vybírám auto, hledám větší kombík a co od toho chci :
stálý pohon 4x4 , ale skousnu i haldex
motor, okolo 150 koní nafta, benzin asi jedno moc s tim nenajezdim
převodovku radši klasický automat, ale skousnu i manuál
cena okolo stovky ale jsem schopnej přitlačit něco když to za to bude stát
chci něco co mě dlouho vydrží
horký kandidáti jsou:
Audi A6 C4 to už jsou starý pelechy ale přesně to co chci
Audi A4 B6 asi jedině 1.8t nebo 1,9 tdi manual
Alfa romeo 159, nevím jak jsou na tom jejich automaty, ale motor 2,4 jtd snad dobrej
Volvo XC70, asi super motor plus automat. ale haldex
nějaký subaru ale moc se v nich nevyznám
napadá vás ještě neco jiného? nebo nějaký zkušenosti? díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
WHTRDR píše: jo z haldexu mám trošku strach že člověk zjistí že nefunguje až ho potřebuje a ty všechny komplikovaný věci okolo co tam jsou
v autě mám ted haldex první generace jako projede se s tím dost ale spíš jsem chtěl stálou...
jinak by už bylo rozhodnuto pro to volvo...
ty alfy se daj sehnat asi ale trošku se jich bojím
Volvo, dobrá volba
Ale bacha ne všechny XC 70 jsou čtyřkolky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
Pro jistotu jsem se poptal v servisech a ty to jen potvrdili.
Co se tyka naftovejch subaru tak tomu bych se vyhnul.
Kamarad dela ve velkoskladu nahradnich dilu pro subaru a o nafte peknych par let hezky nemluvi
Samozrejme nekdo muze mit jinou zkusenost, ale tady ten kus je v pohode. Jen jsem psal ze tyhle puvodne americky auta jsou taky varianta.
Já osobně jsem měl 5 let CR-V 3. generace (4x4, 2,2 DTEC) a super spolehlivé auto. Na základě těchto zkušeností jsem pořídil 4. generaci, která je sice modernější a komfortnější, ale celková kvalita a robustnost 3. generace byla lepší. Novější auta jsou jak z papíru.
Kufr to mělo na SUV velmi nadstandardní a to byl také jeden z důvodů proč jsem toto auto vybral. Škoda, že se ti CR-V nelíbí, ale věřím, že bys nelitoval. Je fakt super praktická. Japonskou ojetinu bych také doporučoval spíše v benzínu a možná raději v manuálu.
Pokud něco okolo stovky, tak co se ještě podívat na Nissan X-trail. Je pravda, že tam mají v nabídce převahu diesely, ale ty byly prý docela spolehlivé, než tam začal dodávat motory Renault.
2 reakcí na tento příspěvek Auto, kombik 4x4
Naposledy editováno 01.02.2019 17:55:51
díly-no drahé,jako na každé jiné SUV,ale pokud najdeš zachovalý kus,věřím,že ještě může udělat službu.
svého času moje vysněné auto...
assassin píše: ja si myslim ze haldex v opravdovem terenu vyjede vic nez vetsina stalych 4x4 ... precijen mezinapravovej diff ...tzn pokud jedna naprava nema trakci, nejede ani druha. a nejakou vyssi svornost nebo lock maj az opravdicky offy...
souhlasím, ty "teréní" schopnosti jsou spíš omezeny tím, že ( všeobecně ) auta s haldexem jsou většinou nižší než tvrdé 4koly, takže si dřív sednou na břicho a tím končí, než že by to neutáhly pohonem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
PinkPanther píše: Volvo, dobrá volba
Ale bacha ne všechny XC 70 jsou čtyřkolky
Já myslel, že jo, že V70 jdou buď předokolky nebo čtyřkolky a že XC (cross country) je vždy čtyřkolka. To fakt tak není?
Jinak za sebe (měl jsem V70) mužu 2.4 D5 120 kW vřele doporučit, skvělej motor. Měl jsem k němu 5q manuál.
Piwell píše: Já myslel, že jo, že V70 jdou buď předokolky nebo čtyřkolky a že XC (cross country) je vždy čtyřkolka. To fakt tak není?
Jinak za sebe (měl jsem V70) mužu 2.4 D5 120 kW vřele doporučit, skvělej motor. Měl jsem k němu 5q manuál.
o xc s nahonem pouze na predek jsem taky jeste neslysel, ale zas tak moc me volha nezajimaj, takze nerikam, ze to neni mozne.
vim, ze volvisti ten motor strasne vychvaluji... mam ho taky a nemuzu rict, ze je nejak spatnej, ale zas na druhou stranu na nem nevidim nic zvlastniho...
2 reakcí na tento příspěvek Auto, kombik 4x4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
Jen to většinou díky vysoké pořizovací ceně bývaj docela socky bez výbavy, ale zase na e-bay se to dá v celku za pár korun dovybavit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
už to má i na bazoši
anebo toto už to má v plynu...
Naposledy editováno 03.02.2019 19:57:15
1 reakcí na tento příspěvek Auto, kombik 4x4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
MedWed píše: dva_hrnce> moc hezky!
Připadá mi to až skoro levný, možná tam bude potřeba něco málo zainvestovat, ale kdybych měl ty prachy bokem, tak ho beru a pak své Lego pošlu do světa.
Slouží dobře, ale stejně pořád pokukuju po Outbacku
WHTRDR píše: dva_hrnce> za ty prachy celkem asi ujde
už to má i na bazoši
anebo toto už to má v plynu...
Akorát koukám, že jsou oba v manuálu..
Já mám automat a spojka + fofr klacek mi vůbec nechybí, ale manuál má mám pocit o fous lepší vlastnosti ve sněhu a v terénu, minimálně díky možnosti redukce..
dva_hrnce píše: Připadá mi to až skoro levný, možná tam bude potřeba něco málo zainvestovat, ale kdybych měl ty prachy bokem, tak ho beru a pak své Lego pošlu do světa.
Slouží dobře, ale stejně pořád pokukuju po Outbacku
prave si taky rikam, ze bych cekal cenu pres kilo...
1 reakcí na tento příspěvek Auto, kombik 4x4
GeorgPohodar píše: Ahoj, nechci vám úplně brát iluze, ale ani Subaru nepoužívá u všech pohonů permanentní náhon 4x4. Zejména automaty používaly tzv. "Active AWD" což je v podstatě stejný systém jako Haldex se standardním poměrem momentu 100:0.
Já myslím že nemáš úplně pravdu, je tam minimálně poměr 90:10, v případě potřeby to posílá dozadu víc.
A na první dva kvalty je tam snad 60:40, ale ono je toho všude napsáno spousta a pravda bude někde mezi nebem a zemí
Nicméně i v létě na suchu to např. na výjezdu že zatáčky funguje skvěle, prostě to nakrmis plynem a ono to vystřelí jak po kolejích..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
cage11 píše: Kubo myslím si že k pohonu 4x4 by jsi se neměl moc vyjadrovat. Rozhodně uděláš líp když si o tom něco přečteš a nebudeš mlyt zbytecne sračky. Pokud chce staly pohon 4x4 tak to v této třídě dělá pouze Subaru. Ostatní máji vseci Haldexi. A za mě má Tiguana 4x4 a jsem fakt spokojený mluví k fungování onoho pohonu. Na tuto počasí co je dnes super. Hodně štěstí při vyberu
Uz mame 3ti Subaru, takze ti jen reknu, ze nemas tak uplne pravdu.
Jinak ten inzerovanej Outback vypada zajimave, zvlast za tu cenu. Modely 2004 muzou mit jeste problem s vyssi spotrebou oleje, tak se pri pripadny koupi majitele zeptej, kolik doleva.
Slávek-TDM píše: Uz mame 3ti Subaru, takze ti jen reknu, ze nemas tak uplne pravdu.
Jinak ten inzerovanej Outback vypada zajimave, zvlast za tu cenu. Modely 2004 muzou mit jeste problem s vyssi spotrebou oleje, tak se pri pripadny koupi majitele zeptej, kolik doleva.
... nebo nedejboze doprava!
fakt vypada hezky
2 reakcí na tento příspěvek Auto, kombik 4x4
cage11 píše: Slavku v čem nemám pravdu. V tom že už i Subaru došlo k tomu že pro normální ježdění je lepší mít pripojovatelny pohon ano to máš pravdu. On ale psal ze chce comba se stalim pohonem. A to jiné auto v této kategorii fakt neznám co to dělalo. Ale možná že se mýlím. Neříkám že ne
Vzdyt se to tu psalo, audiny a passaty treba... dokonce i starší bmw - pred příchodem xdrive
1 reakcí na tento příspěvek Auto, kombik 4x4
Jinak cena toho outbacka zase tak výjimečně nízká není, je rok 2019 a auto je 15let staré. Takže byť to najede ještě minimálně jednou tolik, tak je potřeba vzít v potaz i tuhle skutečnost
->Slávek-TDM: hele všechny Subaru mají problém se zvýšenou spotřebou oleje zvláště po překročení 150tis. Taky pak za studena začínají klepat písty v HÚ, ale to je vlastnost těchto motorů.