kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jak je to presne s ohlinsem nevim, ale urcite to neni jak rika freedom, ja mam na prvnim modelu Ska urcite ohlinsy. Taky mam ohlins tlumic rizeni, tady je "obyc".
Zajel bych se podivat, ale umiram s rymickou :(
Naposledy editováno 16.08.2018 09:40:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tomas_ píše: assassin> škoda, že umíráš ale kdyby tě rýmečka pustila byl bych ti vděčnej za zhlédnutí stavu. S-ko to není a KW má napsaný špatně, takové na tomto modelu nabyly nikdy .
jj, presne jak rikas, melo by to mit 104kW, 2006+ model mel vic nez starsi Sko. za ty prachy by nemusela byt spatna ani tahle splacanina... naopak docela dobra hracka na okruh za par penez :D
blby je, ze jsem vcera ulehnul a do pondeli musim byt ok - pak jsem totiz na 3nedele u zakaznika v risi :( takze tam nikde zadnej cas nevychazi :(
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
E: ale možná jen shoda okolností, abych někoho "nenapadal" bez důkazu
Naposledy editováno 16.08.2018 11:40:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
přesně jsi vystihl moje úmysly ale i na dojetí do práce. Sice mám Strreta ale tento model s bojovým zbarvením se mi líbí. Strret se na okruhu stále vzpírá na zadním a člověk si to tak neužije kecám, užije ale kapota je na okruh dle mého názoru lepší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ja si myslim ze to neni Sko - 2005+ Sko by melo mit vetsi vykon a radialni brzdy.
Jak je to presne s ohlinsem nevim, ale urcite to neni jak rika freedom, ja mam na prvnim modelu Ska urcite ohlinsy. Taky mam ohlins tlumic rizeni, tady je "obyc".
Zajel bych se podivat, ale umiram s rymickou :(
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Bude to nějakej fejk Podle tohoto zdroje měla 999S vždy Ohlinsy, radiální brzdy potom až později
neměly
Tomas_ píše: assassin>
přesně jsi vystihl moje úmysly ale i na dojetí do práce. Sice mám Strreta ale tento model s bojovým zbarvením se mi líbí. Strret se na okruhu stále vzpírá na zadním a člověk si to tak neužije kecám, užije ale kapota je na okruh dle mého názoru lepší.
rozumim, u 999 si tak nejak nedokazu predstavit, ze by byla dobra k necemu jinymu nez okruh :D zacne fungovat, az kdyz zacnes hodne tlacit na pilu - v provozu je to spis motorka pro zlost. A hezkou je skoda rozbit na okruhu (i jinde) ...
t_freedom píše: Můj mechnik má v dílně 999S s axi brzdičema a Showou … rv. tuším 2003
neměly
Důkaz místo slibů !
edit: netvrdím, že to tak bylo, jen podle toho co jsem dohledal byly Ohlinsy vždycky. Beru to jako jeden ze základních znaků S verzí. Brzdiče nebyly vždy radiální, ale Ohlinsy byly pravděpodobně vždy.
Ale jestli to bereš tak, že tam dáš samolepku 999 S a prohlásíš to za "S", tak to potom jo
Naposledy editováno 16.08.2018 12:49:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: blby je, ze jsem vcera ulehnul a do pondeli musim byt ok - pak jsem totiz na 3nedele u zakaznika v risi :( takze tam nikde zadnej cas nevychazi :(
No jestli jsi hlavně nezapomněl, že 27.8. jedeme do Mýta : )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: No jestli jsi hlavně nezapomněl, že 27.8. jedeme do Mýta : )
nezapomnel, musim to zas nekomu prenechat :( tesil jsem se na to jako malej, ale ta prace nepocka, docela prestizni vec za dobry penize.....
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-450-r-t/ducati-450-r-t-motokros-1328748.html
K čemu je to dobrý, krom koukání se na to?
strakon píše: www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-450-r-t/ducati-450-r-t-motokros-1328748.html
No kdybych měl zbytečný prostor a finance k tomu se dohodnout , tak bych se asi dohodnul.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 17.08.2018 16:33:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: assassin> Hele, Assassine, co udělat s tím cvakáním? Mi začal Xtra cvakat víc, než ten černej, docela mě to sere Nechám radši udělat ventily, ale asi to bude na tom dekompresoru, co? Nechá se ta pružinka vyměnit, nebo je to zbytečný? Když je to studený, tak po cvakání ani památky, jak se ohřeje, tak je to flašinet, i mi to teď nějak hůř jede, se asi naseru a narvu tam zpátky ty origo vejfucky, s těma to jelo líp
ty jo jestli poznas rozdil ve vykonu, tak bych na to asi kouknul - to by ciste teoreticky vule delat mohly. nektery motory cvakaj vic, nektery min, nikdy jsem neprisel na to kde je zakopanej pes - castecne za to muzou udajne dekompresory, castecne ty "predepnuty" vackovy kola. prislo mi, ze ten motor co delal Sam v UK jde potichu, ale je to na Jankovo dragsteru, kde je i volnobeh tak hlasitej, ze te boli usi :D takze tezko rict, jestli to neni jen "dojem".
osobne se mi origo vyfuky libi a kdyz mas tuhle "extra" verzi tak mi prijde jako ok mit seriovej vzhled. hmotnost bych resil jen v pripade, ze bys to odlehcoval komplet...
Naposledy editováno 17.08.2018 17:02:08