V inzerci je dost S2R, ale bez servisek, takže by to chtělo asi při koupi udělat rozvody. Kolik si na to přichystat?
Jdou na S2R vyměnit řídítka za vyšší? Průměr řídítek je tam větší, než je na japoncích. Jdou takové sehnat?
Na naháče se tvarem docela hodí tyto:
http://www.yacomi.cz...?page=4&sort=20a
zas na druhou stranu člověk si může vylámat zuby na čemkoli a "když se daří tak se daří"
jinak mé zkušenosti co se týče servisu ať už auta, motorky, či čehokoliv jiného (měřící přístroje , notebook alternativní pohon LPG ....) jsou takové že je opravdu málo lidí který ví co dělaj a nadělaj akorát více problémů než něco daj dohromady , samozřejmostí jsou světlé vyjímky jenže se jedná spíše o vyjímky
ohledně S2R , ta má motor za 70tých let a používýá se dodnes ten tě ve štychu nenechá rám taky něco vydrží , brzdy tlumiče jsou od velice dobrých firem špricka se zapalováním magneti marelli tam by neměl být problém taky , já bych se dvouventilů vůbec nebál (navíc jezdí za 5litrů na 100)
ducati má jednu mouchu jak na ní vlezeš už nemůžeš jinak
motorka je celkove na pohodu, ani silna ani slaba, ja na ni ted mam 25tis km a jezdi ji bracha, nikdy s ni nebyl zadnej problem, servis ve 22T km me stal cca 9tisic, ale delal jsem i olej ve vidlich atd.. takze vrele doporucuju
pepek9>tempest> Od roku 05 se tam to oznaceni nedava! teda jen u S2R 800 u litra jo.
A riditka rozhodne nemen, jsou super. Navic jsou to riditka Magura za cca 5000,- tak tam preci nedas naky pochromovany co patri na kejvacku :)
no ja mam doma 05 S2R a oznaceni tam je
http://www.motoinzer...zerat.php?mid=169283
fenri>Wario> tak tahle asi bourana bude, predni kolo tam urcite nepatri a ani krytky na svodech a kryty rozvodovych remenu nejsou origo
kryty rozvodovych remenov mozu byt original, len su streknute nacierno (tiez som to tak na s2r urobil). koleso nie je original a kryty zvodov sa bohuzial niekedy zvyknu stratit, to nemusi znamenat nic.
Naposledy editováno 07.05.2008 22:05:54