paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 15:26 | Nahoru | #44191

t_freedom píše: assassin> no jenže moje mapa má asi někde s teplotou nějakou souvislost, protože to pod 75°C začne žrát jak Messerschmit … a i při jízdě cejtíš na plynu a vibraích, že mezi 85- 95°C (jakej je reál fakt nevím, ukazuje to budík) ten motor "přede " nejlíp



Jasny, ono to ma korekci podle teploty chladici kapaliny a nekdy dokonce přepínání “studené” mapy.
Drzi ti to konstantní teplotu, nebo se to meni podle teploty okoli a zatížení? Me kdyz je chladno nebo jedu volnou tak to klidne sleze k 60C :( asi pro jistotu vyzkousim funkci termostatu. Tele mi drzi konstantních 80C (samo dokud nestojím v koloně) - teda je fakt az po tom co jsem chladici okruh prekopal z jednookruhoveho na dvoj :D

Naposledy editováno 17.12.2018 15:27:06

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 15:27 | Nahoru | #44192
Tifone> no ...co jsem slyšel od kámošů co někdy byli na nějakejch sprintrech, právě vzhledem k faktu že do 100 km/h jsou ty výkonový rozdíly dost neznatelný, tak je to hlavně o umu, plynu a dobrý schopnosti dávkovat spojku.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 15:29 | Nahoru | #44193
O 40kg strakac mit vic nebude, ja mam 100kg.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 15:34 | Nahoru | #44194
assassin> podle okolí … já tam mám kožený dečky, který odrolovávám dle počasí a jízdy. Na dromu za teplejch dní mi to leze klidně i přes kilo (ale kdybych to sundal, bylo by to ok - ikdyž to odroluju tak např furt 10% chladiče je zastíněných) … ale ke kilu to leze fakt tak že 95-99°a někdy kilo...kilo-dva...

Po plnou zátěží furt naplno... no drom...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 15:35 | Nahoru | #44195
assassin> proto píšu... jsme na tom stejně a Straka bude mít dvacet navíc... MAX...vždyť je jak ustřelený polobotky

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 15:41 | Nahoru | #44196
freedom: tak to vypada spis jako vlastnost nez , ze bych tam mel chybu. dik.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 15:47 | Nahoru | #44197
assassin> v servis katalogu je otvírací teplota termostatu tuším 67°C … ty už nemáš sytič, co ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 15:56 | Nahoru | #44198

t_freedom píše: assassin> v servis katalogu je otvírací teplota termostatu tuším 67°C … ty už nemáš sytič, co ?



sytic mam, dokonce to startuje tak jak drzim cudl, ne ze zmacknes a startuje to samo dokud nechytne... tyhle parady ma az ten novejsi model.
67C by sedelo, zhruba tolik tam sviti v chladu.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 16:02 | Nahoru | #44199

assassin píše: sytic mam, dokonce to startuje tak jak drzim cudl, ne ze zmacknes a startuje to samo dokud nechytne... tyhle parady ma az ten novejsi model.
67C by sedelo, zhruba tolik tam sviti v chladu.



to vysvětluje to, že nemáš z toho chodu motoru v originálu tak blbej pocit jako jsem měl já. Má to jinej SW než na S4RS. já už sytič nemám ...

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 16:34 | Nahoru | #44200
freedom: a nemas uz taky ten novejsi motor s jinou vanou - to co bylo v prvnich 999r?

attim: trosku jsem na tebe zapomnel s tim podvozkem - andreani na duka do 016 to resi novejma kartridzema (vlastnima) a dozadu maji ohlins ttx :D u 017 oficialne zatim nic... netusim jestli je tam neco zasadne jinak, mozna by to pasovalo? mam to zkoumat?
btw klikatka jsi zkousel? pokud je to problem geo, tzn ze si to moc sedne pri akceleraci, zkusil bych pridat kompresi. pokud je to nedostatek trakce na vyjezdu tak vic reboundu, zes to prehnal poznas, ze ti to zacne zrat pneu :D

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 16:44 | Nahoru | #44201
Twe...ještě že vůbec nevim vo čem mluvěj...a jsem jen běžnej uživatel bez starostí 🙈😇😂

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 16:45 | Nahoru | #44202
assassin> mám poslední TS I. ...takže asi poslední motor 999tek a poslední "úzký hlavy" co se dovyplnily elektronikou

Naposledy editováno 17.12.2018 16:52:41

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 16:52 | Nahoru | #44203
Frennky> taky si někdy říkám, že to asi moc žeru....ale když já na ty kurvě poznám kdy se jí to líbí, kdy najednou cejtíš, že ten motor jede jak má, hladkej, letí víc do otáček... mě ta technika kolem toho baví skoro stejně jak to ježdění, časem si nastavíš uši a slyšíš všechno ...cejtíš všechno, když už neslyšíš. Mám to na motorce trochu jak v Avataru, jak se propojovali … když chci jet, jakože jet, nesnesl bych jakýkoli rozptylování v podobě handsfree, nebo nedej bože muziky... ale přiznávám, že jsem si ty věci zjišťoval vlastně tak nějak hlavně kvůli Monsteru - tedy min. 15 let stará technika. Dnešek ohledně elektroniky už vůbec nevím... jen klika, ojnice, píst a ventily jsou na tom už asi 100let stejně

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 16:55 | Nahoru | #44204

t_freedom píše: assassin> mám poslední TS I. ...takže asi poslední motor 999tek a poslední "úzký hlavy" co se dovyplnily elektronikou



jasny, uz to vidim, s4rs ma ty "deep sump" kartery, tzn to co mely Ska, Rka... a ne-eSkovy devitky od 2005...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 17:20 | Nahoru | #44205
t_freedom> nééééé, jen 102, 103, ale jsem o dvě hlavy menší než Vy, no

Naposledy editováno 17.12.2018 17:23:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 17:28 | Nahoru | #44206

strakon píše: t_freedom> nééééé, jen 102, 103, ale jsem o dvě hlavy menší než Vy, no



takze vyhoda, lepsi aerodynamika a teziste

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 17:29 | Nahoru | #44207
assassin> no, ta aerodinamika moc ne, přes pupík tak nezalehnu

Naposledy editováno 17.12.2018 17:30:00

Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 18:15 | Nahoru | #44208
Ja se rad prijedu podivat...aspon uvidim poradnou sbirku stroju a treba me to tam rovnou odladite...:)

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 18:22 | Nahoru | #44209
Koukám, že už doopravdy začala zima ...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 18:34 | Nahoru | #44210
dakarista> tady ani vločka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 18:39 | Nahoru | #44211

strakon píše: assassin> no, ta aerodinamika moc ne, přes pupík tak nezalehnu



Koule obtéká nejlíp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 18:40 | Nahoru | #44212
t_freedom> to jo, ale né stažená v kůži

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 19:22 | Nahoru | #44213

strakon píše: t_freedom> to jo, ale né stažená v kůži



koule je furt koule ať už je oblečená v čemkoli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 19:25 | Nahoru | #44214

t_freedom píše: assassin> no jenže moje mapa má asi někde s teplotou nějakou souvislost, protože to pod 75°C začne žrát jak Messerschmit … a i při jízdě cejtíš na plynu a vibraích, že mezi 85- 95°C (jakej je reál fakt nevím, ukazuje to budík) ten motor "přede " nejlíp



Jestli tam opravdu mas korekce mapy podle teploty kapaliny jak pise assassin, tak tipuju ze to mas humpolacky naladeny. Respektive naladeny jen na zahratej motor a nastaveni zastudena je udelany blbe nebo vubec.
Jestli uz se nehrabes v konfiguraci sani a vyfuku, stalo by za to dat to nekomu na brzdu kdo opravdu umi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 19:35 | Nahoru | #44215
Stev> s tím nelze než souhlasit... Ale kdy a jak a jestli, to je otázka. Furt je kam cpát prachy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 19:44 | Nahoru | #44216
t_freedom> ony spis nejak samovolne odchazej :) tak najit cestu jestli se s tim da pohrat "zadarmo", taky bych na tu brzdu potreboval pro kontrolu, akorat ladeni mam v tomhle smeru dneska uz levnejsi.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 19:51 | Nahoru | #44217
Stev> pro mě byla priorita ten motor udržet nad 80°C...aspoň dle budíku. Žádnýmu motoru nedělá úplně dobře pracovat při teplotách nižších a rozdíl mezi během na 75 a 90°C toho mýho šrotu mi to jen potvrzuje. No a tou prioritou se řeší hned i to druhý...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 20:16 | Nahoru | #44218

assassin píše:
attim: trosku jsem na tebe zapomnel s tim podvozkem - andreani na duka do 016 to resi novejma kartridzema (vlastnima) a dozadu maji ohlins ttx :D u 017 oficialne zatim nic... netusim jestli je tam neco zasadne jinak, mozna by to pasovalo? mam to zkoumat?
btw klikatka jsi zkousel? pokud je to problem geo, tzn ze si to moc sedne pri akceleraci, zkusil bych pridat kompresi. pokud je to nedostatek trakce na vyjezdu tak vic reboundu, zes to prehnal poznas, ze ti to zacne zrat pneu :D



Co se týká Andreani a jejich cartridgí do vidlí, psal jsem jim, jestli je to stejné pro nový model a odepsali mi "Hello. I confirm that it is also the same for 2018, rightly so. regards,....". Tak nevím, jestli to není jen marketing, zároveň nevím, co je konkrétně jinak mezi těmi modely. Tuším, že budou jiné pružiny, ale jestli i něco jiného, to nevím.
Každopádně tohle + TTX to je takový last resort, sice cartrodge nejsou úplně drahý (asi 500 EUR), ale ten tlumič to už je hodně přes 1000EUR a já mám furt za to, že ty sériový komponenty musí být možné předělat za "zlomek" této ceny. Spoléhal jsem na K-Tech, ale v katalogu nic stále nemají, ačkoli jsem na nějakém UK fóru našel, že někdo u nich už ten tový model dělat nechával - zase pružiny + předělání vnitřků. Takže by to umět měli. Taky jsem to řešil s Halbichem, z toho mám pocit, že to nikdy nedělal, ale klidně rozebere a upraví cokoli dle přání zákazníka. Za kolik, to nevím.

Kroutítka - jasně, že jsem kroutil Já mám primární problém asi v tom, že jsem nebyl schopen rozumě nastavit sag bez jezce a s jezdcem. Ten problém bude spočívat zejména v měkkých pružinách ve vidlích, zadek jsem na předpětí přitáhl a to se projevilo pozitivně. Ale sag nějak nevychází správně, jak by měl.
Začal jsem měnit nastavení dle manuálu na "track", pak jsem právě přidával vzadu kompresi, ale pak už to ztvrdlo moc a nakopávalo mě to. To samé na předku, hodně se to na brzdách potápí a komprese úplně nepomohla, resp. když ano, už to bylo moc. Tam jasně je pružina nutná. S tím pumpováním při akceleraci na výjezdu jsem řešil právě odskokem, ale z toho nemám jasný závěr.

Abych to nějak dokončil - hlavně je třeba vyměnit ty pružiny tak, aby mi sedly na mých 100kg v trenkách Zároveň bych chtěl v případě potřeby předělat ty vnitřnosti a tady vůbec nemám ideu, to holt budu muset nechat na tunerovi s nebezpečím, že to bude blbě. Takže jestli se tím chceš dál nějak zabývat, budu jenom rád, ale v tuto chvíli mi jde o tuto cestu. Vyměnit tlumič a vnitřky vidlí je drahý jak pes.

Naposledy editováno 17.12.2018 20:17:40

Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 20:23 | Nahoru | #44219
Ty jejich Andreani urcite ne. Stoji necelych 500, ale radsi vyber neco jinyho.. neni to zly na rozpoctovky, ale ma duka se radsi placni pres kapsu..

Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 20:23 | Nahoru | #44220
Cagos kluci, mal by som na vas technicku. Ako riesite servisne intervaly z casoveho hladiska ked nemate kilometre? Napr. rozvody po 5-tich rokoch. Dodrzujete presne casovy interval alebo pol rok po intervale je este v poho????( vymena po skonceni sezony).
Dik za info
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist