paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.8.2018 v 08:34 | Nahoru | #38671
Stojí tam už opravdu dlouho, cena byla 109..., a nic, neviděl jsem ji, ale zřejmě to žádná star nebude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.8.2018 v 08:44 | Nahoru | #38672
VikousS4> jj, stojí tam více jak půl roku tak proto se ptám - je možnost, že tam někdo zajel a díval se na ni .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.8.2018 v 09:05 | Nahoru | #38673
Tomas_> Já teda nejsem žádnej znalec 999, ale je to vůbec S verze ? Mě přijde, že to nemá Ohlins.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.8.2018 v 09:29 | Nahoru | #38674
Attim> Ska do r. 2005-2006 myslím měly ještě Showu... Ohlinsy se davaly někdy až ke konci řady 999.

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.8.2018 v 09:39 | Nahoru | #38675
Ja si myslim ze to neni Sko - 2005+ Sko by melo mit vetsi vykon a radialni brzdy.
Jak je to presne s ohlinsem nevim, ale urcite to neni jak rika freedom, ja mam na prvnim modelu Ska urcite ohlinsy. Taky mam ohlins tlumic rizeni, tady je "obyc".
Zajel bych se podivat, ale umiram s rymickou :(

Naposledy editováno 16.08.2018 09:40:23

Milovníci Italských krásek

16.8.2018 v 09:56 | Nahoru | #38676
Bude to nějakej fejk Podle tohoto zdroje měla 999S vždy Ohlinsy, radiální brzdy potom až později

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.8.2018 v 09:58 | Nahoru | #38677
Attim> hele, "S"ko to není na 100%, nejen že to nemá podvozek z "S"ka ale ani nic jiného, spíš mě zajímá stav celkový stav.
Kdyby to bylo opravdu S-ko tak cenovka je jinde, má to podvozek a další věci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.8.2018 v 11:04 | Nahoru | #38678
assassin> škoda, že umíráš ale kdyby tě rýmečka pustila byl bych ti vděčnej za zhlédnutí stavu. S-ko to není a KW má napsaný špatně, takové na tomto modelu nabyly nikdy .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.8.2018 v 11:12 | Nahoru | #38679

Tomas_ píše: assassin> škoda, že umíráš ale kdyby tě rýmečka pustila byl bych ti vděčnej za zhlédnutí stavu. S-ko to není a KW má napsaný špatně, takové na tomto modelu nabyly nikdy .



jj, presne jak rikas, melo by to mit 104kW, 2006+ model mel vic nez starsi Sko. za ty prachy by nemusela byt spatna ani tahle splacanina... naopak docela dobra hracka na okruh za par penez :D

blby je, ze jsem vcera ulehnul a do pondeli musim byt ok - pak jsem totiz na 3nedele u zakaznika v risi :( takze tam nikde zadnej cas nevychazi :(

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.8.2018 v 11:38 | Nahoru | #38680
Btw nedávno někdo z fóra vyráběl tyhle polepy...
E: ale možná jen shoda okolností, abych někoho "nenapadal" bez důkazu

Naposledy editováno 16.08.2018 11:40:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.8.2018 v 11:40 | Nahoru | #38681
assassin>
přesně jsi vystihl moje úmysly ale i na dojetí do práce. Sice mám Strreta ale tento model s bojovým zbarvením se mi líbí. Strret se na okruhu stále vzpírá na zadním a člověk si to tak neužije kecám, užije ale kapota je na okruh dle mého názoru lepší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.8.2018 v 11:41 | Nahoru | #38682
tomasd.> jaký??

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.8.2018 v 11:53 | Nahoru | #38683

Tomas_ píše: tomasd.> jaký??

tenhle Xerox, nějakej oser s lepením tam měl, si matně vzpomínám. Ale za boha si nevzpomenu, kde jsem na to narazil

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.8.2018 v 12:01 | Nahoru | #38684

assassin píše: Ja si myslim ze to neni Sko - 2005+ Sko by melo mit vetsi vykon a radialni brzdy.
Jak je to presne s ohlinsem nevim, ale urcite to neni jak rika freedom, ja mam na prvnim modelu Ska urcite ohlinsy. Taky mam ohlins tlumic rizeni, tady je "obyc".
Zajel bych se podivat, ale umiram s rymickou :(

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.8.2018 v 12:03 | Nahoru | #38685
Můj mechnik má v dílně 999S s axi brzdičema a Showou … rv. tuším 2003

Bude to nějakej fejk Podle tohoto zdroje měla 999S vždy Ohlinsy, radiální brzdy potom až později



neměly

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.8.2018 v 12:12 | Nahoru | #38686

t_freedom píše: Můj mechnik má v dílně 999S s axi brzdičema a Showou … rv. tuším 2003



neměly



no jo, ale pak co je tam vlastne za rozdil S vs obyc? ja mam 2003 a je to komplet ohlins

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.8.2018 v 12:16 | Nahoru | #38687

Tomas_ píše: assassin>
přesně jsi vystihl moje úmysly ale i na dojetí do práce. Sice mám Strreta ale tento model s bojovým zbarvením se mi líbí. Strret se na okruhu stále vzpírá na zadním a člověk si to tak neužije kecám, užije ale kapota je na okruh dle mého názoru lepší.



rozumim, u 999 si tak nejak nedokazu predstavit, ze by byla dobra k necemu jinymu nez okruh :D zacne fungovat, az kdyz zacnes hodne tlacit na pilu - v provozu je to spis motorka pro zlost. A hezkou je skoda rozbit na okruhu (i jinde) ...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.8.2018 v 12:47 | Nahoru | #38688

t_freedom píše: Můj mechnik má v dílně 999S s axi brzdičema a Showou … rv. tuším 2003
neměly



Důkaz místo slibů !
edit: netvrdím, že to tak bylo, jen podle toho co jsem dohledal byly Ohlinsy vždycky. Beru to jako jeden ze základních znaků S verzí. Brzdiče nebyly vždy radiální, ale Ohlinsy byly pravděpodobně vždy.
Ale jestli to bereš tak, že tam dáš samolepku 999 S a prohlásíš to za "S", tak to potom jo

Naposledy editováno 16.08.2018 12:49:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.8.2018 v 13:13 | Nahoru | #38689

assassin píše: blby je, ze jsem vcera ulehnul a do pondeli musim byt ok - pak jsem totiz na 3nedele u zakaznika v risi :( takze tam nikde zadnej cas nevychazi :(


No jestli jsi hlavně nezapomněl, že 27.8. jedeme do Mýta : )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.8.2018 v 13:32 | Nahoru | #38690

PetrS píše: No jestli jsi hlavně nezapomněl, že 27.8. jedeme do Mýta : )



nezapomnel, musim to zas nekomu prenechat :( tesil jsem se na to jako malej, ale ta prace nepocka, docela prestizni vec za dobry penize.....

Milovníci Italských krásek

16.8.2018 v 17:39 | Nahoru | #38691
999S byla vzdy na ohlinsu... brzdice ax i rad

Milovníci Italských krásek

17.8.2018 v 08:30 | Nahoru | #38692
vybrus klik. hřídele M900[img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/33

Milovníci Italských krásek

17.8.2018 v 09:02 | Nahoru | #38693
Přesně, 999S mělo vždy komplet Ohlins, 749 ne, tam byly mezi standardem a eskem minimální rozdíly..., třeba vidle na esku měly jen nitrid povrch.

Naposledy editováno 17.08.2018 09:02:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.8.2018 v 11:24 | Nahoru | #38695

strakon píše: www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-450-r-t/ducati-450-r-t-motokros-1328748.html



K čemu je to dobrý, krom koukání se na to?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.8.2018 v 12:26 | Nahoru | #38696
FiZzeR> no, na to koukání

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.8.2018 v 14:03 | Nahoru | #38697

strakon píše: www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-450-r-t/ducati-450-r-t-motokros-1328748.html



No kdybych měl zbytečný prostor a finance k tomu se dohodnout , tak bych se asi dohodnul.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.8.2018 v 15:52 | Nahoru | #38698
assassin> Hele, Assassine, co udělat s tím cvakáním? Mi začal Xtra cvakat víc, než ten černej, docela mě to sere Nechám radši udělat ventily, ale asi to bude na tom dekompresoru, co? Nechá se ta pružinka vyměnit, nebo je to zbytečný? Když je to studený, tak po cvakání ani památky, jak se ohřeje, tak je to flašinet, i mi to teď nějak hůř jede, se asi naseru a narvu tam zpátky ty origo vejfucky, s těma to jelo líp

Naposledy editováno 17.08.2018 16:33:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.8.2018 v 16:50 | Nahoru | #38699

strakon píše: assassin> Hele, Assassine, co udělat s tím cvakáním? Mi začal Xtra cvakat víc, než ten černej, docela mě to sere Nechám radši udělat ventily, ale asi to bude na tom dekompresoru, co? Nechá se ta pružinka vyměnit, nebo je to zbytečný? Když je to studený, tak po cvakání ani památky, jak se ohřeje, tak je to flašinet, i mi to teď nějak hůř jede, se asi naseru a narvu tam zpátky ty origo vejfucky, s těma to jelo líp



ty jo jestli poznas rozdil ve vykonu, tak bych na to asi kouknul - to by ciste teoreticky vule delat mohly. nektery motory cvakaj vic, nektery min, nikdy jsem neprisel na to kde je zakopanej pes - castecne za to muzou udajne dekompresory, castecne ty "predepnuty" vackovy kola. prislo mi, ze ten motor co delal Sam v UK jde potichu, ale je to na Jankovo dragsteru, kde je i volnobeh tak hlasitej, ze te boli usi :D takze tezko rict, jestli to neni jen "dojem".

osobne se mi origo vyfuky libi a kdyz mas tuhle "extra" verzi tak mi prijde jako ok mit seriovej vzhled. hmotnost bych resil jen v pripade, ze bys to odlehcoval komplet...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.8.2018 v 17:01 | Nahoru | #38700
assassin> hmotnost bych měl prvně řešit někde jinde, než na motorce U těch origo výfuků je problém ten, že jsou to normál plecháče a jen oplášťovaný karbonem a časem se ten karbon začne vypalovat a nevypadá nijak moc pěkně Nechám zkouknout ty ventily, myslel jsem, že to fouknu k Dewillovi, ale je to krapet z ruky a stejně tam teď toho má moc, dám to tady k Čadkovi a uvidím

Naposledy editováno 17.08.2018 17:02:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist