kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tifone> Tak vydrž, jede to Geisem a píše mi to, že to má řidič na rozvozu, tak to bude ještě snad dneska
aháááá tak to jo jen že jsi říkal PPL a to tu jezdí ráno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: pocitove jede moje TLS vic nez devitky... muze za to vzprimenejsi pozice a kratsi prevod, tohle udela strasne moc co se tyka "pocitu".
jestli z devitek dostanu 150ps vyfukem, filtrem a mapou tak to s tim seriovym stavem prehodnotim. kazdopadne ted ten motor urcite nejede jako by mel 135ps, tzn to co je v papirech je spis zbozne prani (asi jako ta maximalka 270) jen jestli se tu ty cisla nepocitaji - serie 130ps protoze to je v TP, +20ps kit, protoze to pise jeho vyrobce.....
protoze stejnou matematikou mam ja na TL taky kolem 150ps a janek tak 200 :D cisla z brzdy rikaj trochu neco jineho :(
Hele, to ta tvoje 999 asi opravdu bude nějaká zdechlina... , ..jinak ke kitu je i graf s křivkou, už jsem ho tady kdysi kopíroval, svody byly 55 nebo 60mm a oproti S4RS v týhle "výbavě" je 959 se slip on Akrapem, která je pak silnější ve středu a 157 koňma zdechlinka...., ale jak říkám jsou to moje subjektivní pocity.....
Naposledy editováno 24.10.2018 15:12:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 24.10.2018 15:19:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
VikousS4 píše: Hele, to ta tvoje 999 asi opravdu bude nějaká zdechlina... , ..jinak ke kitu je i graf s křivkou, už jsem ho tady kdysi kopíroval, svody byly 55 nebo 60mm a oproti S4RS v týhle "výbavě" je 959 se slip on Akrapem, která je pak silnější ve středu a 157 koňma zdechlinka...., ale jak říkám jsou to moje subjektivní pocity.....
... ty riditka nahore proste tahaj za ruce, u devitek kde lezis na rukou, ti je to odlehci, ale ze by ti je to rvalo z ramen nehrozi...
nahace s enduro riditkama a kratkyma prevodama pocitove strasne leti, ale jak se zacne merit cas/rychlost, uz je to jinak...
btw k mym vyfukum na TL - BOS - byl taky graf, ale na nem uplnej nesmysl (bez tlumitek je krivka stejna, ve spicce vyssi, pritom to bez tlumitek skoro nejede) . tim nechci rict, ze si to u duc taky vycucali z prstu... ale....
kdysi jsem byl do kitu, vyfuku, premapovani atd taky nadsenej, jenze casem jsem dospel k tomu, ze co tam neni v serii uz tam clovek nenahoni... nikomu to nenutim. jen jsem si vyzkousel motorku kterou znam s ruznyma vyfukama, s ruznym levelem uprav (bigbore 1040/1080ccm) , s ruznyma ridicima jednotkama i s tim, ze jsem si s WB lambdou na riditkach stavel svoje mapy - treba s tou co mam ted na TL jsem si cca 4hod hral.
aby me nekdo nebral za slovo - ano, jde tam "nahonit" neco co pujde poznat, viz hudyho 999r, ale s takovym levelem uprav a s takovejma investicema, ze uz bych tomu nerikal stejna motorka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: trochu z jinýho soudku, nepotřebujete někdo ledvinu? až se Ducati vytasí s něčim podobnym tak asi nebudu moct spát... ještě se tak naučit pořádně jezdit
kolik bys za ni chtel? Vic jak dve kila bych nedal. Aspon zatim teda:D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: kolik bys za ni chtel? Vic jak dve kila bych nedal. Aspon zatim teda:D
no pochybuju, ze ma johny tu ledvinu nejak zasadne v lepsim stavu nez ja nebo ty :D
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
aby me nekdo nebral za slovo - ano, jde tam "nahonit" neco co pujde poznat, viz hudyho 999r, ale s takovym levelem uprav a s takovejma investicema, ze uz bych tomu nerikal stejna motorka.
Hele já to vzdávám... Nechápu to, nechápu tě jsem asi fakt mimo...
Hudyho Rko jsem dal jako příklad toho co z toho motoru jde dolovat PŘIČEMŽ stále to není WSBK level(to se bavíme o cca. 175BHP na klice) ... Když tu někdo psal jak se devítky nechytaly na Japonce té doby. Možná že ten dvouvál nebude mít nikdy potenciál řadový čtyřky, ale jede to a ne že ne.
To co píše Viktor je prostě fakt, 140-150BHP z toho šlo dostat relativně jednoduše - bez zásadních mechanických úprav motoru. Nevím jestli u Ducati otevřenej motor nějak ponížej, aby prodali aftermarket a u Japonců je to vyšponovaný nadoraz a už s tím nic dál moc nejde... Ale přemapovaní u starý testastretty prostě dělalo divy a ne jen pocitově.
Mě na tom všem fakt jen prudí, že je tady x lidi co maj na Ducatkách najeto svý... S mapama, bez map atd. já osobně kolem kila a ty si koupíš devítky, najedeš na nich pár set km a máš jasno a pochybuješ o čemkoli kdo tu co napíše... Ve chvíli kdy ti to nejde pod fous, jsou to pocity a ne podložený věci... Ale tys jel na GSXRu všude o 20km rychleji... ... Prostě taková exaktní diskuse
...
Naposledy editováno 24.10.2018 16:37:20
Co to mel? 650Bandita? To neni moc brko na ujizdeni, ale nechat se dohonit ve 150 je bida no.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 24.10.2018 17:13:13
Samozrejme plky, domenky, bajvoko srovnavacky, ale dyz uz michate kde co, tak sem si nemoch pomoct a nezminit to, sorry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Mně přišlo trochu přes čáru to míření bouchačkou, kor jestli byla nabitá. to asi někdo moc kouká na americký filmy, co kdyby mu selhala pistole... v tý vodě je snad nijak neohrožoval ani moc neměl kam zdrhnout
Přesně to jsem si říkal, čím ho z tý vody mohl tak ohrožovat na životě... Plesklej do vody a lapající po dechu. ... Jsou to všichni Dirty Harryové...
NP>no, na druhou stranu, asi by nebylo úplně fajn, že policajt "jménem zákona... Zavelí"... Dotyčný na to hodí bobek a policajt si řekne "seru na to, ať si jede"... Kdyby ten debil někoho sejmul, ukáže tisíc prstů na to " a kde byla policie, když nás tu feťáci ohrožujou"... ... Sám nevím kde je nějakej kompromis
Naposledy editováno 24.10.2018 18:21:30
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nemyslim si, ze na to abych poznal jak hodne motorka jede musim najezdit desetitisice km. Ale to je taky zbytecny se o to hadat.
Viktor napsal svuj nazor, ja taky... Oba jsme vklidu, jen ty vysilujes
Verim tomu, ze kit co tam viktor mel mel pridat 20ps. Verim, ze motorka jela pocitove lepe.
Ve sve uvaze vychazim z jednoho faktu a to jsou udaje z ducati. Prvni 999r mela v serii termignoni vyfuk a jinou jednotku, dostali z toho 139ps.
Evoluce z 05 mela totalne jinej motor, mensi zdvih, titanovy ojnice, jiny pisty, vetsi kompresi, uplne jiny hlavy s jinou pozici a prumerem ventilu (+2mm) - v podstate superbikovej motor, kvuli prisnejsi homologaci do ama sbk. Z te vylamali 150ps.
V tomto kontextu mi 145-150ps v pohode vyfukem a mapou u standard 999 motoru proste prijde nepravdepodobne. Ale je mi to celkem fuk. Uz jsem se tu kdysi o to same hadal u haybusy - alex z fora mel busu - filtr, full akrap a PC3 a asi 200+koni - yoshimura prodavala v te dobe svoji haybusu - X1 kde byl motor s podobnou spec jak ta R ducati, jiny vacky, pisty, hlavy, vyfuk, ne piggyback jednotka ale primo jina ecu a 193ps - proste pak to snazeni profiku v tovarne vypada docela smesne, kdyz prekopou komplet motor a nedostanou se ani na to co kluci na ulici grease monkey tuningem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: NP>no, na druhou stranu, asi by nebylo úplně fajn, že policajt "jménem zákona... Zavelí"... Dotyčný na to hodí bobek a policajt si řekne "seru na to, ať si jede"... Kdyby ten debil někoho sejmul, ukáže tisíc prstů na to " a kde byla policie, když nás tu feťáci ohrožujou"... ... Sám nevím kde je nějakej kompromis
Tak přesně tohle jsem psal nedávno v jinym vlákně, že oni je nemůžou nechat jet, to by si pak motorkáři dělali co chtěj. Na druhou stranu to rozjetý auto fízlů je větší hrozba než rozjetá motorka, takže si taky úplně nejsem jistej nejlepším řešením...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Proto bych si tipl že to bude spíš jak píše assassin. A k tomu příkladu s Yoshimurou asi jen tolik, že těm profíkům zdaleka nemuselo jít o co nejvyšší číslo z brzdy, ten motor mohl fungovat a chovat se úplně jinak, mohl být dotaženej k dokonalosti...holt výměnou za těch pár koní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Tak přesně tohle jsem psal nedávno v jinym vlákně, že oni je nemůžou nechat jet, to by si pak motorkáři dělali co chtěj. Na druhou stranu to rozjetý auto fízlů je větší hrozba než rozjetá motorka, takže si taky úplně nejsem jistej nejlepším řešením...
To jsme na tom stejně... Ale nechci zaslepeně tlouct na stranu tu či onu... Jen si dokážu představit jak bych se cejtil v obou situacích... Kdyby mi ten debil, nebo oni v honbě za zákonem, zdecimoval rodinu.
Z principu věci a úzusu, musí si být člověk jenž vědomě poruší zákon nutně vědom dopadu svýho jednání a možnosti, že bude výkonná moc mít veškeré trumfy v ruce. Kdyby to bylo naopak, nebude zákon asi moc co k něčemu.
Je to podobná debata jako s tím klukem přišpendleným fízl autem na sloup u obchoďáku. Byly to jasně debilové, ALE ten kokůtek se rozhodl dobrovolně že bude desperado.
Naposledy editováno 24.10.2018 20:36:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Další věc je "jaký" koně každej udává... A kde a jak jsou měřený.
Já jen vím, že oproti ETALONU krouťáku odspoda, kryplu 1050 má můj monster znatelně hutnější spodek.. To co je navrchu nedokážu odhadnout, ale hodně s tím vším mává sekundár. Ale nebráním se tomu, sejít se třeba v Mostě příští rok ať tam Assasin přivalí ten TeLe zázrak co jezdí jak ducati za 1/2 ceny a uděláme nějaký rovinkový letmý starty... Uvidíme jak jsou ti inženýři z Japonska vpředu