1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
kizdnoH píše: KapitanMasakr> Kapitáne, když jsi teda takovej masakrista... Za kolik, že jezdíš Most? Já jen jestli mám tu nahou šestku dráždit nebo si dávat cestou cigárko...
Tyvole, to ti nemůžu říct, když sem tam nikdy nebyl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
KapitanMasakr píše: Tyvole, to ti nemůžu říct, když sem tam nikdy nebyl.
A to je právě k zamyšlení...
2 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Sonicek píše: dávej dávej každej kdo nejvíc kecá jezdí hovno Jak tam nebude drift, záda a palba v nepřehledné zatáčce, tak jsi u mě břídil
Tohle je v prdeli jezdil sem v tu dobu na tu CAM to nejhoršibza měsíc....ale aspoň něco hele tak já sem na večer hodim malou srandu s fireblade SP ....
Naposledy editováno 05.06.2018 13:24:28
1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
3 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
PS: jen doufám, že ten Most nezažiju až se tam přijedeš nechat zesměšnit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
2 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
E: nerozumim tomu, tak se ptam, abych porozumel.
Naposledy editováno 05.06.2018 16:28:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
3 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Koudy01> já ti to teda vysvětlím.. gumy právě vypovídají všechno o umu a rychlosti jezdce, jak píšeš... Stačí se podívat na gumy a hned máš obrázek jak dotyčnej jezdí.. Kdo má poser proužek prostě nemá motorku pod kontrolou! A tak to prostě je! Ale každej někdy začínal.. A o rychlosti a tahání vypovídá jakou má ta guma strukturu.. To že má někdo gumy sjetý do kraje zdaleka, ale neznamená že je na limitu motorky, jak píšeš..! A ani to neznamená že je na limitu gumy..! Možná tomu nebudeš věřit, ale při jízdě v zatáčce se pneumatika stlačuje tzn. že po kraji gumy muže jet někdo v 48° náklonu ale stejně tak i v 58° náklonu a gumy bude mít i tak do kraje protože pneumatika tě drží na kraji a přes kraj gumy hodně dlouho... Jediný kdy se blížíš limitu pneu je když jedeš po kraji na přední pneumatice, která má vždy záměrně vyšší profil do vyššího náklonu než zadní.. Ale pokud máš poser proužek na zadní pneu a jezdíš prostě bez náklonu tak nemáš motorku pod kontrolou a nedokážeš reagovat na nečekaně utahlou zatačku, překvapení na silnici, na nájezd do zatáčky vyšší rychlostí než jsi chtěl apod a v neposlední řadě si ani dotyčnej nemůže užít zatáčku
(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Koudy01 píše: Proc resite ty gumy dojety do hran? Copak gumy dojety do hran rikaji neco o rychlosti a umu? Neni to spis nebezpecnejsi klopit motorku az ke hrane gumy nez si vic vysednout a min klopit? Nebo ste na silnici takovy strelci, ze to i s vysednutim musite klopit na hranu gumy a tedy i limit motorky?
E: nerozumim tomu, tak se ptam, abych porozumel.
to,že je guma sjetá k hraně ještě zdaleka není na doraz.
pneumatika se při jízdě deformuje a většina jezdců je ráda že se kraj pneumatiky vůbec toho asvaltu občas dotkne .ve zkutečnosti je limit ještě o 10° stupňů náklon větší a to je sakra hodně.
(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
kratasss píše: Ale pokud máš poser proužek na zadní pneu a jezdíš prostě bez náklonu tak nemáš motorku pod kontrolou a nedokážeš reagovat na nečekaně utahlou zatačku, překvapení na silnici, na nájezd do zatáčky vyšší rychlostí než jsi chtěl apod a v neposlední řadě si ani dotyčnej nemůže užít zatáčku
Hmm, poser prouzek mam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
KapitanMasakr píše: assassin> Na přání ;)
Docela škoda, že jsi ten prodej smazal, to byla ještě větší zábava, než celé tohle téma...
Naposledy editováno 05.06.2018 18:31:55
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 9 | 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 0 | 21.5.2024 v 13:18 karloss200 |
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR | JosephBonanno | 7 | 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno |
Zvedák na motorku BMW S 1000 RR | ElRoyRoy | 21 | 27.1.2022 v 09:58 Gahan37 |