kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Tohle ti zas nezeru, pamatuju na zacatku ty chvalozpevy na jizdni projev a nasobne vetsi mnozstvi najetejch kilometru nez na nudnym japonci.
To se navzájem nevylučuje, chvalozpěvy platí furt. Když to jezdí, brzdí, zatáčí a moc po tom nechceš, je to zábavná motorka, protože se dá snadno dostat blízko k limitu, aniž bys jel nesmyslně rychle. Což se mi u fungujícího japka nepodařilo Ale, objektivně vzato (v porovnání s jinejma motorkama), je ten podvozek nahovno. Tvrdej, ale ne sportovně tvrdej, jen nekomfortně tvrdej.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: To se navzájem nevylučuje, chvalozpěvy platí furt. Když to jezdí, brzdí, zatáčí a moc po tom nechceš, je to zábavná motorka, protože se dá snadno dostat blízko k limitu, aniž bys jel nesmyslně rychle. Což se mi u fungujícího japka nepodařilo Ale, objektivně vzato (v porovnání s jinejma motorkama), je ten podvozek nahovno. Tvrdej, ale ne sportovně tvrdej, jen nekomfortně tvrdej.
Aha, takze kdyz bys vzal stejnou vahovou kategorii (protoze zx10 neni stavena na couracky na krivoklat), tak by se dalo rict ze 600 hornet byl stejne dobrej a zabavnej?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Však hornet byl důvod proč jsem si kupoval todle, čekal jsem horneta, akorát hezčího
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
https://www.brembo.c...ws/alfa-romeo-giulia
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: To assassin: Závodils dneska?
Bohuzel ne, nemam licenci ... posledni zavod v mejte asi pojedu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: FiZzeR> tak to si neni na co stezovat Mimochodem ja bych se za toho horneta v garazi nezlobil.
Kterýho?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A ano, je mozny, ze devitky nefunguji tak abych z toho byl odvarenej, protoze nejsem dostatečně dobrej/dostatečně rychlej pilot.
A ze jsem na jejich adresu nerekl nic dobrého taky neni pravda, brzdy jsou na nich super a motor ma hezkej stred, cekal jsem ze ve vršku pojede vic (treba jako to ma RSV) ale tam je zase mozné, ze je to stocenim/zanedbanou údržbou a zdravej kus jede vic
Naposledy editováno 14.07.2019 21:52:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: assassin> Presne tak to je. Pekne brzdy, pekny hutny stred a nahore uz nic zasadniho neni. Pravdou je, ze jsem devitkam vic porozumel, az jsem si trochu oprasil dovednosti na dromu v Brne.
oni by sly dostat do stavu aby mi vyhovovaly, jen bych musel predelat to same jako na TL a utrpela by ta originalita a byl by z toho dalsi bastl. a to mi prijde skoda. predelat ele, odlehcit, predelat geo ... treba skoda, ze ani Sko nema lehka kola...
pochopil jsem, ze k tomu abych byl spokojenej potrebuju motorku total prekopat ... a je porad lepsi prekopavat nejakou "obycejnou" = levnou motorku, navic treba nejakou ktera nepotrebuje tu specialni "lasku" aneb starani se, preventivni vymeny vseho mozneho atd... nez italskej SBK kterej stal novej strasnou raketu, prave protoze tam uz vse takove ma byt a tu vyssi cenu si drzi dal...
chapu, ze na okruhu clovek nejvic oceni jejich kvality... ale co se okruhoveho jezdeni tyka - kdyz uz je to drahej konicek, je potreba aby to fungovalo a minimalizovalo se riziko, ze prijedes a nejezdis... tzn to chce top techniku, co nejspolehlivejsi se da najit ... a to bohuzel zadna duc neni. to je okruhovka pro lidi co maji prachy a potrebuji se za kazdou cenu odlisit.
Naposledy editováno 14.07.2019 22:06:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Bohuzel ne, nemam licenci ... posledni zavod v mejte asi pojedu.
To chceš říct, že sem tě tam vyhlížel celej den zbytečně?
Naposledy editováno 14.07.2019 22:14:49
Edit. A na cestu Superenduro. To kdyz trochu naklopim a prozenu par desitek metru po zadnim, pripadam si desne tvrde.
Naposledy editováno 14.07.2019 22:18:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: No vidíš, a já třmeny vždycky čistil. I nejty na kotoučích. A stejně se to vysralo. Vysraly se mi teda i japonský sunstary, ale těsně nad minimem v 60kkm a s vůlema na nejtech asi dvacet tisíc kilometrů... Mimochodem měl jsem na stole bremba co si objednal bubrák, a ty měly - nový z krabice - ty vůle úplně stejný (ve směru otáčení). Bylo to u dewwila, třeba k tomu taky něco poví - bubrák i já jsme nakonec vzali španělský ng a světě div se - fungujou a bez vůlí !
No říkám to furt, že OEM Brembo už není o kvalitě, racing Brembo funguje ... Nedávno jsem se rozhodl, že Spieglery kotouče a třmeny budu šetřit dalším generacím a tak jezdím třmeny z R1 axiální monobloky a kotouče Full Floating SBS a je to OK, sice ty Spieglery kotvily líp, ale zas těhle mi není líto1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: No říkám to furt, že OEM Brembo už není o kvalitě, racing Brembo funguje ... Nedávno jsem se rozhodl, že Spieglery kotouče a třmeny budu šetřit dalším generacím a tak jezdím třmeny z R1 axiální monobloky a kotouče Full Floating SBS a je to OK, sice ty Spieglery kotvily líp, ale zas těhle mi není líto
Funguje, jen zere desky a padají z nich pismenka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Kterýho?
Japonskyho samozrejme, s kulatym svetlem a 17 kolem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Japonskyho samozrejme, s kulatym svetlem a 17 kolem.
a 2vyfuky