Téma: Cestovní enduro
23.8.2018 v 20:50
Zdravím,chtěl bych radu..Rozhodl jsem se prodat choopera,i když nerad ale po delším cestování na tomhle stroji jsem přesvědčen že ho musím vyměnít za nějaké to cestovní endurko..Vůbec ale nevím k čemu víc tihnout..Sjiždím recenze,testy atd..Má představa že by to neměl být žádný malý stromek apod..prostě nic kolem šesti kilča,minimálně Tiger 800..Přechazím s 1400 obsahu,takže spíše se poohlížím,po něčem o obsahu okolo litra a přikláním se ke kardanovemu pohonu,mám v merku pár strojů např: Moto Guzzi Stelvio 1200,nebo Yamaha XT1200Z Super Tenere,případně i Triumph Tiger Explorer ale tady už je cenovka docela hodně vyšší,zase by mě zajímal ten tří hrnek no..
Děkuji za poznatky a rozumné komenty...
Děkuji za poznatky a rozumné komenty...
Naposledy editováno 23.08.2018 20:57:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro
selkie>.... všichni z nich?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro
MedWed> evidentně... Ono je hezký, něco za nějakou cenu vyvěsit, otázkou spíš je, za kolik se daná věc skutečně prodá..mně by se taky líbilo za Vévodu dostat dvě kila, ale vím, že je to nesmysl, byť se ty ceny tak nějak pohybují..
Já bych si ujasnil napřed jestli užiju 21 kolo, srovnal řeč čísel a zamyslel se jestli budu jezdit ve dvou a případně naložený - to potom má cenu pořádný podvozek co našteluješ i když nebudeš jezdit v terénu.
21 kolo je trošku horší na silnici, ovšem při správně nastaveném podvozku a v dobrých rukou jsi nakonec rychlejší než ostatní.
Nejpodstatnější jsou GUMY co budeš obouvat
ŠPALKY - fungujou do 140 a v terénu
UNIVERZÁLY fungujou tak do 180
SILNIČNÍ - do 250
1) kubatura do cca 800 ta má slabší podvozek (počítám dvou a tří válce)
z mého pohledu to váží stejně jak 990 a Afrika a určitě to dostaneš na limity jak na silnici tak v terénu a cenově no ....
790 asi nechceš
2) kubatura okolo litru ... zde jen KTM a Honda .... tady neuděláš chybu
KTM už jen jetou - dobrá váha, dobrý motor, špička podvozek .... do terénu nic lepšího neseženeš a když budeš chtít blbnout tak to celé supr funguje
cenově velmi dostupný a když bude v dobrým stavu tak se krásně svezeš
Honda jetá/nová - to samé co KTM, víc příjemná a míň na sport
cenově dražší protože je to nové
2) kubatura nad litr ... už jen KTM
1090 no co k tomu napsat . váha menší jak 800, o 30% více výkonu a podvozek co si krásně naklikáš
1190 přidej si ještě dalších 25 koní a bohatší výbavu - nebudeš chápat co ta motorka umí a přitom je přívětivá
Jestli nikdy nebudeš mít slinu se svézt rychle na polní/lesní cestě, nebo v terénu může ti vyhovovat předek 19.
Tady už ty dva válce máš v řadě, do V - podél i napříč, do L, do boxera a taky tři
Váha od asi 200kg, kardan řetěz
Podstatný je PODVOZEK a VÁHA - 100 koní většinou stačí - jen je musíš přenést.
Pro zajímavost šířka 990 a 1190 - neměřil jsem to, ale vypadá to jako by nechtěli rozšiřovat výrobní linku a udělali stejně široký (uzoučký) rám i na novej motor 1190 (1290/1090). Tohle má prostě hlavu a patu.
Naposledy editováno 10.09.2018 01:28:05
21 kolo je trošku horší na silnici, ovšem při správně nastaveném podvozku a v dobrých rukou jsi nakonec rychlejší než ostatní.
Nejpodstatnější jsou GUMY co budeš obouvat
ŠPALKY - fungujou do 140 a v terénu
UNIVERZÁLY fungujou tak do 180
SILNIČNÍ - do 250
1) kubatura do cca 800 ta má slabší podvozek (počítám dvou a tří válce)
z mého pohledu to váží stejně jak 990 a Afrika a určitě to dostaneš na limity jak na silnici tak v terénu a cenově no ....
790 asi nechceš
2) kubatura okolo litru ... zde jen KTM a Honda .... tady neuděláš chybu
KTM už jen jetou - dobrá váha, dobrý motor, špička podvozek .... do terénu nic lepšího neseženeš a když budeš chtít blbnout tak to celé supr funguje
cenově velmi dostupný a když bude v dobrým stavu tak se krásně svezeš
Honda jetá/nová - to samé co KTM, víc příjemná a míň na sport
cenově dražší protože je to nové
2) kubatura nad litr ... už jen KTM
1090 no co k tomu napsat . váha menší jak 800, o 30% více výkonu a podvozek co si krásně naklikáš
1190 přidej si ještě dalších 25 koní a bohatší výbavu - nebudeš chápat co ta motorka umí a přitom je přívětivá
Jestli nikdy nebudeš mít slinu se svézt rychle na polní/lesní cestě, nebo v terénu může ti vyhovovat předek 19.
Tady už ty dva válce máš v řadě, do V - podél i napříč, do L, do boxera a taky tři
Váha od asi 200kg, kardan řetěz
Podstatný je PODVOZEK a VÁHA - 100 koní většinou stačí - jen je musíš přenést.
Pro zajímavost šířka 990 a 1190 - neměřil jsem to, ale vypadá to jako by nechtěli rozšiřovat výrobní linku a udělali stejně široký (uzoučký) rám i na novej motor 1190 (1290/1090). Tohle má prostě hlavu a patu.
Naposledy editováno 10.09.2018 01:28:05
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro
Jo 1190 je super
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro
To sem nikde nečetl všude je něco
Sám 1190 adventure vlastním a fakt super stroj
Sám 1190 adventure vlastním a fakt super stroj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro
foxdive> ... myslel jsem co se servisnich zasahu behem zarucni doby tyka (cili stroj je dokonaly, zadnych uprav neni treba) - jen rejpanec...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro
MedWed> největším problémem rakouských motocyklů je slovenské zastoupení
Nazdárek,
písnu svůj názor,tak mne nekamenujte.
Na cestování bych volil min.3 -válec a více.Jezdil jsem KTM 1290 SA a musím uznat,že je to povedený motocykl,motor jak kladivo,ale zkus ten dvouvál pustit pod 3 000 otáček a budeš koukat co je to za vibrátor.
Jedím Tigera 1200 a tohle 3 válcové cenduro a hlavně projev motoru je opravdu sametový(najeto již 46.000),bez vibrací,zátah skoro od volnoběhu,slušná spotřeba (5,8 l naloženej) a stále jich po silnících moc nepotkáš.
písnu svůj názor,tak mne nekamenujte.
Na cestování bych volil min.3 -válec a více.Jezdil jsem KTM 1290 SA a musím uznat,že je to povedený motocykl,motor jak kladivo,ale zkus ten dvouvál pustit pod 3 000 otáček a budeš koukat co je to za vibrátor.
Jedím Tigera 1200 a tohle 3 válcové cenduro a hlavně projev motoru je opravdu sametový(najeto již 46.000),bez vibrací,zátah skoro od volnoběhu,slušná spotřeba (5,8 l naloženej) a stále jich po silnících moc nepotkáš.
Tak nejezdi pod tři tis, to je jednoduché
Nekdo nemá rád sametový průběh a radši ty vibrace a chce ten motor pod sebou cítit
Ale proto sou různé motorky aby si každý mohl vybral
Tigra sem jezdil chvíli, ale pro mě to nebylo, když sem chtěl zábavu tak za byla hodně vysoko, projev jak píšeš na cestování super na to ostatní mě to nesedělo
Nekdo nemá rád sametový průběh a radši ty vibrace a chce ten motor pod sebou cítit
Ale proto sou různé motorky aby si každý mohl vybral
Tigra sem jezdil chvíli, ale pro mě to nebylo, když sem chtěl zábavu tak za byla hodně vysoko, projev jak píšeš na cestování super na to ostatní mě to nesedělo
1190 je strašnej nesmysl...do terénu to není, na silnici je to, vzhledem k určení, přemotorovaný, takže cestovat na tom taky úplně nejde (ve 130 mám dojem, že ta šestka vystoupí, jednu mi flákne a přenechá místo čtyřce), hbitý to je, takže si člověk neodpočine jako na GS....
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro
To co píšeš plati asi pro tebe já jezdím na 6tku kilo na kochacku, premotorovany to taky není a terén se s tím jezdí úplně běžne v režimu 100ps a myslím si že po 1090r nic lepšího do terénu v mastodontech není
Ale každý to má jinak a tam to má být
Ale každý to má jinak a tam to má být
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro
foxdive> s elektronickým podvozkem do terénu.?
Šestka je v kilu podtočená až hanba
Šestka je v kilu podtočená až hanba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro
selkie píše: foxdive> s elektronickým podvozkem do terénu.?
Šestka je v kilu podtočená až hanba
Nevim tak pod tři tis nejezdím, pod už to je podtocene fest, nad 3500 úplně no problém
Edit :jo a beru tu rychlost podle GPS takže tacho je cca 110 asi, samozřejmě je to kochaci styl podle povahy terénu, pokud je rovinatý tak žádný problém, ale souhlasím s tebou že kdo chce na moto odpočívat tak si koupí jiný stroj, já na moto spát nechci
Naposledy editováno 10.07.2019 13:12:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Balkán september Yamaha XT1200Z Super Tenere | Medvedo | 6 | 20.9.2024 v 20:31 MMARTINK |
Balkán september Yamaha XT1200Z Super Tenere | Medvedo | 0 | 18.9.2024 v 10:06 Medvedo |
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 8 | 7.9.2024 v 13:48 kratkej01 |
Jižní Čechy Yamaha XT1200Z Super Tenere | kalous72 | 27 | 11.8.2024 v 10:16 kalous72 |
Yamaha XT 1200 Yamaha XT1200Z Super Tenere | MILOS61 | 14 | 6.8.2024 v 10:05 MILOS61 |