Dík a mějte se fajn, P.
2 reakcí na tento příspěvek suzuki TL 1000 S - šroub přední vidlice
Ta origo jehla je zajistena nalisovanym kolikem, musi se nejdriv vytahnout, ale to uz vis
Zde nainstalovane na moji motorce:
Naposledy editováno 19.06.2019 22:15:54
assassin píše: Firma Ktech dela sadu tehle šroubu ktere jsou preciznejsi a umožňují lepsi nastaveni. Dada je urcite do 2tis (myslim ze dokonce do tisícovky, ale uz si to nepsmatuju)
Ta origo jehla je zasjistena nalisovanym kolikem, musi se nejdriv vytahnout, ale to uz vis
Zde nainstalovane na moji motorce:
2 reakcí na tento příspěvek suzuki TL 1000 S - šroub přední vidlice
bordelini píše: Muzete mi poradit jaky olej do vidlic je dobrej jestli 5w?
myslim, ze typ oleje se dozvis z manualu tve motorky, je jich tu dost -katalog - manualy. o výrobcích (oleje) se tu vedou žabomyšší války pořád ;)
1 reakcí na tento příspěvek suzuki TL 1000 S - šroub přední vidlice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki TL 1000 S - šroub přední vidlice
bordelini píše: No prave konkretni by mel podle suzuki L01 takze 5w a nevim na okruhu ten predek hodne protestuje a proto se ptam ktery by byl lepsi nekdo pise 10w nekdo 15...a porad dokola a nic se nedozvis
Hustej olej ovlivní komplet chování vidlice, tzn musis vedet co chces dosáhnout, co dela ta vidle spatne ted atd.
Ja tam mam treba ohlins olej - kterej viskozitou zapadá do kategorie 5W, ale nemam seriove vnitrky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki TL 1000 S - šroub přední vidlice
bordelini píše: assassin> jj dal jsem motul 5w snad to bude ok dik. To schema zapojeni k cas. modulu nevis jestli pasuje podobne u tl1000s?
Princip je stejnej, ale nevim jestli ti to nebude házet FI chybu. Taky si nejsem moc jistej smyslem QS u TL - ta prevodovka neni zrovna nezničitelna a dnes sehnat slušnou neni tak easy...
bordelini píše: Muzete mi poradit jaky olej do vidlic je dobrej jestli 5w?
já dávám Motul 7,5W, ale mám vidle z R1, do sériových jsem dával 10W... QuickShifter má Pepa na TL1000R od Dynojetu zapojený přes Ignitech, párkrát jsem ho využil, ale jen kvůli bezva bombám z vejfuků, jinak na běžný ježdění naprd...1 reakcí na tento příspěvek suzuki TL 1000 S - šroub přední vidlice
Ja jsem fakt super spokojenej s vnitrkama od k-tech. Je to spis na sportovni jízdu, nefunguje to v malých rychlostech, ale 150+ je uplne o level jinde.
Prvni vec nez se začne ladit podvozek je stav = servis. Pak pruziny. Tlumení je jen cca 10% z celého mixu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki TL 1000 S - šroub přední vidlice
bordelini píše: assassin>diky a servis =vymena kluznych vlozek a gufera?
pouzdra podle opotrebeni, gufera je lepsi vymenit kdyz to delas, ale kdyz netecou daji se dat zpet. co ma vliv na funkci je olej + cisteni a kontrola vnitrnosti. pokud vidlice pocitove nefunguji, muze byt neco spatne - necistota skripnuta v planzetach, praskle planzety apod. to uz ale neni uplne easy to cele rozebrat a zkontrolovat/vycistit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S | Jungler | 39 | 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas |
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S | Martin74 | 14 | 1.5.2023 v 15:58 assassin |