1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XVS 650 dragstar
Ty narozdíl od Dragstara 650 jedou.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XVS 650 dragstar
Naposledy editováno 07.11.2018 07:28:02
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XVS 650 dragstar
Naposledy editováno 22.11.2018 14:11:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XVS 650 dragstar
Měl jsem 3 roky Dragstara 1100 a máme doma VN 800. Tyhle mašiny jsou do cca 100 km/hod vyrovnané. Pak VN začne zákonitě ztrácet. Ovšem i tak se s ním dá jezdit aniž by to byla taková brzda provozu jako Dragstar 650.
Sorry, ale i ta 535 je přijatelnější. Když to přirovnám ke psům. 535 je takový foxterier, který radostně poskakuje, vrtí ocáskem a doráži. Tak co, kam si zase vyjedem? Dragstar 650 je baset, který při přidání plynu zvedne k tobě ty smutné oči se zoufalou otázkou. Co zase chceš ?
Virago 535 není špatná motorka ( spíše chopper ), projel jsem dvě, když jsme vybírali moto pro manželku. Ovšem obě byly v katastrofálním stavu. Nakonec si vybrala práve VN. Naprosto spokojená a blíží se hranici najetých 70 000 km.
U Draka 650 se dá o záběru od spoda s úspěchem diskutovat. Proto jsem taky vybral Draka 1100. Nicméně jsem přesvědčen, že v kategorii cruiser jde hlavně o velkooběmový motor a velký krouťák. Výkon je nepodstatný.
Tak ať to jezdí.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XVS 650 dragstar
Naposledy editováno 22.11.2018 14:11:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XVS 650 dragstar
Tak tuhle hlášku nikdy nikdo nepřebije! Naprosto přesný!
Rada: jestli Draka, tak jedině 1100, protože nejen líp jede, ale i brzdí.
Savage nebrat! Při kvalitě dnešního benzínu občas nenastartuje, vyndat a vyčistit karbec je fakt vopruz (něco jako Lakatoš ) Motorka pro prcky.
Pojízdného Harleje za tyhle peníze nepořídíš, na to zapomeň, leda nějakou vysypanou nebo nějakým "úpravcem" vyjebanou vránu.
Z vlastní zkušenosti v této cenové relaci a kategorii doporučuji Californii od MG. Na rozdíl od ostatních čoprů a kruiserů je obratná v zatáčkách, poněvadž nemá tak šikmé vidle, jede jako z praku, nezáleží na tom zda v jednom či ve dvou a sedlo je křeslo. Kardan, pevný zamykací kufry. Akorát pozor na ročníky 2003, co nemají opravené hydroštely (MG na to dělala svolávačku) a na spojku u verze Stone, která má šizenou spojku (její oprava vyjde na nějakých 30 nebo 35 litrů). Pokud jsou tyhle dvě věci ošetřený, tak jde o velice pohodlnou a nesmrtelnou lokomotivu na dálnice i okresky.
Naposledy editováno 10.11.2018 23:53:09