Proste natankujes plnou vynulujes, az ti dojde benal prepnes na rezervu a jedes k pumpe. Po case zjistis ze +-10km budes vedet kdy prijde moment kdy prepnes na rezervu.
Len nezabudni po natankovaní prepnúť späť (nie na PRI !!!) , lebo ak nie , vycucneš aj RES a si v ...
Ventil na GZ 250 Marauder - foto :
A ešte jedna info , od plnej nádrže po nutnosť prepnúť na rezervu (RES) by si mala prejsť nejakých (plus/mínus) 300 km .
Naposledy editováno 29.11.2018 10:23:46
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel paliva
PS: zabudol som, pekná motorka a nech slúži na ukazovateľ paliva sa vyprdni.
Naposledy editováno 02.12.2018 13:00:38
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
startování Suzuki GZ 250 Maruader, Suzuki 250 SB | semic | 4 | 12.9.2021 v 20:19 Kohlstein |
tachometr Suzuki GZ 250 Maruader | semic | 5 | 24.5.2021 v 19:21 semic |
Vadná baterka? Suzuki GZ 250 | Speer | 10 | 18.9.2016 v 18:52 Bob.929 |
Malý chopper pro začátečníka Yamaha XV 250 Virago, Suzuki GZ 250, Suzuki GN 250 | Sliver- | 14 | 17.4.2015 v 21:10 PayazZ |
Stáří motorky Suzuki GZ 250, Suzuki GN 250 | Lu_ | 11 | 21.3.2015 v 14:42 jezdec68 |