AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Dávala ale chtělo to nové membrány a ty se nedaly sehnat za rozumnou cenu. Navíc Fazer je dokonce ještě pohodlnější.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Ondrero - vidíš, to máš z toho že sedíš za pecí. Kdybys přidrandil s Verdomem na podzimní, mohl by sis ten letňanskej páv dokonce prohlídnout in natura - páč ho mám už poskládanej a dokonce natřenej. S divnotlumičem pružinovým a malým kolečkem Aero
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1. uvažoval jsem o velkým skutru, No, dokud přehodím nohu přes sedlo, ještě nechám skutry na pokoji...
2. když jedu někam na třiapůle, obvykle se někde umažu nebo smrdím. Na káčku můžu jet do divadla v obleku a nesmrdím a ani drahá polovička nemá na zádech kapky oleje.
3. dostatek výkonu, jede stejně po rovině i do kopce. Dokonce v jednom nebo ve dvou jede v podstatě stejně
4. ač je to 35 let stará motorka, dá se na ni koupit všechno co je potřeba, přes bmw se objednávají oficiálně díly v podstatě na všechny poválečné motorky
5. ač je 35 let stará, nevypadá na to.
6. Jsem dost velkej a není to sice GS velikostí, ale je pro mě dost pohodlná. je pohodlná i pro spolujezdce a i dohromady je pohodlná.
7. V ceně už asi nemůže moc klesnou, no i když i Indiány měnili lidi za moderní zetku...
8. Vždycky se z toho dá postavit cafe racer nebo jiná ptákovina
9. Z motoru se dá výhodně udělat kogenerační jednotka pro vytápění rodinného domku
10. Když mi bylo před 35 lety 18, jako učeň jsem si koupil časopis Automobil, kde byl popis motocykl roku K100/75. Fascinovala mě ta logika uspořádání motoru a divil jsem se, že to nenapadlo mě :) To je vždycky záruka toho, že je to dobrá myšlenka :)
jako 10a byl důvod, že rád sedím na motorce, ne v ní s předkopnutýma nohama
10b silueta se podobá Hesketh V1000. To si nekoupím, ale k je jiný motor, podobná silueta
10c - do detailu propracované široké příslušenství
10d - jízdní vlastnosti jsou klasické a předvídatelné
10e nejsem zarytej jawař. Jawy pro mě jsou zatím do 640, pak už jsou to slátaniny, nepovažuju novou indickou jawu za jawu stejně čínskou, argentinskou, ruskou německou tureckou ani jinou.
ale :) ve skutečnosti jsem koukal v noci na inzeráty a nově vyhozené káčko bylo v takovém stavu a za takové peníze, že to nešlo nechat někomu jinému :) Další motorku moc nepotřeboval. Díky ale tehdejšímu majiteli, že vyloučil ostatní zájemce. Ser pes, že jsem půl cesty Slaný-Olomouc km zmokl jak cyp, prochladl atd. Normální příběh.
Nevýhoda: asi budou ucpaný karbce biosračkama na jiných motorkách, od té doby všecko ostatní stojí. Hlavně proto, že cihla stojí poslední a nemá logiku ji vytahovat, abych vytáhl jinou motorku.
Nějaká budoucí údržba a oprava se dá tušit, ale zdá se, že to bude zábavné.
638 má určitej fun faktor, kvůli kterému si ji určitě nechám. Ale když reálně srovnám, že se obě ojetiny prodávají za stejné ceny...
Kluci co mají GS vědí, že to je univerzální motocykl s dobrým motorem. K1100 16V je dokonalej :) Z toho vyplývá, že je škoda, že se K nedělalo jako GS :)
Muži jsou prostě promiskuiti a testování je přirozená věc
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
A co jsem udělal? Jel jsem k Jirkovi a koupil jsem tu co mi doporučoval. Zjistil jsem: větší motor už není potřeba. Větší lišta není potřeba. Zavazela by. Elektronika není potřeba, protože všecko běží jak má. Jirka měl pravdu. Osm let jsem u něho nebyl kvůli pile. Koupil jsem k první druhou stejnou pilu starší, beží stejně jako ta nová. Je to prostě ideál. U Jirky jsem byl jen opravit motor na sekačku. O tom prohlásil, že tyhle sekačky mají tři typické závady. Měl jsem všechny tři typické závady...
Jaké z toho plyne poučení: Kup si co chceš a na co máš peníze. Když máš peníze, nech si poradit.
Oblíbený citát: Když máš problém, že máš málo peněz, pomůže ti jenom hodně peněz :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Sema píše: Jirka_S> Milan neměl žádné problémy? Psal tu něco jiného. A skoro 200 000 za DoDo motorku mi přijde sakra hodně.
Hodně peněz to je. Ale vydělávám slušně, chtěl jsem jedině Jawu, tak jsem si ji koupil. Zpočátku to bylo velké nadšení, oproti Stylce 650 je Adenium 660 o generaci či dvě dál. Potom přišlo stejně velké zklamání, to když mně motorka nechala dvakrát po sobě na silnici a v Jawě mi řekli, že motorka je v pořádku...
Nebudu to už znova psát, faktem je, že asi kvůli tomu, že jsem svoje problémy zveřejnil na internetu se ukázalo, že stejné problémy mají i ostatní majitelé - jen o tom mlčeli...
Šlo JEN o špatnou elektriku. Nic víc, ve srovnání se 650 je to opravdu POKROK a to myslím vážně. Potom i fabrika pochopila, že nelze říkat - nic se neděje - začala spolupráce s Hrnousem a on všechny nově vyrobené Jawy 660 rovnou předělává. Fabrika sama nové majitele s novými motorkami je k němu rovnou posílá.
A že jsem nelitoval najezdit s autem a motorkou na vozíku asi 1500 km na Valašsko , abych normálně jezdil ? Nelitoval, právě proto, že jsem opravdový Jawasrdcař.
Jiná motorka ? Asi ano , ale ne hned, počítám tak za 3 až 4 roky. Uvažuju o objemu 1000 ccm, ale to Jawa nedělá a kdoví, jestli bude. Proto ta úvaha o motocyklu jiné značky - momentálně se mi dobře jeví BMW a Yamaha. Adenium ale doma zůstane.
Dnes jsem byl na veteranburze v Chotusicích. Lidí hodně, i prodávajících, jen těch věcí, co by se hodily ( předválečná technika) nějak málo, resp. vůbec. Končilo to deštěm...ale dobré, přivezl jsem si novou gumovou hvězdici do unašeče zad. kola k Adeniu
Naposledy editováno 03.11.2018 14:08:55
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Před nebeskou branou se sejdou tři motorkáři jezdící na Suzuki, Hondě a JAWĚ.
Suzukář se hned cpe první dovnitř, ale sv. Petr mu říká: "STOP, synu, tys celý život jezdil
rychle jak čert, to bylo samé hen, heen, heeeeen, místo tlumičů laďáky a tím kraválem jsi
plašil babičky a ještě jsi z toho měl legraci, marš do pekla!"
Jezdec na Hondě už si neni tak jistý a nesměle říká:" A co já, sv. Petře, já jezdil potichu
jako vánek, však to znáte - Hoooóón-daaááá..."
Ale sv. Petr mu povídá:"To jo, ale křižovatky jsi projížděl na červenou a policajtům jsi
nezastavoval, hybaj do pekla!"
Ten třetí v řadě už to ani nezkouší, zastydí se, sklopí oči, smutně se otáčí a chce následovat
svě dva motokolegy, ale sv. Petr mu říká:"Ale kdepak, jen pojď dál milý synu, vždyť já vím,
že jsi celý život jezdil na JAWĚ ty už sis prožil peklo na zemi!"
EDIT na žádost uživatelů
Naposledy editováno 03.11.2018 18:26:53
Naposledy editováno 03.11.2018 15:58:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
E: no a srovnávat jawu a bmw opravdu nejde. Jawa není továrna s výrobou. BMW je megafactory se vším všudy.
Naposledy editováno 03.11.2018 16:51:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 03.11.2018 18:53:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
BMW rok 2017 nárůst 13,2% na 164 153 motocyklů. Poprvé v historii víc než 50000 GS, k tomu skoro 7 tisíc šestiválců, 11500 třístovek, které dělají venku, protože prostě nemají kapacitu...
Tady opravdu nejde srovnávat. Ale to ani nechci. Jenom reaguju na Milana, že: Poté, co jsem si prožil l s poruchami Jaw 650 a 660 si myslím, že s BMW to horší být nemůže. Možná to majitelé BMW vyvrátí... myslím, že u BMW by to byla výměna kusu za jiný kus, což u jawy obvykle nejde
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
A poskytnout mu Adenaura s Hrňousovým tuningem.
Pravděpodobnost úspěchu je 50% - a to je celkem slušná naděje.
No a pokud by to nevyšlo - tak by bylo jasné, jak to Jawa se svýma ovečkama myslí...
Co se týče té motorky, tak motor asi nebude úplně nahovno a podvozek dobrý je...teda odolný (pokud ho dobře svaří ).
Naposledy editováno 03.11.2018 19:33:02
Jawu ale musím pochválit - poté, když jsem vloni havaroval, mi rovnou nabídli nový stroj. Rozdíl v ceně ( amortizace ) bych samozřejmě doplatil a nebylo by to tak hrozné. Já jsem se ale rozhodl pro opravu mojí původní motorky. Tohoto přístupu Jawy je třeba si cenit.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Pro mě skončila škodovka Felicii 1.3MPI, Jawa klasickou dvoutaktní 350. Zatímco pod značkou škoda se od té doby ukazuje jen odpad pozametaný z linek koncernu a lidi po tom sahají jen proto že jsou srdcaři, Jawa živoří. Mám rád profi věci. Když si koupím vrtačku Hilti, vim že budu vrtat furt. Když si koupím měřák Fluke, vim že když výrobce zjistil, že kablík nevydrží životnost udávanou výrobcem, tak dá svolávačku a dostanu novej adekvátní výrobek. Full service. Jawa se chová úplně naopak.
Láďa-prášil:Pod ten příspěvek s motorovkou bych se klidně podepsal! Naprosto přesné. A vtipné je kolik lidí za 10 let vystřídaj 3 motorovky z Kauflandu a stejně počtvrté pudou zas do Kauflandu a koupí stejnou mrchu (takže dávno vyhodili víc peněz než za jednu profi pilu plus tam 4x projížděli benzín). Asi jsou to Kauflandsrdcaři
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Zdenalbenal píše: No já bych neco Kafimu poradil - obrátil bych se na hochy z Jawy, že když mu tak pěkně nachystali třindu do Ameriky, esli by si nechtěli u něj a u fandů značky napravit reputaci .
A poskytnout mu Adenaura s Hrňousovým tuningem.
Pravděpodobnost úspěchu je 50% - a to je celkem slušná naděje.
No a pokud by to nevyšlo - tak by bylo jasné, jak to Jawa se svýma ovečkama myslí...
Co se týče té motorky, tak motor asi nebude úplně nahovno a podvozek dobrý je...teda odolný (pokud ho dobře svaří ).
Řekněme si upřímně, že kdyby tomu nebránila legislativa, takovou skládačku by šlo udělat i v garáži. Výsledek by byl spíš lepší, protože když stavíš motorku, tak si ji optimalizuješ rovnou pro sebe...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |