Pokud spojka nezlobí ( neklouze, necuka) nic bych s ní nedelal. Sam mám K1200LT 80 tis km a mimo to i servisuji dalšich nekolik K1200LT i ve 125 tis je pořád spojka originál. Pokud však trvate na výměně, připravte se na celkem slozitou demontaz, zadni kolo, koncovy prevod, kardan, prevodovka. Potom je potřeba prohlédnout ne jen lamelu. Já bych měnil určitě lamelu 2500,- spolkovou příčinu 2500,- a dle potřeby přípravný talíř 2900,- a kotouč pritlacneho talíře 4900,- bývají vyhrate a bývají na nich mikropraskliny. Určitě bych vyměnil i gufero klikoveho hridele. Pokud už je převodovka venku, většinou měním i ložiska je to cca 6x 50 ,- dávám SKF. Vysvětlím proč. V prevodovce je 0,6 l oleje a doporučený servisní interval je 20 tis km. Navíc v kombinaci se špatným přístupem na vypousteci sroub se málo kdy potkám s tím, že byl olej v prevodovce menen. Já ho měním po 10 tis zároveň s koncovým převodem , je to 1 l oleje za cca 160,-.A když už je převodovka venku a je rozpůlená je dobre zkontrolovat drazkovani výstupní hridele, ne zřídka se stává, že drazkovani bývá vymackane od spojkove lamely ( za provozu se to projevuje kovovými ranami při vymacknuti a znovu spuštění spojky) a drazkova hridele je cca 6.000,- Píšu hlavně proto, že když už se dělá spojka je lepší udělat vše a tak jak to má být než měnit pouze něco a potom platit dvakrát či víckrát de a montáž.