Děkuji za poznatky a rozumné komenty...
Naposledy editováno 23.08.2018 20:57:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro
selkie píše: MedWed> no, skoro...proč si jinak pořizovat cenduro.? Stáhnout ty dvě zbylý procenta, tak jdu do GSA...
... nejdes, bo GSA se prodava jen po dukladnejch testech... to nedaj kazdymu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro
MedWed píše: ... nejdes, bo GSA se prodava jen po dukladnejch testech... to nedaj kazdymu!
testech na co..? VD..? IQ..?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro
selkie píše: testech na co..? VD..? IQ..?
... ne, jednoznacne delka... ptaka
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro
Edit:
Asi si to chce i říct nějakej ten rozpočet, protože ceny cendur jsou taky ve velkém rozpětí ...
Naposledy editováno 24.08.2018 15:44:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro
MedWed píše: ... ne, jednoznacne delka... ptaka
ahá, to já měl celou dobu za to, že prodlužuje právě až pořízení...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro
selkie píše: ahá, to já měl celou dobu za to, že prodlužuje právě až pořízení...
... vsak ja nerekl, jaka ma ta puvodni delka byt...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro
selkie píše: MedWed> pravda..no, ale zase, proč by měl být nějaký limit.?
Zdar koukám na vás jako z jara jakou mám vlastně kliku hned si to večer také přeměřím .1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro
pavelgsxrv píše: Zdar koukám na vás jako z jara jakou mám vlastně kliku hned si to večer také přeměřím .
... nezapomen, ze vecer je clovek mensi nez rano... to je overeno
Pokud si jistej nejseš a uvažuješ i trochu o terénu tak bych doporučil něco levnějšího, lehčího a s 21" předkem, takže asi TA650, AT750, GS650 Dakar či Sertao, možná 800GS. To ti umožní vyjasnit si co vlastně od motorky očekáváš a co budeš jezdit, těžkej nadlitr tě coby začátečníka v terénu odradí a asi ho dost omlátíš. Mlátit budeš i s tou lehčí, ale možná míň často a mohlo by to mít levnější následky . No až až budeš vědět co chceš tak mrdečku prodáš a koupíš buď ten cestovní nadlitr, nebo lehkej jednoválec kolem 600ccm, nebo univerzál v podobě nějaký dvouválcový KTM, nebo něco úplně jinýho.
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro
MedWed píše: ... nezapomen, ze vecer je clovek mensi nez rano... to je overeno
a co když vstávám večer a spát chodím ráno.?1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro
Kawasaki Versys 650. Nejsem si jistý jestli je hned super nápad na litr. Cena do 120 tis. a nižší. Díky za každou radu.
Naposledy editováno 25.08.2018 14:51:29
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro
Já šel kdysik taky do 6kila....a dnes vím , že to byla chyba. A ty pokud chceš jezdit ve dvou a máš 110 kg, tak je litr jasná volba !!!
spike-cz píše: Novinka pro příští sezónu bude taky Moto Guzzi V85. Motor a převodovka by měla být z V9, což je hodně vydařená věc. Navíc s hmotností kolem 185 kg. A to by mohlo bejt ono. ...
Edit:
Asi si to chce i říct nějakej ten rozpočet, protože ceny cendur jsou taky ve velkém rozpětí ...
V85 má motor výrazně jiný než V9. Tam nezůstal kamen na kameni. Jak jede ještě nikdo neví. Každopádně tam je +40% výkonu navíc
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro
Joker11 píše: foxdive> A co Triumph Tiger 800?Ten 3 vál musí být taky super..
onehdy nějaký chytrák prohlásil, ze trivalcove motory v sobě spojují výhody dvouvalcu a ctyrvalcu. Ze dole jedou a nahoře taky. Já tvrdím opak. Spojují nevýhody obou. Dole to nejede a nahoře taky ne. Dvanactkovy Triumph je takový supersport na chudach. Je to motorka, kterou jsem poměrně dost snadno dostal na limity podvozku, hned jakmile jsem s tím vyjel mimo asfalt. A to jsem měl ten nový model se semiaktivnim WP podvozkem. Na silnici se chová dobře. Ale jak jsem psal - aby to poradně jelo, musíš to držet pod krkem. V terénu nemá ten motor břink. Když potřebuješ vrknout abys třeba vyhodil kolo z drážky, tak na to prostě zapomeň. Ten motor je v terénu dost bez potenciálu, ostatně v synergií s podvozkem. Zopakuji - na silnici celkem dobrý.Osmičkový Tiger je na tom ještě hůř. Měl jsem bohužel povinnost jet před měsícem na Tiger 800 asi 20 km středně těžkým offem v Rumunsku (Heidenau Scout) přes kamenité a blativé úseky protkanými lavory plnými vody a to byla pro mě největší zoufalost za posledních několik let. Pak jsem ten stejný úsek jel nazpátek na GS a opět tam na Stelviu a oproti tomu (papírově lehčímu Triumphu) to v obou případech byla paráda. GS mělo vpředu sjetou E10 a vzadu novou E07+. Stelvio padesátiprocentní staré E07.
Obecně - Triumph funguje na asfaltu, ale do terénu nepatří.
Co se týče offu, tak Stelvio, Afrika, dvanáctkový GS a KTM Adv všechny fungují skvěle. Pokud máš gumy a máš na to ruce. A to se nebavím jen o nějakých sotolinovych cestách s dětskou obtížnosti. Ale o opravdovým terénu. Všechny mají své lehké mouchy. Na podvozku, na motoru, ale fungují. Mají víceméně schopné podvozky, motory co tě vytáhnou ze sraček přesně v momentě když to potřebuješ, dobré těžiště a vyvážení. Trochu se drbu za ušima s Yamahou 1200, která těch much má trochu víc, ale pokud ji miluješ a budeš trosku víc tolerantní, tak si s ní uziješ taky. Hondu CT z terénu skrtni úplně. Vpodstatě i ze šotolinek. Nevypínatelné ABS a brutální hmotnost tě vyškolí hned v první rychlejší zatáčce.
Multistradu Enduro ti neřeknu. Tu jsem jezdil jen po asfaltu a v terénu jsem ji neměl.
Caponord Rally je taky dobrá volba. Skvělý, vážně skvělý podvozek. Motor má říz, což se v offu hodí. Trochu mě mrzela vyšší spotřeba a malá světlá výška. Každý větší kámen a už jsem byl na břichu.
Jak tady někdo zmínil. Kup si novou litrovou Africu. A až se to na ni naučíš a zatoužíš po větší míře zábavy, tak ji prodej. A kup něco jiného. Zábavnějšího.
Takže Jokere, srovnej si v hlavě trochu víc co vlastně chceš. Ideální stroj neexistuje. Vždy je to kolekce kompromisů. A je potřeba mezi nimi prokličkovat.
A na řeči typu “dnes jsou všechny motorky dobré a s žádnou neuděláš chybu” nedej. To je úplný nesmysl. I dnes stojí spousta motorek za hovno. Co se kardanu týče, po stovce tisíců kilometrů s kardanovou motorkou a po desítkách tisíců km s motorkami s řetězem stále neshledávám v kardanu nějaké výrazné výhody. V případě že chceš jezdit v terénu, tak je kardan spíš nevýhodou, vzhledem ke své omezené proaktivitě. Pokud ji vůbec nějakou má. Třeba Yamaha ST a Honda CT má kardany jedna veliká hrůza. BMW, Guzzi a Triumph je má mnohem lepší. A v terénu je vpodstatě nejlepší řetěz.
Co bych dělal na tvém místě já? Počkal bych si na KTM 790 Adventure nebo Adventure R
Naposledy editováno 26.08.2018 07:56:15
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro
Pokud hodláš jezdit do těchhle fašistickejch zemí, tak výkon nepotřebuješ, 650 bude stačit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro
seikos píše: Co se týče offu, tak Stelvio, Afrika, dvanáctkový GS a KTM Adv všechny fungují skvěle. Pokud máš gumy a máš na to ruce. A to se nebavím jen o nějakých sotolinovych cestách s dětskou obtížnosti. Ale o opravdovým terénu. Všechny mají své lehké mouchy. Na podvozku, na motoru, ale fungují. Mají víceméně schopné podvozky, motory co tě vytáhnou ze sraček přesně v momentě když to potřebuješ, dobré těžiště a vyvážení.
to jako vazne to GS?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro
KubaLC8 píše: to jako vazne to GS?
joTéma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Balkán september Yamaha XT1200Z Super Tenere | Medvedo | 6 | 20.9.2024 v 20:31 MMARTINK |
Balkán september Yamaha XT1200Z Super Tenere | Medvedo | 0 | 18.9.2024 v 10:06 Medvedo |
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 8 | 7.9.2024 v 13:48 kratkej01 |
Jižní Čechy Yamaha XT1200Z Super Tenere | kalous72 | 27 | 11.8.2024 v 10:16 kalous72 |
Yamaha XT 1200 Yamaha XT1200Z Super Tenere | MILOS61 | 14 | 6.8.2024 v 10:05 MILOS61 |