Téma: Chorvatsko + Bosna

26.6.2019 v 20:05
Ahoj, nasla bych nejakou bandu nebo klidne i jednotlivce na dovolenou na motorkach?Hledam nekoho,kdo se neboji jet i za deste,spat ve stanu a ma uz nejake zkusenosti s moto v zahranici.Mam Kawasaki ER 5,takze jsem limitovana silnicí,jezdim 10 let a neco za sebou uz mám Predstava byla jet Chorvatsko a zpet Bosnu, ale nebranim se i jinym návrhům.
1 2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chorvatsko + Bosna

27.6.2019 v 18:42 | Nahoru | #31
coudy32> No Na kratkou projizdku nebo na rychly presun pohoda, na dlouhe jezdeni nevim,nevím

27.6.2019 v 19:26 | Nahoru | #32

650ccm píše: Komorerth> Nojo - já nemám rád, když ráno vím, že večer musím dojet do ....
Nejlepší je, když si navečer v nějakém hezkém městečku, kam jsem náhodou zrovna dojel, pustím booking a zjistím, že stojím pár kroků od penzionku, který mi bude vyhovovat.

ja to prave mam radsej mat istotu. vacsinou zacinam fungovat o 7:00 a vecer viem, ze mozem dojst naisto. pred bookingom sme vzdy zacinali v lete hladat hodinu pred zapadom slnka a tak sa pocas tyzdnovej dofci oberiem o 3/4 dna. a cas ma pre mna extremne vysoku hodnotu, pretoze ho moc nemam. navyse mam celkom prehlad kde sa mozem zdrzat. stalo sa mi kedysi, v norsku ze pohoda, leharo a zrazu som zistil ze som 2700km od domu a za tri dni letim sluzobne do Dallasu :) otrocke planovanie nemam rad, ale hruby program potrebujem.. kazdy to ma inak

(reakce na) Chorvatsko + Bosna

27.6.2019 v 20:34 | Nahoru | #33
nenížádnávolná> chápu...
Tak snad se někdo podobně rychlý brzo objeví...

(reakce na) Chorvatsko + Bosna

28.6.2019 v 09:21 | Nahoru | #34
Komorerth> Naprosto Ti rozumím.
S nezletilými dětmi (autem) jsem musel mít všechno absolutně na jistotu. A tenhle přístup se mi dostal pod kůži. Když děti odrostly a my s manželkou mohli vyrazit úplně volně, kam nás oči vedly, měli jsme zpočátku divný pocit nejistoty a několik sezon jsme "pro jistotu" s sebou tahali stan, spacáky, karimatky, vařič, ...
Trvalo dost dlouho, než jsme starosti dokázali hodit za hlavu.

Být úplně free má i své praktické přednosti. Onehdá jsme jeli na Cres a Lošinj (to byl plán) a dopředu si rezervovali pokoj v Klagenfurtu (půlka cesty). Jenže počasí udělalo kotrmelec. Nepromoky jsme oblékali už před Táborem. Na hranicích s Rakouskem už bylo jasné, že v tomhle počasí to přes Alpy nepůjde. Otočili jsme to do Maďarska na Soproň (tam bylo sucho). Ubytko v Klagenfurtu jsme odvolali, ale storno bylo. ... A nakonec jsme vůbec k moři nejeli a toulali jsme se pod Balatonem (Pecs) a pak nahoru do Bukových hor (Eger). Od té doby (když jedeme sami dva) většinou nic neobjednáváme dopředu. Maximálně ráno, když máme ten den pevný cíl a známe předpověď počasí a cíl je turisticky přetížený.