kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: sice to nemířilo na mě ale pochválit tu motorku musím, je fajnová. Jenom osobně bych něco udělal s těma kolama, změnit barvu a nabarvit límce.
Jj, to bylo samozřejmě v plánu, ale napřed jsem chtěl zkusit co zbytek motorky, nemá cenu řešit barvu ráfků, kdyby byl v prdeli třeba rám... A nakonec, ač se považuji za estéta, mi to ani nepřijde tak hrozný. Navíc by to měly bejt ráfky z ss superlight, ale to nevim jestli je nějakej hmotnostní bonus, to by možná věděl freedom...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 30.03.2018 10:39:40
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 30.03.2018 12:07:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Johnny83> koukej to přelakovat a nekecej a hlavně né komaxitem
Dobře šéfe, a jak teda? Na růžovo třeba? jinak taky jsem řešil jestli lak nebo komax, pomalu se z toho stává téma jako 4v vs 2v, 4t vs 2t, kůže nebo textil... Lak se zase dřív sedře při přezouvání ne? Jak po obvodu, tak při škrábání závažíček...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1. po nasazení krytu spojky dřelo těsnění krytu spojky (koš od EVR je mírně širší - řešení je buď udělat těsnění na míru/bez těsnění)
2. možná jsem otočil konkávní plech... bohužel když jsem lamely vysypal nekoukl jsem se, či byl správně....
Freedome díky, Georgi díky jako vždy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Johnny83> koukej to přelakovat a nekecej a hlavně né komaxitem
Ale piču!!!Mám kola v komaxitu cca 5-6let a vše super!!!Kdyby mi nespadl 46 ořech při povolování matky zadního kola tak nemám na kole ani ťuk!!!!A doporučuju nechat původní barvu jako základ!!!Toto mám od pána Italšrota.Děkuji.Nechat hlavně kvůli tomu že opiskovani udělá malinké dupky.
Za mě komaxit ano a je super a levný!!!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Honzatuu> a jááák oproti S2R?
Táák malinkatá srovnávačka.
I když 100Km není na srovnávání moc.
Oproti Monsteru je ten Raptor takovej uskákanej (asi bude kratší v rozvoru) monster byl na nerovnostech klidnější a lépe pobíral díry , když už nějakou potkal.
Co se týče podvozku tak obě jedou jak po kolejích i když Raptor po vypnutí tlumiče řízení mi přišel malinko nervoznejší.
A co se motoru (toho zapeklitého Japonského) týká , tak je fakt hustej. Tahá úplně všude nahoře - dole je to jak lokomotiva.
Freedom mi na to určitě napíše " si měl vydechlej vzducháč vole . Ještě jsi nezažil S4RS"
Má pravdu , ale tohle srovnavam s S2R
Takže vůbec nelituju že jsem domů přitáhnul tu srágoru s Japonským motorem
Ty vole už sem vypisuju jak Dripouš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Ale piču!!!Mám kola v komaxitu cca 5-6let a vše super!!!Kdyby mi nespadl 46 ořech při povolování matky zadního kola tak nemám na kole ani ťuk!!!!A doporučuju nechat původní barvu jako základ!!!Toto mám od pána Italšrota.Děkuji.Nechat hlavně kvůli tomu že opiskovani udělá malinké dupky.
Za mě komaxit ano a je super a levný!!!
Tohle je pánové metoda na to se koukněte, měli jsme předváděčku v práci a byl to mazec.
http://laserove-cist...3EAAYAiAAEgIWKfD_BwE
ed:monster zatím bez OK baterky a já nasranej v hokně
Naposledy editováno 30.03.2018 17:31:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Ivos> tak proč to tam neserou rovnou z výroby? Mně ten komaxit přijde dobrej na nějaký regály, zemědělský a strojírenský mašiny, ale na motorku bych to asi nechtěl
Přesně tak, komaxit nikdy neuděláš tak krásný povrch. A čím je tenčí barva, tím i vydrží více
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivoš: jestli to máš hrbolatý,tak ti to odflákli.Buď se to dává do lázně,aby se původní barva rozpustila a je to hladký,nebokdyž to vopískujou do hrbolata,tak se dává i pod prášek taková základovka a finále je hladký jak z fabriky
zmulin píše: strakon> Já bych čeče i řek,že ten lakýra kecá bludy.Twoe jaká teplota změní vlastnosti hliníku? Dyk se prášek zapejká v ani ne třetinový teplotě tavení hliníku.Vlastně zhruba jednou tolik,než udělaj nahřejváky na gumy...
Ivoš: jestli to máš hrbolatý,tak ti to odflákli.Buď se to dává do lázně,aby se původní barva rozpustila a je to hladký,nebokdyž to vopískujou do hrbolata,tak se dává i pod prášek taková základovka a finále je hladký jak z fabriky
A stačí dopsat:co budou jako skláři žrát???
Za ty chechtáky co mě to udělal Italsřot pochybuju že by to bylo v laku!!!A už vůbec si nedokážu představit to s tím ořechem
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše:
Lepší foto nemám ale aspoň pro představu
No to jsem z toho ... jsi tam dal Japan řetěz?