kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ja jsem tu od zacatku k ducati okruhovce dával pro porovnání gsxr. TL jsem použil jen v diskuzi s Viktorem, ze pocity jdou hodne zkreslit převodem a posezem. Všimni si ze jsem psal, ze tam kde jsem mel na gsxr k1 220 tam maj devitky sotva 200. A jestli chces zavodit s monsterem proti gsxr 1000 tak na tu si klidne vsadim.
Ale TL chci vzit do mostu taky, tak klidne i tak, ale bylo by dost smutný kdyby slavný s4rs prohrálo s o 10let starší neudrzovanou japonskou motorkou, co ma papírové mensi vykon a vetsi hmotnost a i v dobe svého vzniku se o ni říkalo, ze se nepovedla...
t_freedom píše: To jsme na tom stejně... Ale nechci zaslepeně tlouct na stranu tu či onu... Jen si dokážu představit jak bych se cejtil v obou situacích... Kdyby mi ten debil, nebo oni v honbě za zákonem, zdecimoval rodinu.
Z principu věci a úzusu, musí si být člověk jenž vědomě poruší zákon nutně vědom dopadu svýho jednání a možnosti, že bude výkonná moc mít veškeré trumfy v ruce. Kdyby to bylo naopak, nebude zákon asi moc co k něčemu.
Je to podobná debata jako s tím klukem přišpendleným fízl autem na sloup u obchoďáku. Byly to jasně debilové, ALE ten kokůtek se rozhodl dobrovolně že bude desperado.
Co jsem videl videa takovych akci tak v podstate pred akci ti motorkari jedou na pohodu a vystartuji az po tom co je chteji zastavit, casti ze zrejmych duvodu, alkohol, drogy, zakaz rizeni, kradez a pod. Casto je s podivem jak dlouho dokazou typci ujizdet nahuleni nebo s alkoholem v zile takze kdyby je spis nechali v klidu jet a nenapadne sledovali tak jednou urcite zastavi a bude to v podstate bez rizika ze cestou nekoho sunda on nebo cajti. Anebo ze ho brutalne zastavi, jako to vjeti do drahy za tunelem nedavno, co skoncilo tezkym zranenim motorkare. Neobhajuji ty paka, co ujizdeji ale mam pocit ze si obcas chteji cajti uzit trochu adrenalinu
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
No a jak to vůbec dopadlo? Co Honzi?
Naposledy editováno 24.10.2018 21:07:35
t_freedom píše: Kocandak> a jsou to údaje z kola nebo přepočet na klice? Protože z kola by to spíš nahrávalo opaku toho co tvrdí... To by ten motor měl skoro 155-160na klice.
Další věc je "jaký" koně každej udává... A kde a jak jsou měřený.
Já jen vím, že oproti ETALONU krouťáku odspoda, kryplu 1050 má můj monster znatelně hutnější spodek.. To co je navrchu nedokážu odhadnout, ale hodně s tím vším mává sekundár. Ale nebráním se tomu, sejít se třeba v Mostě příští rok ať tam Assasin přivalí ten TeLe zázrak co jezdí jak ducati za 1/2 ceny a uděláme nějaký rovinkový letmý starty... Uvidíme jak jsou ti inženýři z Japonska vpředu
Má tam graf od Franka. Tam jsem kdysi měl motorku taky a nemám nejlepší zkušenost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
VikousS4 píše: Ještě koukám do performance katalogu z 2007 a kit pro 999 od 2005 a 999S od 2003 má 160 koní v 9,5rpm a 749R od 2004 140k v 11rpm, pořád jen celosvod, koncovka, filtry a ECU, zítra klidně vyfotím, teď mám v garáži máznutý
To jsou maximální teoretické hodnoty. Něco jako udávaný max. výkon u motorky z obchodu. Málokdy to někdo naměří v reálu...
VikousS4 píše: Ještě koukám do performance katalogu z 2007 a kit pro 999 od 2005 a 999S od 2003 má 160 koní v 9,5rpm a 749R od 2004 140k v 11rpm, pořád jen celosvod, koncovka, filtry a ECU, zítra klidně vyfotím, teď mám v garáži máznutý
Ale to ja ti verim, jen mi to prijde zvlastni proti Rku...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> laverda 750 2v vs. Inazuma 1200 4L ti přijde nějak vůči italům ve výhodě?...
No a jak to vůbec dopadlo? Co Honzi?
Hele ja nic nevidel, takze to nechci soudit, popravdě by me ani nenapadla takova kokotina jako pomerovani pindiku v provozu a to umím vymyslet dobry blbosti.
Spis me to jen prislo vtipný, jaky stroje se porovnavaj s pravýma italskými zavodakama :D
Naposledy editováno 24.10.2018 21:16:42
Jen začínám být trochu citlivý na kecy, že se Ducati sere a nejede a je to dobrý tak do obejváku a že šrot zab1/4 ceny je vlastně lepší... To není "rezervované" tvrzení ale čistá demagogie. A ještě zabalená jakože "objektivní" pohled, navíc od člověka co na ní najel s bídou několik tisíc kilometrů.... A jestli si vypustil otevřenou otázku, jestli je zapotřebí něco víc najet na hodnocení... Já myslím že ano, a taky tady každej prd víme v jakým je to vlastně stavu... Hádám že to dodnes nemělo servis, nebo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 24.10.2018 21:25:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: assassin> No a proto bych nechtěl na vyjížďku s Freedomem, Atimem a podobnejma speedařema
Víš hovno,... Jsi třeba větší palič, než Attim... Co ty víš
Naposledy editováno 24.10.2018 21:25:19
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Inazuma ma proti laverde velkou motorovou převahu? To budou mit asi i ty 1700ccm Harley co?
A TL ma taky velkou motorovou převahu proti s4rs - jako jo, tele se demonizuje, ale nemusis to přehánět fakt to nejede ani pul toho co se rika :D