globalmoto_kveten





Téma: Tdi
 
20.9.2019 v 10:53
Zdarec vám že to sem nepatří jelikož to má 4 kola, ale TDI má hodně lidí, takže pokut se tu někdo vyzná v naftovým motoru potřeboval bych poradit mam pasata B5 1998 typ motoru ahh, a chci se zeptat v čím se liší ahh alh, ahf, agr.. taky by se mi hodilo schéma zapojení ventilů n75 jelikož se mi zdá že je špatné zapojeny ale to schéma na tým ahh nemůžu někde najít,popřípadě jesty je to na všech TDI stejný...
Diky

Tdi

25.9.2019 v 12:53 | Nahoru | #31
Tady sevto zase rozjelo , tak se taky pridam, jedině CNG

1 reakcí na tento příspěvek Tdi

25.9.2019 v 14:01 | Nahoru | #32
Jasně. Benzoš patří do sekačky a ropa do kamen. Takže vlastně má jezdit na koni-ten žere jen trávu kolem cesty

Jinak různě označený typy motorů mají třeba jiné pumpy, počty ventilů apod.
Tady Ti to ale nikdo neřekne-hledej jinde
Dodo1976>
Sekačka je nejlepší na ruční pohon.

Tdi

25.9.2019 v 14:43 | Nahoru | #34
2Strokepowerbrapp:
Nemáš zač.
Doufám, že jsme ti svými radami pomohli a že nám všem napíšeš poděkování

Borntobewild píše: Dodo1976>
Sekačka je nejlepší na ruční pohon.


Jo...čtyřnohá, a na podzim ji sežrat
Čau, Tom

(reakce na) Tdi

25.9.2019 v 18:29 | Nahoru | #36
TomElefant750>
Takhle jsem to provozoval 4 sezóny. Bohužel nejsou kompatibilní s rostlinnou výrobou
assassin> není složitější a když mate atmosféru tak jezdíte se stejnou spotřebou jako nafta v té stejné velikosti!

2 reakcí na tento příspěvek Tdi

25.9.2019 v 21:50 | Nahoru | #38
Nejsem příznivec tech německých šrotu ale taky by mne zajímala odpověď na rozdíly v motorech .I když je to tragédie ze byla a je VW střední značka a přitom musí mít tolik typu motoru ???!!! Není to podivné ??

tenere píše: assassin> není složitější a když mate atmosféru tak jezdíte se stejnou spotřebou jako nafta v té stejné velikosti!


Jo tech se dneska dela fakt hodne - rozhodne nejsou jednoduchy (skyactiv)

Stary vykopávky bych neresil, tam je vsechno jinak (starší atmosféru dneska smazne 1.6t i teilitrovou)

tenere píše: Nejsem příznivec tech německých šrotu ale taky by mne zajímala odpověď na rozdíly v motorech .I když je to tragédie ze byla a je VW střední značka a přitom musí mít tolik typu motoru ???!!! Není to podivné ??



20tdi bylo ve spouste modelu mnoho let, kazda mala modifikace je v podstate jinej typ motoru, do transportéra je ten motor trochu jinak nez v golfu atd

Tdi

25.9.2019 v 22:10 | Nahoru | #41
Ony ty rozdíly jsou dané i tím, že jakmile vyvinuli motor, už ho museli předělávat qůli nové emisní normě. Takže se můžou lišit egr ventilama a podobnýma hovadinama.
assassin> myslíte? mam jap.benzin bez ničeho jen 16v. a do kopce mi nestačí tzv. moderní motory a k tomu se serou a žerou i trávu kolem silnic
tenere>
Já mám japonskej 2,4. Dáme závody?
Edit: VVTI

Naposledy editováno 25.09.2019 22:18:15

tenere píše: assassin> myslíte? mam jap.benzin bez ničeho jen 16v. a do kopce mi nestačí tzv. moderní motory a k tomu se serou a žerou i trávu kolem silnic



A to jste testovali jak? A jakej moderni motor tomu nestačí? Ja uz jsem jezdil v kdecem a treba dvoulitr v bmw s turbem (28i) smazne snad vse starší co jsem mel kdy moznost vyzkouset (tzn neberu různá 5.5amg, ferrari atd)
Ikdyz kamarad s bmw s 3.0t s jinym sw nemel problem se udržet ferrari 360 ...
Preplnovani je velkej doping, ale je to muj názor. Klidne vas necham v tom, ze vaše stara 1.6 jede jak das, kolik to ma 0-100? (Ty nejostrejsi crx a civicy byly lehoucky, to zrychluje hezky, ale srovnatelné moderni auto je jinde - tzn nesrovnaval bych 1.6vts treba s obyc 1.2tsi Fabii...)

Naposledy editováno 25.09.2019 22:22:04
assassin> to je docela ale tragédie pro majitele a byznys pro náhradní díly .Toyota třeba drží stejný motor po dobu 20 let a i ostatní součásti a Subaru je na tom obdobně .A proto se nemusí pracně hledat co tam bylo a da se to opravit. A bez diagnostiky a dalších věci .To u VW jen kvůli modifikaci musely dělat jiný motor a nemohly to udělat modulárně ??
Borntobewild> 3,6L 6H 260Kw do kopce jo

tenere píše: assassin> to je docela ale tragédie pro majitele a byznys pro náhradní díly .Toyota třeba drží stejný motor po dobu 20 let a i ostatní součásti a Subaru je na tom obdobně .A proto se nemusí pracně hledat co tam bylo a da se to opravit. A bez diagnostiky a dalších věci .To u VW jen kvůli modifikaci musely dělat jiný motor a nemohly to udělat modulárně ??



Jiny motor jsem nerekl, zaklad je stejnej, ma to jinak treba nejaky periferie (silnější altik, jiny prevody - preci jen dodavka je zprevodova jinak) pochybuju ze u Japonců je to vse v průběhu let stejne a ze i ten motor ma stale stejny kód. Ted jsme prehazovani motor z mastera do vivara, Pasuje,
Je temer stejnej, ale kód motoru jinej.
assassin> promiňte ale ja se bavím o autech a ne o pleckách a nekoukejte jen na to co jezdi kolem vašeho baraku

tenere píše: Borntobewild> 3,6L 6H 260Kw do kopce jo



Jo tak top motorizace Subaru - smazne to treba 335i baworaka? Nebo 20t u amg mercedesu? ... asi ne.

tenere píše: assassin> promiňte ale ja se bavím o autech a ne o pleckách a nekoukejte jen na to co jezdi kolem vašeho baraku



Majitel “mého” baraku jezdi s 911gt3
assassin> u Japonců je to tak ze můžete měnit díly z auta 2003 do auta2016 -bavíme se o motorech a periferie a podvozky a jiné mechanické části .Třeba spodní cepy z auta 1986 jsou shodne i číselne do auta 2016

tenere píše: assassin> u Japonců je to tak ze můžete měnit díly z auta 2003 do auta2016 -bavíme se o motorech a periferie a podvozky a jiné mechanické části .Třeba spodní cepy z auta 1986 jsou shodne i číselne do auta 2016



No ale to je u toho tdi podobne, dost veci pasuje. Nechci tu hájit vw .. me to je celkem fuk. Kdyz mi nejede auto, odvezu ho do servisu a je mi celkem jedno, ze museli objednat cepy z 2009 a nepasuji tam cepy z auta z roku 2000

Naposledy editováno 25.09.2019 22:33:39
assassin> je to o kvalitě a taky ze ve světě se auta neupravuji tak jako tady a v tomhle Japonci kraluji a mají převahu a tím ze mají menší sklady a variabilnost zajišťuje spokojeného zákazníka .A zas tohle neplatí tady .Tady platí EU diktat
PS:je to o penězích _ cim méně nasypu do skladu tím víc mužů nasypat do vývoje !

Naposledy editováno 25.09.2019 22:48:24

(reakce na) Tdi

25.9.2019 v 22:54 | Nahoru | #54
assassin> to není top motorizace ale ono je taky důležité se rozjet a ne gumovat kola na miste .A ještě něco AMG je speciálka a ne produkční auto které si můžete koupit kdekoliv na světě
assassin> ok 911 není plecka ale fábie a BMW jsou plecky když se to rozbije jen co to vyjede ze fabriky

tenere píše: assassin> ok 911 není plecka ale fábie a BMW jsou plecky když se to rozbije jen co to vyjede ze fabriky



proc ne, me nevadi jezdit pleckou o nadvlade japoncu ve vyvoji a u subaru konkretne si myslim svoje.

(reakce na) Tdi

26.9.2019 v 07:08 | Nahoru | #57

assassin píše: Majitel “mého” baraku jezdi s 911gt3

tvl dobře tvoje žena

tenere píše:
PS:je to o penězích _ cim méně nasypu do skladu tím víc mužů nasypat do vývoje !



Já to nechápu. Tak když ušetřím na skladu, protože nemusím mít díky kompatibilitě tolik dílů, tak jakej vývoj? Vývoj změní díly a zvedne potřebu skladování, takže musím zase sypat do skladů? Není to podivný?
tenere> Kolik BMW jsi vlastnil, kdyz tvrdis, ze se to rozbije hned po vyjetí ze salonu? ..jinak, gumovani na miste kdyz mas zaple stabilizace, auto vyleti jak z praku bez protoceni kolama na miste i s full gas...a za mne benzin do auta jasne, ale poradnej, aby to jelo, jinak mam radeji naftu, nastup vykonu a velkyho kroutaku je okamzite(535D) a benzin i 2.0 atmosferu musis tocit, aby to alespon trochu jelo...kdyz benzin tak sportovni auto nebo luxus svezeni v podobe V8...ale pokud je to vozidlo 5km do prace a zpet, tak postaci fabie a pod,..ja uz jsem moc rozmlsanej

(reakce na) Tdi

26.9.2019 v 10:12 | Nahoru | #60

tenere píše: assassin> není složitější a když mate atmosféru tak jezdíte se stejnou spotřebou jako nafta v té stejné velikosti!


Tak to by mě tedy zajímalo! Který japonec 3,6L 6H 260Kw tohle dokáže. (esli teda vůbec nějaký atmosférický japonec 330hp má, tak žere malé děti)
Ale srovnávat spotřebu velkoobjemové benzinové atmosféry a moderního turbodieslu při stejném jízdním režimu?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist