kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
assassin píše: Tzn ja kdybych chtel zajimavou ktm tak pujdu do kontroverzni rc8 ktera v provnani s SD nefunguje, ale nemam k ni vyhrady ohledne technickeho reseni - jeem proste divnej :D
Nejseš, RC8 jsem obdivoval už kdysi taky, a do teďka nevim jestli se mi vlastně líbí, ale asi jo. A paradox největší pro mě je, že se mi původně nelíbila, ale moje tehdejší 14ti letá přítelkyně, která o motorkách neměla ánung, mi řekla, že je to nejhezčí motorka z výstavy, a já jí dal zapravdu
Attim píše: Stev> to neni o SD, mě to proste prijde jako suoer reseni a kdyz bych si mohl vybrat, tak SSSA je jasna volba.
U těch staveb si to myslim taly. Těch udělaných na jizdu bude minimum.. jde primarne o vzhled
Ja ty stavby hodnotim podle toho jak by se mi na tom jezdilo, takze treba loni na all ride moto show se mi z tech hyper super staveb nejvic libily obyc scramblery z yamahy SR500 a kdyz jsem na oslavach HD 115 hodnotil stavby z HD tak asi taky ne tak jako ostatni porotci
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Kdyby mi za 999 nekdo nabidl hezkou rc8r asi bych mel cukani...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: assassin> chápu, ale "naštěstí" to nemusim řešit jinak samozřejmě taky erko, ostatně jako všechny KáTéeMky
KTM mam bez "R" :( ona se nastesti sx-f s R nedela, jinak bych ji nutne potreboval, to je jasny :D
Šuty píše: Největší výhoda letmé Kyvky je v tom, že se nikdy nemůže stát, že by kola byla vlivem špatného napnutí ve špatném zákrytu.Prostě osa napínacího excentru je pořád na kolmo k podélné rovině biku.
Zase každým napnutím řetězu rozhodíš geo motorky, u klasiky jen protáhneš WB, si nevybereš.
assassin píše: KTM mam bez "R" :( ona se nastesti sx-f s R nedela, jinak bych ji nutne potreboval, to je jasny :D
Ale tak předpokládám že u krosky máš i tak oranžovej rám, to je prostě taková ta "blbost" co se mi třeba hrozně líbí...
E: myšleno samozřejmě pouze pro KTM
Naposledy editováno 05.01.2019 00:17:24
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Vono,kdyby nešlo třeba u tý kyvky o takovej jekl,tak je mi to fuk.Mít ST3 bych taky asi nevyjel bez kufrů.Třeba na V2 Tuonu,GSXR,999 sou hezký kyvky i v tý oboustraný.
U letmáče jestli to dobře chápu,se ta geometrie nemusí rozhodit.Stačí tim kolem taky trochu pootáčet a ne to jenom napnout jednim tahem
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Cena krosek je jaka je, kdyz neni duvod aby silnicni motorka spadla z 250tis na 30, asi ten duvod neni ani u krosky :)
Btw kroska na pole je picovina, zjistil bys to hned jak bys to vyzkousel, tady neni dobry vubec experimentovat - mrdat se nekde na poli te prestane bavit za jedno odpoledne.
A nejdrazsi kroska je levna kroska, dneska se da poridit funglovka treba kolem 120tis - viz treba PetrS a ver, ze to lip nevymyslis... Pokud chces opravdu jezdit a ne se v rom rochnit jako v tom monsteru :)
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
U tech zavodaku je krasne videt jak vypada zavodak kde to svazuji pravidla - prodeje/vkus beznych zakazniku a kde jde o ciste technickou stranku :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: U letmáče jestli to dobře chápu,se ta geometrie nemusí rozhodit.Stačí tim kolem taky trochu pootáčet a ne to jenom napnout jednim tahem
To nechápu. Prostě točíš excentrem a ten se hýbe nejen dopředu/dozadu, ale i nahoru/dolu, tím pádem je potřeba přenastavit výšku zadní části moto. Je to i v manuálu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Johny: ram mam sedej :D
Cena krosek je jaka je, kdyz neni duvod aby silnicni motorka spadla z 250tis na 30, asi ten duvod neni ani u krosky :)
Btw kroska na pole je picovina, zjistil bys to hned jak bys to vyzkousel, tady neni dobry vubec experimentovat - mrdat se nekde na poli te prestane bavit za jedno odpoledne.
A nejdrazsi kroska je levna kroska, dneska se da poridit funglovka treba kolem 120tis - viz treba PetrS a ver, ze to lip nevymyslis... Pokud chces opravdu jezdit a ne se v rom rochnit jako v tom monsteru :)
Jo tak to bylo i myšleno, částečně v nadsázce... U babky mám dvě mx tratě, vždycky jsem si tam držel mx motorku, pak jsem přestal, teď bych si zase chtěl sem tam zajezdit, ale ty ceny jsou mimo, pro mě teda... Dát 50 za ten největší vrak nebo 70 za ucházející motorku, ale to už mi na to moje mrdání 3x za rok přijde zbytečný... Je mi jasný že každej bude argumentovat dobou a platama, já už "bohužel" musím šetřit na jiný věci, ale jen že kdyby měl někdo starou 2t krosovou hajtru za 25, beru
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: strakon> začala zima a já vymýšlím co koupit na FJR a mám zvrhla nápad na výfuky
Chválím a kvituju!!!Udělej si radost a FJRu taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Jo tak to bylo i myšleno, částečně v nadsázce... U babky mám dvě mx tratě, vždycky jsem si tam držel mx motorku, pak jsem přestal, teď bych si zase chtěl sem tam zajezdit, ale ty ceny jsou mimo, pro mě teda... Dát 50 za ten největší vrak nebo 70 za ucházející motorku, ale to už mi na to moje mrdání 3x za rok přijde zbytečný... Je mi jasný že každej bude argumentovat dobou a platama, já už "bohužel" musím šetřit na jiný věci, ale jen že kdyby měl někdo starou 2t krosovou hajtru za 25, beru
A mě zase baví jak tě sere nějaká cena krosek a nejsi schopen dát do kupy ani jednu ze dvou motorek Na jarní GPP zase prijedeš Suchošem???!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: Ja bych ho jak rikam valil smerem k te senne nebo aspon kopii, toz proste tak jak sem to mel. Enom ted uz poradne. podvozek jak pise Stev, motor ven a pro sichr dat do kopy, petioaprsky marchesiny, snowflaky kocuty, decent spojka oupn, laufy do titanu, riditka z tunaka 28mm a par serepeticek tak aby nevycnivaly a cajk. Du stubit dojcepejdz to by bylo aby nenasel
Ta šedá na starých Monsterech opravdu byla speciální, Ducati ji nazývala Senna grey a nebyla ani od výrobce PPG, kterej v tý době barvy pro D běžně dodával. Tenkrát jsem tu šedou na štítek S4 těžce scháněl....
Ivos píše: A mě zase baví jak tě sere nějaká cena krosek a nejsi schopen dát do kupy ani jednu ze dvou motorek Na jarní GPP zase prijedeš Suchošem???!!!
Jednu jsem do kupy dal a prodal, u druhý se o to snažím, ale neni to tak jednoduchý jak jsem si myslel
E: a navíc 2t krosku beru jako nejjednodušší jednostopej motorovej stroj, na kterym jsem byl schopen si udělat téměř vše i já, kterej znal do tý doby jen fichtla
Naposledy editováno 05.01.2019 09:55:35
assassin píše: Johny: ja te chapu. Jen vidam tyhle mx motorky za 20 u kamarada na dilne docela casto a to fakt je lepsi radeji nemit nic.
To jo, ale tohle teď začíná právě až tak od těch 40... Proto píšu 2t, tam to snad neni tak náročný dát do provozuschopnýho stavu... A nikde není psáno, že u 5 let starý motorky za kilo to bude jinak. Fakt je dneska nejlepší a ve výsledku asi i nejlevnější to koupit nový, ale to je pro mě fakt zbytečný
PetrS píše: To nechápu. Prostě točíš excentrem a ten se hýbe nejen dopředu/dozadu, ale i nahoru/dolu, tím pádem je potřeba přenastavit výšku zadní části moto. Je to i v manuálu.
Sem měl excentr i na normální kyvce u Benellky.Nějak to tam šlo,jenom já na to prděl a jen dotahoval..
Ono to i při většim nájezdu bylo potřeba stejně max 2x do roka.Zajímavý,co to vydrží,když tam z výroby daj tu nejvyšší řadu DID.To dalo přez 30kkm v podstatě i s minimální údržbou a měnil sem jen kuli jednomu ulítlýmu válečku,takže se to tahalo za zubama.Řetěz nebyl skoro vůbec vytahanej a zuby na kolečkách uplně v cajku..
Na malym S2R už bych měl min 2. sadu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: assassin, zmulin > něco mi říká, že letmáč vymyslela právě Ducati s tím, že budou mít rychlejší přezouvání při vytrvalostních závodech... Ale nevim. Každopádně se mi ty letmý kola hrozně líběj, teda až na ten čtyřpaprsek u CB1000 a nemůžu si pomoct, Attime, nelíbí se mi ani letmáč u SD 1190 ale tam se to naštěstí ztratí v tom celkovym hnusu tý motorky
Letmáč, vymyslel, mnohem dřív "project ELF" (mj. ho měl i vpředu) a výměnnou za licenci na něj, jim HONDA dodala motory a letmáč použila u druhé generace VFR a u RC30... RC45..., na kyvném rameni byl i štítek: licence ELF...
Naposledy editováno 05.01.2019 13:02:19