kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> no jenže moje mapa má asi někde s teplotou nějakou souvislost, protože to pod 75°C začne žrát jak Messerschmit … a i při jízdě cejtíš na plynu a vibraích, že mezi 85- 95°C (jakej je reál fakt nevím, ukazuje to budík) ten motor "přede " nejlíp
Jasny, ono to ma korekci podle teploty chladici kapaliny a nekdy dokonce přepínání “studené” mapy.
Drzi ti to konstantní teplotu, nebo se to meni podle teploty okoli a zatížení? Me kdyz je chladno nebo jedu volnou tak to klidne sleze k 60C :( asi pro jistotu vyzkousim funkci termostatu. Tele mi drzi konstantních 80C (samo dokud nestojím v koloně) - teda je fakt az po tom co jsem chladici okruh prekopal z jednookruhoveho na dvoj :D
Naposledy editováno 17.12.2018 15:27:06
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Po plnou zátěží furt naplno... no drom...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> v servis katalogu je otvírací teplota termostatu tuším 67°C … ty už nemáš sytič, co ?
sytic mam, dokonce to startuje tak jak drzim cudl, ne ze zmacknes a startuje to samo dokud nechytne... tyhle parady ma az ten novejsi model.
67C by sedelo, zhruba tolik tam sviti v chladu.
assassin píše: sytic mam, dokonce to startuje tak jak drzim cudl, ne ze zmacknes a startuje to samo dokud nechytne... tyhle parady ma az ten novejsi model.
67C by sedelo, zhruba tolik tam sviti v chladu.
to vysvětluje to, že nemáš z toho chodu motoru v originálu tak blbej pocit jako jsem měl já. Má to jinej SW než na S4RS. já už sytič nemám ...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
attim: trosku jsem na tebe zapomnel s tim podvozkem - andreani na duka do 016 to resi novejma kartridzema (vlastnima) a dozadu maji ohlins ttx :D u 017 oficialne zatim nic... netusim jestli je tam neco zasadne jinak, mozna by to pasovalo? mam to zkoumat?
btw klikatka jsi zkousel? pokud je to problem geo, tzn ze si to moc sedne pri akceleraci, zkusil bych pridat kompresi. pokud je to nedostatek trakce na vyjezdu tak vic reboundu, zes to prehnal poznas, ze ti to zacne zrat pneu :D
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 17.12.2018 16:52:41
t_freedom píše: assassin> mám poslední TS I. ...takže asi poslední motor 999tek a poslední "úzký hlavy" co se dovyplnily elektronikou
jasny, uz to vidim, s4rs ma ty "deep sump" kartery, tzn to co mely Ska, Rka... a ne-eSkovy devitky od 2005...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 17.12.2018 17:23:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: t_freedom> nééééé, jen 102, 103, ale jsem o dvě hlavy menší než Vy, no
takze vyhoda, lepsi aerodynamika a teziste
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 17.12.2018 17:30:00
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: assassin> no, ta aerodinamika moc ne, přes pupík tak nezalehnu
Koule obtéká nejlíp
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> no jenže moje mapa má asi někde s teplotou nějakou souvislost, protože to pod 75°C začne žrát jak Messerschmit … a i při jízdě cejtíš na plynu a vibraích, že mezi 85- 95°C (jakej je reál fakt nevím, ukazuje to budík) ten motor "přede " nejlíp
Jestli tam opravdu mas korekce mapy podle teploty kapaliny jak pise assassin, tak tipuju ze to mas humpolacky naladeny. Respektive naladeny jen na zahratej motor a nastaveni zastudena je udelany blbe nebo vubec.
Jestli uz se nehrabes v konfiguraci sani a vyfuku, stalo by za to dat to nekomu na brzdu kdo opravdu umi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše:
attim: trosku jsem na tebe zapomnel s tim podvozkem - andreani na duka do 016 to resi novejma kartridzema (vlastnima) a dozadu maji ohlins ttx :D u 017 oficialne zatim nic... netusim jestli je tam neco zasadne jinak, mozna by to pasovalo? mam to zkoumat?
btw klikatka jsi zkousel? pokud je to problem geo, tzn ze si to moc sedne pri akceleraci, zkusil bych pridat kompresi. pokud je to nedostatek trakce na vyjezdu tak vic reboundu, zes to prehnal poznas, ze ti to zacne zrat pneu :D
Co se týká Andreani a jejich cartridgí do vidlí, psal jsem jim, jestli je to stejné pro nový model a odepsali mi "Hello. I confirm that it is also the same for 2018, rightly so. regards,....". Tak nevím, jestli to není jen marketing, zároveň nevím, co je konkrétně jinak mezi těmi modely. Tuším, že budou jiné pružiny, ale jestli i něco jiného, to nevím.
Každopádně tohle + TTX to je takový last resort, sice cartrodge nejsou úplně drahý (asi 500 EUR), ale ten tlumič to už je hodně přes 1000EUR a já mám furt za to, že ty sériový komponenty musí být možné předělat za "zlomek" této ceny. Spoléhal jsem na K-Tech, ale v katalogu nic stále nemají, ačkoli jsem na nějakém UK fóru našel, že někdo u nich už ten tový model dělat nechával - zase pružiny + předělání vnitřků. Takže by to umět měli. Taky jsem to řešil s Halbichem, z toho mám pocit, že to nikdy nedělal, ale klidně rozebere a upraví cokoli dle přání zákazníka. Za kolik, to nevím.
Kroutítka - jasně, že jsem kroutil Já mám primární problém asi v tom, že jsem nebyl schopen rozumě nastavit sag bez jezce a s jezdcem. Ten problém bude spočívat zejména v měkkých pružinách ve vidlích, zadek jsem na předpětí přitáhl a to se projevilo pozitivně. Ale sag nějak nevychází správně, jak by měl.
Začal jsem měnit nastavení dle manuálu na "track", pak jsem právě přidával vzadu kompresi, ale pak už to ztvrdlo moc a nakopávalo mě to. To samé na předku, hodně se to na brzdách potápí a komprese úplně nepomohla, resp. když ano, už to bylo moc. Tam jasně je pružina nutná. S tím pumpováním při akceleraci na výjezdu jsem řešil právě odskokem, ale z toho nemám jasný závěr.
Abych to nějak dokončil - hlavně je třeba vyměnit ty pružiny tak, aby mi sedly na mých 100kg v trenkách Zároveň bych chtěl v případě potřeby předělat ty vnitřnosti a tady vůbec nemám ideu, to holt budu muset nechat na tunerovi s nebezpečím, že to bude blbě. Takže jestli se tím chceš dál nějak zabývat, budu jenom rád, ale v tuto chvíli mi jde o tuto cestu. Vyměnit tlumič a vnitřky vidlí je drahý jak pes.
Naposledy editováno 17.12.2018 20:17:40