A když už jsme u toho, kde končí lanko u stříkačky ?
To jsem asi zase něco zaspal
Díky za osvětu.
Canon
Naposledy editováno 02.08.2018 17:13:59
Heftem taháš za lanko které je ukončené na škrtící klapce v sání. Stříkačka podle senzoru TPS (který je na té klapce taky) pozná na kolik % máš otevřeno a podle(nejen) toho dávkuje palivo. Motorka jede.
U elektronického plynu není lanko připojeno na klapku ale na heftu je snímač a ten (nejen) podle toho otevírá klapku a dávkuje palivo. Motorka jede...
1 reakcí na tento příspěvek Elektronický plyn
1 reakcí na tento příspěvek Elektronický plyn
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektronický plyn
FJRPEPA píše: Akorát to má, sice malou, ale má, zpožděnou reakci na plyn. Zvykneš si na to rychle.
to bych neřekl2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektronický plyn
Motorku s elektronickým plynem jsem ještě neřídil. Auta celkem tři z toho dvě zcela nová. Na přidání to téměř nebylo znát, ale rychlém ubrání , to bylo znatelné.
FJRPEPA píše: foxdive>
Motorku s elektronickým plynem jsem ještě neřídil. Auta celkem tři z toho dvě zcela nová. Na přidání to téměř nebylo znát, ale rychlém ubrání , to bylo znatelné.
Já řídil s el. plynem jen fábii a e46, v obou případech jsem nadával jak špaček. Motorku s el plynem jen agustu co mám teď, a nema problema Teda až na to že je to další kurvítko a "gas position error" při předjíždění už jsem zažil Ale to je ital, u normálních výrobců to snad funguje lepčejš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektronický plyn
Vzdyt uz to mely octavky r 2001.
V poslednich dvou bmw zadna prodleva, reakce naprosto rychle.
Naposledy editováno 06.08.2018 15:23:45