paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 20:17 | Nahoru | #60691
FiZzeR> Attim se mnou asi přestane jezdit, ale já už asi zůstanu u těch starejch křápů, co tě sic můžou zabít, ale zase se asi tolik neserou...
Na přikupovaní asi už moc nebude, ale kdyby... 998, nebo 916...no twl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 20:20 | Nahoru | #60692
t_freedom> Ti ty rychly spunty nejak rozvazaly jazyk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 20:22 | Nahoru | #60693

Stev píše: Tohle ti zas nezeru, pamatuju na zacatku ty chvalozpevy na jizdni projev a nasobne vetsi mnozstvi najetejch kilometru nez na nudnym japonci.


To se navzájem nevylučuje, chvalozpěvy platí furt. Když to jezdí, brzdí, zatáčí a moc po tom nechceš, je to zábavná motorka, protože se dá snadno dostat blízko k limitu, aniž bys jel nesmyslně rychle. Což se mi u fungujícího japka nepodařilo Ale, objektivně vzato (v porovnání s jinejma motorkama), je ten podvozek nahovno. Tvrdej, ale ne sportovně tvrdej, jen nekomfortně tvrdej.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 20:29 | Nahoru | #60694

Tifone píše: assassin> seš negativní až to stříka z monitoru. Kup si třeba KTM nebo BMW a běž zase prudit do jiné skupiny . A tady už budeš jen happy



Ja uz ale mam ktm a bmw taky (ikdyz ne motorku)

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 20:30 | Nahoru | #60695
Stejne sou prdel ty dohady tady.Dneska uz v tyhle třídě asi moc špatný,nebo nějak pomalý blbe ovladatelný motorky nejsou.Max je to o tom,ze se někde setrilo a kde se to driv projeví

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 20:31 | Nahoru | #60696
To assassin: Závodils dneska?

Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 20:33 | Nahoru | #60697
Ty vole Vy mate problemy to ke jak kdyby byly dva metry snihu a sjednotily se Vam peryjody

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 20:35 | Nahoru | #60698

zmulin píše: Max je to o tom,ze se někde setrilo a kde se to driv projeví



JO

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 20:43 | Nahoru | #60699

FiZzeR píše: To se navzájem nevylučuje, chvalozpěvy platí furt. Když to jezdí, brzdí, zatáčí a moc po tom nechceš, je to zábavná motorka, protože se dá snadno dostat blízko k limitu, aniž bys jel nesmyslně rychle. Což se mi u fungujícího japka nepodařilo Ale, objektivně vzato (v porovnání s jinejma motorkama), je ten podvozek nahovno. Tvrdej, ale ne sportovně tvrdej, jen nekomfortně tvrdej.



Aha, takze kdyz bys vzal stejnou vahovou kategorii (protoze zx10 neni stavena na couracky na krivoklat), tak by se dalo rict ze 600 hornet byl stejne dobrej a zabavnej?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 20:48 | Nahoru | #60700
Stev> Jo. Ten si na nic nehrál, ani podvozkově. Za jízdy byl žvejkačka taky, akorát nebyl nekomfortní.
Však hornet byl důvod proč jsem si kupoval todle, čekal jsem horneta, akorát hezčího

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 20:52 | Nahoru | #60701
FiZzeR> tak to si neni na co stezovat Mimochodem ja bych se za toho horneta v garazi nezlobil.

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 20:57 | Nahoru | #60702
Mam bremba na gsu i hyposovi a na gsu brzdi vyrazne lip, Alfa Romeo je pouziva i na nejvykonnejsi modely
https://www.brembo.c...ws/alfa-romeo-giulia

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 21:04 | Nahoru | #60703
NP> Jj,to mi ani nerikej.Kdyz sem objednaval Giuliettu,tak mi typek tvrdil,ze je to stejný,jen za desítku jinak nalakovany.Sem se na barvu vyprd a pak dozvedel,ze sou i větší v podstatě ekvivalent toho co dávali driv do gta Pak sem jeste zjistil,ze když to das do výroby,tak mas druhej dalkovej klíč za litr..Holt bych asi věděl,kdybych objednaval nový auto častěji ..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 21:16 | Nahoru | #60704
NP> je fakt ze obyc bremba na bmw mi vzdycky brzdily perfektne. Zakladni udrzba, vo dva roky kapalina, desky tez oem brembo smes a suor jak na gsech tak ted na esku. M50 a podobne zverstva sem nikdy na motorce nemel, ale ani mi nechybi, bmw ma brzdy nadimenzovane fest, z mojeho nula pohledu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 21:23 | Nahoru | #60705

honzabiker píše: To assassin: Závodils dneska?


Bohuzel ne, nemam licenci ... posledni zavod v mejte asi pojedu.

Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 21:27 | Nahoru | #60706
Freedom: moje devitky tu tahas ty, ja uz x stran zpet psal, ze je to pro me uzavřena kapitola, vyzkousel jsem si to, zjistil, ze ducati neni pro me a to je vse. Ta motorka vrci, jezdi, jen ukazuje dementní chybu větráku - to vyřeším a dam do inzerce. Tim to bude vyrizeno definitivne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 21:32 | Nahoru | #60707

Stev píše: FiZzeR> tak to si neni na co stezovat Mimochodem ja bych se za toho horneta v garazi nezlobil.



Kterýho?

Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 21:35 | Nahoru | #60708
Assassin> t_freedom> Na kazdem sprochu pravdy trochu. Mne taky Monster neprijde tvrdy. Ale s temi Ducatkami je takove trapenicko. Najel jsem s nimi prd, motky jsou malo jete, ale s Monsterem uz pro me 2x jel odtah. Jedou odesly hadice a ted resim to dobijeni. Devitky mne kamos o vikendu rozstrojil, pac mne zepredu prisly takove nejak divne poblite od oleje. Zitra se jdu na ne podivat, ale pry je to prkotina. O vikendu jsem vetral Superenduro. Zase je to nejvic nejlepsi motorka. Ale to je kazda, na ktere prave prijedu domu. KTMka umi taky trochu zlobit, ale ta schytala takovych ran, ze jsem se na ni nikdy nezlobil. A pak tady mame ty Japonce. Pred mesicem jsem vytlacil v risi jedne pani opravdu stareho Farose ze sena, na kterem nikdo snad 6 let nikdo nejel. Dal jsem do nej polomrtvou baterku, nalil benzin a ono to asi na 5 start chytlo. Chvilku to kuckalo, ale po 2 ujetych km se to rozkuckalo k plnemu zivotu. On je v tech ulozenkach problem, ze nejezdi. Ale stejne starnou i kdyz jinak. Nicmene ty Italky starnou trochu rychleji, zda se mne. I kdyz jim to na krase neubira.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 21:36 | Nahoru | #60709
zmulin> Nemas kupovat koncern i ted muzes mit barevne za 9500

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 21:39 | Nahoru | #60710

Kubák píše: t_freedom> Ti ty rychly spunty nejak rozvazaly jazyk



Tys někde získal mylný dojem, že jsem obecně stručný?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 21:51 | Nahoru | #60711
Freedom: a jeste k tomu testování v zabkach - tobe staci stary sporttouring pneu, protoze jsi na nich jezdil rychle - nevim proc by me nestačily žabky... a ano v provozu se bojim vic nez driv a co jsem si cichnul k okruhu - cca rok zpet - dost veci kolem jezdeni se mi změnilo. Treba, ze me od te doby málokdo potkal jinak nez v jednodilce...

A ano, je mozny, ze devitky nefunguji tak abych z toho byl odvarenej, protoze nejsem dostatečně dobrej/dostatečně rychlej pilot.
A ze jsem na jejich adresu nerekl nic dobrého taky neni pravda, brzdy jsou na nich super a motor ma hezkej stred, cekal jsem ze ve vršku pojede vic (treba jako to ma RSV) ale tam je zase mozné, ze je to stocenim/zanedbanou údržbou a zdravej kus jede vic

Naposledy editováno 14.07.2019 21:52:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 21:58 | Nahoru | #60712
assassin> Presne tak to je. Pekne brzdy, pekny hutny stred a nahore uz nic zasadniho neni. Pravdou je, ze jsem devitkam vic porozumel, az jsem si trochu oprasil dovednosti na dromu v Brne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 22:06 | Nahoru | #60713

cibus píše: assassin> Presne tak to je. Pekne brzdy, pekny hutny stred a nahore uz nic zasadniho neni. Pravdou je, ze jsem devitkam vic porozumel, az jsem si trochu oprasil dovednosti na dromu v Brne.



oni by sly dostat do stavu aby mi vyhovovaly, jen bych musel predelat to same jako na TL a utrpela by ta originalita a byl by z toho dalsi bastl. a to mi prijde skoda. predelat ele, odlehcit, predelat geo ... treba skoda, ze ani Sko nema lehka kola...

pochopil jsem, ze k tomu abych byl spokojenej potrebuju motorku total prekopat ... a je porad lepsi prekopavat nejakou "obycejnou" = levnou motorku, navic treba nejakou ktera nepotrebuje tu specialni "lasku" aneb starani se, preventivni vymeny vseho mozneho atd... nez italskej SBK kterej stal novej strasnou raketu, prave protoze tam uz vse takove ma byt a tu vyssi cenu si drzi dal...

chapu, ze na okruhu clovek nejvic oceni jejich kvality... ale co se okruhoveho jezdeni tyka - kdyz uz je to drahej konicek, je potreba aby to fungovalo a minimalizovalo se riziko, ze prijedes a nejezdis... tzn to chce top techniku, co nejspolehlivejsi se da najit ... a to bohuzel zadna duc neni. to je okruhovka pro lidi co maji prachy a potrebuji se za kazdou cenu odlisit.

Naposledy editováno 14.07.2019 22:06:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 22:14 | Nahoru | #60714

assassin píše: Bohuzel ne, nemam licenci ... posledni zavod v mejte asi pojedu.


To chceš říct, že sem tě tam vyhlížel celej den zbytečně?

Naposledy editováno 14.07.2019 22:14:49

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 22:16 | Nahoru | #60715
assassin> Tak nejak. Devitky mam ke kave a doutniku. Na okruh gixero. Kdybych devitkam na okruhu ublizil, byl bych plactivej.

Edit. A na cestu Superenduro. To kdyz trochu naklopim a prozenu par desitek metru po zadnim, pripadam si desne tvrde.

Naposledy editováno 14.07.2019 22:18:19

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 22:18 | Nahoru | #60716

Frennky píše:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 22:33 | Nahoru | #60717

FiZzeR píše: No vidíš, a já třmeny vždycky čistil. I nejty na kotoučích. A stejně se to vysralo. Vysraly se mi teda i japonský sunstary, ale těsně nad minimem v 60kkm a s vůlema na nejtech asi dvacet tisíc kilometrů... Mimochodem měl jsem na stole bremba co si objednal bubrák, a ty měly - nový z krabice - ty vůle úplně stejný (ve směru otáčení). Bylo to u dewwila, třeba k tomu taky něco poví - bubrák i já jsme nakonec vzali španělský ng a světě div se - fungujou a bez vůlí !

No říkám to furt, že OEM Brembo už není o kvalitě, racing Brembo funguje ... Nedávno jsem se rozhodl, že Spieglery kotouče a třmeny budu šetřit dalším generacím a tak jezdím třmeny z R1 axiální monobloky a kotouče Full Floating SBS a je to OK, sice ty Spieglery kotvily líp, ale zas těhle mi není líto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 22:40 | Nahoru | #60718

dewwil píše: No říkám to furt, že OEM Brembo už není o kvalitě, racing Brembo funguje ... Nedávno jsem se rozhodl, že Spieglery kotouče a třmeny budu šetřit dalším generacím a tak jezdím třmeny z R1 axiální monobloky a kotouče Full Floating SBS a je to OK, sice ty Spieglery kotvily líp, ale zas těhle mi není líto



Funguje, jen zere desky a padají z nich pismenka

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 22:42 | Nahoru | #60719

FiZzeR píše: Kterýho?



Japonskyho samozrejme, s kulatym svetlem a 17 kolem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.7.2019 v 22:43 | Nahoru | #60720

Stev píše: Japonskyho samozrejme, s kulatym svetlem a 17 kolem.


a 2vyfuky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist