kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Motorka neodřená a zrcátko v prdeli
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Co ta poskákaná zadní guma? Máš dobře nastavený zadní tlumič?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše:
vrabci tady na střeše cvdlikali, že prej jeden kačer skrblík tam jezdil poslední tři dny na gumě, na který by se i Harpagón bál jezdit, ačkoli prej tam byla možnost koupě nový a přezutí... dotyčnej prej raději dojel až skoro na plátýnko...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Honzatuu píše: drippera> Co se stalo?
Motorka neodřená a zrcátko v prdeli
Urazili ho, jak ji ráno tlačili z garáže ven..
Jel jsem bez něj.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: drippera> a dojmy a pocity? ty to dycinky tak pěkně rozepíšeš.........................................
Rozepíšu. Modří už vědí. Ale nevím, jestli to tady někoho zajímá..
Abych zas nedostal držkovku, že su pohádkář, nebo tak něco..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Rozepíšu. Modří už vědí. Ale nevím, jestli to tady někoho zajímá..
Abych zas nedostal držkovku, že su pohádkář, nebo tak něco..
pohadkar jsi, o tom zadna, ale prectu si to
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jak jenom začít? Asi tak… Je to ta úplně nejvíc nejlepší motorka na světě! A nebo ne! Je to přemodernizovaná elektronická mrdka, kterou dokáže řídit každej jouda. Karle sorry, jestli tě budu v některých pasážích citovat a nebo se opakovat, ale výstižněji to asi říct nejde. Je to to nejlepší železo, na jakém jsem kdy seděl!!! Hoši, tak precizně fungující, vyladěnou, silnou a zábavnou motorku jinde nehledejte. DUCATI PANIGALE V4s a jejích 214 koní vás totálně dostanou, rozsekají, zabijou! V loni jsem si sednul na prdel ze skvěle fungujícícho Tuona V4R FACTORY. Ano, právě to, je o pořádný kus dál, než-li můj milovaný SF1098. Designově pochopitelně ne, ale špičkově fungující elektronika, podvozek a do nekonečna táhnoucí, řvoucí vé-čtyřka fungují opravdu znamenitě. Kombinace těchto vlastností deklasuje všechny ostatní nakedy do role nechtěných outsiderů. Včetně erkového monstera. Sorry jako. Ale kvůli Tuonu zde nejsme. Pochopitelně. Nová PANIGALE je dál asi tak o světelný rok! Při usednutí na palubu této rudé krásky z Borgo Panigale se mi honili hlavou myšlenky, co mě tak asi ještě může v motocyklovém světě překvapit. Jsem obyčejný mrdal, který se vozí pro radost a kolínko si dá leda tak na okruhu v Brně. Na to se mám pořád moc rád a taky se musím vždycky vrátit domů celý, ale už jsem na nejrůznějších mašinách něco nalítal a nějaké zkušenosti nasbíral. Čekal jsem tedy, co se stane. Uražené levé zrcátko nepokazilo radost ze zapůjčené předváděčky. Zle chroptící a dunící vé-čtyřka chytala teplotu a zajímavě nastavená testovací trasa vybízela k otestování. Nastavuji režim SPORT, tudíž plný výkon (214HP) a všechny ty elektronické fičury jsou v továrním set-upu, tak nějak na polovic. Pro sichr. První oťukávačka tak z lehka. Zkouška brzd. Jak už bylo napsáno, novým monoblokům STYLEMA schází prvotní jedovatý zákus. To jsem zaznamenal hned. Ale po zahřátí a patřičném stisku radiální pumpy nevykazovaly brzdy žádné neduhy či náznaky nejistoty. Řazení na horu pod plným plynem už známe a při zkopávání kvaltů dolů si to háže samo úžasné meziplyny! To mě baví. Podvozek je sonáta na dokonalost. Nevím, jestli kluci v D-Motu vybrali tuhle trasu schválně, ale mix zalátaných okresek páté cenové kategorie a táhlé žehličkové vingly v okolí Masarykova okruhu prověřily švédské specialisty dokonale. Tedy spíše jejich dílko. Tu motorku nevyvedlo z míry vůbec nic. Poslouchala povely, fungovala, zatáčela sama pouhým pomyšlením na změnu směru. Jestli někdo zná lepší podvozek, ať mi o něm řekne. Já ne! Je neuvěřitelné, s jakou grácií to požírá díry! Jak je, do psích koulí možné, že tovární superbike, určený k jízdě po okruhu funguje tak skvěle i na normální silnici?! A pak to přišlo! Po půl hodince seznamování se a oťukávání, projíždím již načtené úseky po druhé. Mrdlo mi z ní regulérně v kolni! Zapomněl jsem na cenu zapůjčeného motocyklu (téměř sedum set tisíc) i na padesátitisícovou kauci, o kterou bych v případě nehody pravděpodobně přišel. Zapínám Launch control, stojím na rovince v polích a zkouším to, o čem jsem doposud pouze četl. Řadím za jedna, dávám plnej plyn a na prasáka pouštím spojku. Řev, který se v tu chvíli rozlehnul kolem, vyplašil zvěř v okruhu asi tak pěti kilometrů. A já jsem se přátelé regulérně posral! Držel jsem se řídítek a koukal na ty číslice na budíku. Prásk, ..dvojka, prásk ..trojka, prásk ..čtyřka! Panigale zrychlovala s nadzvednutým předním kolem a já se držel řídítek a za stupačky jsem byl opravdu zaháknutej nohama, jinak bych z té motorky normálně sletěl! Už vím, co to znamená dát stovku pod tři vteřiny! Uááááá… Zastavuju a suším hledí. Brečím nadšením, řvu do helmy a mám dojem, že se mi brzo kousne pumpa! Moje! Né ta v motorce. Dávám si to ještě jednou. Nějak tomu nemůžu uvěřit. Co tohle to doprdele je!? Před zatáčkou skáču na brzdu, zase na prasáka, zkouším zadek, v náklonu přátelé! Na výjezdu dávám full gas! Jako na skůtru! A znova a znova. Chovám se k ní čím dál tím hnusněj, až je mi jí chvilkama líto, ale ona si se vším poradí! Absolutně se vším! Nechápu! Ta motorka prostě nejde zahnat do kouta! Hlídá si přizvednutí předního kola a při akceleraci ho nechá jen pár desítek cm nad zemí. Při neomaleném přidávání dávkuje výkon přesně podle potřeby, při brutálních brzdách zase povolí tak, aby vás neshodila. A aby neuklouzla. Jak tohle dokázali, nechápu, ale funguje to na 100%. Zachovat se z půlky takhle ke svému STREETFIGHTEROVI, jsem dávno mrtvej! Na konec si dávám pár těch táhlých krásných oblouků v lese a užívám si stabilitu, tah a úchvatný design tohoto italského klenotu. Míjím jedno žluté Lambo a za chvíli červené Ferrari! Doprdele, tomu říkám povedný den! Co říci závěrem? Ano, máte pocit, že jedete na krabici dynamitu, ale ten kdo dává povely, nejste vy. Je to něco imaginárního, něco digitálního, co vlastně dělá spoustu práce za vás. Není tam to mechanické spojení člověka a stroje, známé ze starých časů. Dříve se každá chyba krutě trestala. Neopatrné otočení plynem a bylo zle. Ovšem Panigale V4s z vás udělá mnohem, mnohem lepšího jezdce, než jakým doopravdy jste! Stačí se soustředit na silnici před sebou a hlídat si výjezdy ze zatáček. O zbytek se postará tenhle úchvatný digitální svět jedniček a nul, de-facto za vás. Píšu to samozřejmě s trochou nadsázky, úplnému zelenáči bych ji do rukou asi nedal. Ale mám takový pocit, že tohle by v určitých režimech dokázal řídit i „jouda“. To ovšem nic nemění na faktu, že nová DUCATI Panigale dělá jízdu efektivní, zábavnou, bezpečnou a neuvěřitelně návykovou. Já kvůli ní svého „veterána“ sice neprodám, ale ať se to všem staromilcům líbí nebo ne, tohle je prostě jinej svět! Svět TRANSFORMERS..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Motorka mi může, tím jak je lehká, jak brzdí jak reaguje, dát možnost tyhle všechny věci ovládat a rozhodovat se kam až půjdu ... ale nesmí je dělat za mne.
Pochopil jsem to v plný míře už na tom Tuonu - jedeš jako kráva hrozně lehce... za 200km seznamování letíš větší pilu, než na motorce co jezdíš 10let. Já vím, že jsem tu za staromilce a vránomrdala ALE ... vzpomenete si možná jednou co napíši ... začne přibývat hrobečků pilotů těhle strojů, časem ... až po 5 ...7...9letech na 63milisekund zablbne čidlo, PLCčko nezpracuje paket ...a v rubrice černá kronika bude napsáno " přecenil své schopnosti" ... pilot?... nebo stroj způsobil jeho smrt ... a koho to bude zajímat, že?
Za mě, děkuji... nechci... budu jezdit raději pomaleji. Umřít můžu i tak každej den 3x...
Nejsem staromilec ani vránomrdal, spíš na motorky této pokročilé kategorie prostě nemám - každopádně je to jako se vším, dobrý sluha špatný pán, kontrolu trakce pod blembákem nenahradíš sebevychytanějším udělátorem.