kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: zmulin> to porovnáváš blbý roky, když už tak K5/K6 měla 180 koní a o 15 kilo míň...
e: už jsem to pochopil, sorry
Jj, bavíme se o WSBK.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: na konci roku 2005 měla 999 SBK výkon 194 koníků
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
PetrS píše: Já snad neznám nikoho, kdo by přesedl z Duc na Japonce a neporychlil.
Pravda... a nejen z Duc. Znám spoustu lidí, co šli z dvouválu na čtyřvál či třívál a porychlili hned první den. Na druhou stranu... většina z nich se utvrdila v tom, že to sice letí jak blbé, ale s dvouválem byla větší zábava. Záleží na prioritách... jestli se na okruhu vyblbnout nebo honit časy na kolo
t_freedom píše: Jo a chápu to, ten dvouvál není asi úplně nejjednodušší stroj... Nicméně, pokud ten projev někomu vyhovuje a je šikovnej, může bejt smělá konkurence...
Je to asi tak jakože 911 má na okruh oproti konkurenci taky "všechno" špatně... A asi se to za cenu vši možný elektroniky dá postavit k Ferrům a Audi... Má to možná jiný kouzlo než že je to nejrychlejší.
Plete se tu dle mýho názoru moc věcí dohromady... Silnice, fun factor, WSBK, hobby okruh a bůh ví co ještě
jo plete.a spoustu tech nesmyslu jsi do toho zakomponoval ty - viz tech 160ps a jako dukaz Rkova duc ve ktery je v motoru nasypanej rodinej dum :D
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: Johnny83> Mas recht, ale nikdo neber v potaz moje pozadavky komplexne. Napisu je jeste jednou, ale stejne to zase nekdo nepostrehne ucelene.
Kapota na cestu, palbu kolem komina, lakyrku pred kavarnou a dva az ctyri dny na okruhu za celou sezonu. 😄
Samozrejme pokud ta 848 za 100k ma na chuja (po padu) motor, prevodovku, ram atd tak to asi nebude dobry kup.
Pokud jsou v hajzlu jen kapotaze, tak soupnu laminaty, hodim homemade nastrik, uzpusobim na STK a trada.
Ale jak pisu, nez se rozhoupu, tak uz treba nebude, nebo se objevi neco jeste zajimavejsiho.....
E: Takze ve finale to muze byt klidne i litrovy jap 😂
Pokud tou cestou myslis maximalne 200km kolem komina a mas k dispozici nerozbity silnice, tak si tu Ducati kup Na to ma vykonu az az a svezes se hezky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Sezen F4 750 za kilo a mas po problemu. Poradil jsem ti snad nekdy spatne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jen, řekl bych, že na mě se tu reaguje trochu... Řekněme, za každou cenu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Jen, řekl bych, že na mě se tu reaguje trochu... Řekněme, za každou cenu...
Já odpovídám každému bez rozdílu, kdo reaguje na mě a mám k tomu ještě co říct.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
VikousS4 píše: Jenom k tomu výkonu 998 (999) motoru, na S4RS jsme měli tovární kit, filtr, celosvod s výfukem a jednotku, oproti sérii to dávalo o 20 koní víc=150, kit byl v ceně cca 60-70tkč a přes 7t otáček mi to přišlo silnější než 1098 v sérii, což samo může být jen pocit, nicméně ventily a další moto údržba se dělala stejně jako u série ....chci jen říct, že potenciál vyššího výkonu motoru tam určitě byl a ne na úkor životnosti motoru nebo dílů. Samozřejmě se bavím o běžnym ježdění.....
pocitove jede moje TLS vic nez devitky... muze za to vzprimenejsi pozice a kratsi prevod, tohle udela strasne moc co se tyka "pocitu".
jestli z devitek dostanu 150ps vyfukem, filtrem a mapou tak to s tim seriovym stavem prehodnotim. kazdopadne ted ten motor urcite nejede jako by mel 135ps, tzn to co je v papirech je spis zbozne prani (asi jako ta maximalka 270) jen jestli se tu ty cisla nepocitaji - serie 130ps protoze to je v TP, +20ps kit, protoze to pise jeho vyrobce.....
protoze stejnou matematikou mam ja na TL taky kolem 150ps a janek tak 200 :D cisla z brzdy rikaj trochu neco jineho :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: Johnny83> Mas recht, ale nikdo neber v potaz moje pozadavky komplexne. Napisu je jeste jednou, ale stejne to zase nekdo nepostrehne ucelene.
Kapota na cestu, palbu kolem komina, lakyrku pred kavarnou a dva az ctyri dny na okruhu za celou sezonu. 😄
Samozrejme pokud ta 848 za 100k ma na chuja (po padu) motor, prevodovku, ram atd tak to asi nebude dobry kup.
Pokud jsou v hajzlu jen kapotaze, tak soupnu laminaty, hodim homemade nastrik, uzpusobim na STK a trada.
Ale jak pisu, nez se rozhoupu, tak uz treba nebude, nebo se objevi neco jeste zajimavejsiho.....
E: Takze ve finale to muze byt klidne i litrovy jap 😂
...palbu kolem komina... neco takoveho?
😉
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše:
Jen, řekl bych, že na mě se tu reaguje trochu... Řekněme, za každou cenu...
Jaký so to uděláš .......................
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: vpoho asi zítra
Naposledy editováno 24.10.2018 14:37:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 24.10.2018 14:43:24