuona



A já u 390 no i když už mám taky roupy to teď s Fandou svědomitě probereme

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 14:46 | Nahoru | #67749
Já už se k těmhle věcem ani nevyjadřuju... Už jen ty křídla... Twl. V zásadě čistej marketing " pyčo, to potřebuju, to musím mít... To chci... To maj kluci v GP..." ... Obleče slipy, ponožky, prádlo, kombu, boty, nákrčník, rukavice, kuklu, ledvinku a helmu DUCATI a jede na Dubou žvanit na pumpu... 80% střelců na silniční motorce nikdy nedosáhne rychlosti, aby ta křídla měla jakéjkoli vliv, kromě přímýho směru. Cifru výkonu pro motorku na silnici, ne na okruh, ani nekomentovat

Naposledy editováno 23.10.2019 14:47:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 14:55 | Nahoru | #67750
t_freedom> zase buď na druhou stranu rád, že jsou výrobci schopni to pořád takhle posouvat, stále přísnějším normám navzdory... Jo, taky nejsem nadšenej z tý tuny elektroniky, která zvyšuje váhu a cenu, ale furt lepší než nic pořád se trochu bojim, že přijde doba, kdy jim dojde trpělivost a produkce motorek jakožto strojů čistě pro zábavu nadobro skončí... Ale snad ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 14:59 | Nahoru | #67751
t_freedom> Náhodou je fain že ty křídla tam jsou Aspoň bude kde dát kafejko

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 15:01 | Nahoru | #67752
Ivos> a vopřít nohy na dálnici viď? proto to tam je hlavně, koho zajímá nějakej přítlak

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 15:03 | Nahoru | #67753
Johnny83> … já se nebojím... mě je 40...předemnou je 20-30 let ježdění … a starejch vran je ještě kupa...a to co je dnes zánovní se vránama stane. Takže 2. model Tuona VR4 mě možná čeká, ještě

...otázkou je, co z těhle nádher, bude po 15 letech ještě servisovatelný a jezdit...nechme se překvapit.

Mě osobně ty moderní nadupaný bajky neroztahujou hubu do úsměvu nikterak víc, než ty starý vrány.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 15:03 | Nahoru | #67754
Johnny83> hele mudrlante, už jseš ve vlaku směr zrcátka

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 15:05 | Nahoru | #67755
P_B> už v Otvovicích náhodou, čekám na nádraží až mě vyzvedne Fandův řidič

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 15:07 | Nahoru | #67756

t_freedom píše: Já už se k těmhle věcem ani nevyjadřuju... Už jen ty křídla... Twl. V zásadě čistej marketing " pyčo, to potřebuju, to musím mít... To chci... To maj kluci v GP..." ... Obleče slipy, ponožky, prádlo, kombu, boty, nákrčník, rukavice, kuklu, ledvinku a helmu DUCATI a jede na Dubou žvanit na pumpu... 80% střelců na silniční motorce nikdy nedosáhne rychlosti, aby ta křídla měla jakéjkoli vliv, kromě přímýho směru. Cifru výkonu pro motorku na silnici, ne na okruh, ani nekomentovat



v zásadě s tebou souhlasím (naprosto zcela vyjímečně ) ,jen technická- aerodynamika má opravdu vliv už/až od cca 60Km/h

Naposledy editováno 23.10.2019 15:13:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 15:25 | Nahoru | #67757
Tifone> souhlasím, že má vliv... jedno podobné křídlo ti určitě zahýbe lodičkou a udělá spoustu práce.

2 nebo 4 podobná křídla při 60km/h s motorkou a jezdcem, vážícími k 300kg podle mého, zcela pokrouceného názoru, udělá tak "pšššš"

Naposledy editováno 23.10.2019 15:27:16

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 15:32 | Nahoru | #67758

Tifone píše: v zásadě s tebou souhlasím (naprosto zcela vyjímečně ) ,jen technická- aerodynamika má opravdu vliv už/až od cca 60Km/h


Aerodynamika mozna, ale tahle mala kridelka tlaci maximalne 8 kg pri rychlosti 300 kmh. Takze v 60 kmh to bude zanedbatelny rozdil..
Jinak ja vybiram masinu na pristi rok a diky cene je SF mimo.
Tuono 1100 nebo MV 1090 rr. Elektronika nebo klasika?
Mam jeste cas..

Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 15:33 | Nahoru | #67759
Freedom: tak tohle jde relativne snadno spočítat jakej pritlak to udela v jaky rychlosti, na to neni ani potreba tahat dojmy a “psssss” ona ta plocha celkove nebude tak mala, tipuju ze v rychlostech nad 100kmh to bude v radu kilogramu - ehm, desítek Newtonů...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 15:37 | Nahoru | #67760

Petta píše: Aerodynamika mozna, ale tahle mala kridelka tlaci maximalne 8 kg pri rychlosti 300 kmh. Takze v 60 kmh to bude zanedbatelny rozdil..
Jinak ja vybiram masinu na pristi rok a diky cene je SF mimo.
Tuono 1100 nebo MV 1090 rr. Elektronika nebo klasika?
Mam jeste cas..


Povídali 28kg při 270km/h u SF V4. Nakolik je to marketing neumím posoudit, ani nakolik to je nebo není měřitelný. Je ale jasný, že to je až v hodně vysokých rychlostech - mám za to, že do 200kmh se nemá smysl tím zabývat, možná i do 250. Takže jasně, na silnici asi k ničemu, kromě nějakého německého dálničního přesunu (možná) a pak okruh. Na druhou stranu, je to prostě další technická věc, umožněná pokrokem v technologiích. Stejně jako elektronika, výkony motorů atd atd.

Jinak z těch dvou Tuono, klidně jen kvůli V4 motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 16:02 | Nahoru | #67761
Petta> Z těch dvou???Jooooo už vím SF V4s

a na cenu se vyser

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 16:02 | Nahoru | #67762
Johnny83> no viď že jo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 16:20 | Nahoru | #67763

Ivos píše: Petta> Z těch dvou???Jooooo už vím SF V4s

a na cenu se vyser


Esko bych nepotreboval, ale i tak je to moc.. na to nemam..

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 16:35 | Nahoru | #67764
Mě ty křidýlka vůbec nepobuřujou.Celkem se mi i ten SF líbí.Teda tyhle nakoplý zadky,co to má stejný s Pani,sou na mě už moc,ale jinak proč ne.Syrový nářadí..
Každopádně nářadí k hovnu.Na silnici bych bral radši Monstera a na okruh Suzuki Tohle není ani zalehávačka a ani to nemá závoďáckej objem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 16:58 | Nahoru | #67765
Petta> Tuono 1100 nebo Brutale 1090RR? No tak to ti nezávidím Obě jsou super,jen průběh výkonu a zvuk Véčka je návykový. Brutale je čistokrevný naháč. A mně osobně se Brutale moc líbí. Vždycky když jí kámoš vytáhne,tak mu po ní čumím
Edit: Ještě s mojí ex-910R


Naposledy editováno 23.10.2019 17:56:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 16:58 | Nahoru | #67766
zmulin> a právě o tom to je, vlastně všechny ty moderní nahatý 180+ koní motorky. Na silnici to bude supr, stejně jako třeba aktuální Tuono (nebo lepší) a zároveň se s tím vyblbneš na okruhu a když budeš trochu umět, pojedeš kdeco, i zalehávačky se závodnickym objemem
A debata jestli to nemá náhodou moc koní je zcela o něčem jiném a spíše jsou to osobní preference a názor, než dopad do reality.

Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 17:06 | Nahoru | #67767
Kdyz neni tech koni potreba moc, tak se točí min tim pravym heftem. Tzn nikdo nikoho nenutí tocit s nim na doraz. A kdyz jich jednou vic potreba bude, staci s nim otočit vic.

Obracene to moc nefunguje, tam kde ty kone nejsou muze clovek tocit cim chce a nic z toho

A na silnici se vykon navic hodi. Ja ho používal treba kdyz jsem jezdil s rychlikama, nemusel jsem tolik hrotit zatáčky a mista kde se poznaj skills (nebo vymazanej mozek) a dotáhl jsem je v jednoduchejch úsecích na vykon... teda v dávných dobách, kdy TL melo neco navrch proti strojům co v te dobe jezdili moji známi...

Ja bych na silnici klidne stroj s 200ps a elektronikou bral... ale 20k do toho nedam

Naposledy editováno 23.10.2019 17:08:26

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 17:56 | Nahoru | #67768
Mě teda asi víc bere malá Pani. Teda malá... Má víc výkonu než 916 a 996 Ale na silnici to bude super a je krásná SF jsem asi čekal víc, má něco do sebe ale na první pohled je to taková ta univerzální naked silueta. Každopádně se těším, až ho roztočím

A co mě teda baví je Scrambler Dark, cca 20 000 dolů oproti Iconu kvůli led světlům je fajn. A nikdo nepostřehl "návrat" Cagivy Elefant?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 18:10 | Nahoru | #67769
Frennky> Fando bacha, ty zrcátka jsou jen záminka, toho budeš dostávat z baráku těžko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2019 v 18:12 | Nahoru | #67770
strakon>

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist