paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ

Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ

Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024

Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
62%
16
Jezdim pořád.
38%
10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.3.2018 v 12:34 | Nahoru | #67801

Verdom píše: Čmoud> Tyve sám nevim. Dřív mě to tak nevadilo. Dnes když chumelí, mám zakázaný mluvit před malejma dětma. Jelikož každý druhý slovo je sprostý.

Vlasťáku, dnes mám já, ty a svatý Patrik svátek, tak všechno nej.

Jdu proházet cestu ke garáži a vyrazím asi někam na lyžovačku.
Ať ten maglajs alespoň užiju, když se musel nas...



Taky se připojuji s gratulací hlavně aby to svinstvo slezlo do páteční jízdy.
Tonda Zloun

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.3.2018 v 12:40 | Nahoru | #67802
marauder> Taky - vše nejlepší vinšuju.
I tady je sníh, kolem nuly, dnes opravili počítač, tak dodělávám resty.
Podařilo se mi nastartovat Adenium, bylo to trápení, ale motorka chytla. Rozhodl jeden tenký drátek. Mám novou baterii Motobatt, místo 8 Ah z Týnce má 10, 5 Ah, navíc může být nakřivo, ležet, být vzhůru - nic nevadí. Jen jsem musel proříznout dno u kastlíku na baterii. Je sice trochu nakřivo, ale jak píšu, nevadí.

Jawablázni

17.3.2018 v 12:42 | Nahoru | #67803
Na chodsku též bílo,děkuji za přání,Verdomovi a všem Vlastíkům na oplátku též Vše nej www.celysvet.cz/smajlici-ke-stazeni-smajlik][img]http://www.celysvet.cz/skin/smile/s12660.gif[/img ,já zatím slavím prací,ale večer to půjde dooslavit komplet za všechny www.celysvet.cz/smajlici-ke-stazeni-smajlik][img]http://www.celysvet.cz/skin/smile/s8968.gif[/img zvlášť,když zejtra jdu až na noc.www.celysvet.cz/smajlici-ke-stazeni-smajlik][img]http://www.celysvet.cz/skin/smile/s8666.gif[/img

Naposledy editováno 17.03.2018 12:43:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.3.2018 v 13:23 | Nahoru | #67804

milan1963 píše: marauder> Taky - vše nejlepší vinšuju.
I tady je sníh, kolem nuly, dnes opravili počítač, tak dodělávám resty.
Podařilo se mi nastartovat Adenium, bylo to trápení, ale motorka chytla. Rozhodl jeden tenký drátek. Mám novou baterii Motobatt, místo 8 Ah z Týnce má 10, 5 Ah, navíc může být nakřivo, ležet, být vzhůru - nic nevadí. Jen jsem musel proříznout dno u kastlíku na baterii. Je sice trochu nakřivo, ale jak píšu, nevadí.



O vhodnosti větší baterky jsme psali dávno a odmítals... Jednoválcovou Gileru mám na 14AH baterku a když mi odešla zapalovací cívka, tak jsem měl dobrej přehled, jak dlouho to točí na 14ku a ten jednoválec tomu dává dost záhul.

Jawablázni

17.3.2018 v 14:02 | Nahoru | #67805
Co se týče Milanovy motorky, tak tu obecně to větší baterka sama o sobě neřeší. Po úpravě svazku tam má úbytek baterka/alternátor - jednotka pár mV, normálně se to pohybuje kolem voltu a víc. Větší baterka je tedy věc pěkná, ale problém jenom malinko posune, nevyřeší. No a k tomu kablíku - ten je v pořádku. Když se prohazuje baterka, tak se holt nesmí zapomenout našroubovat všechno nazpátek :)

(reakce na) Jawablázni

17.3.2018 v 14:59 | Nahoru | #67806
laďa-prášil> Jak píše Standa : u Jawy 650 / 660 velká baterka nic nevyřeší, jen problém dočasně oddálí.
Elektrika original Made in Týnec má k bateriovým polům asi 3 kabely celkem. Ted' po úpravě jich tam je víc, další jsem si přidělal sám ( vyhřívání ) a tak jich mám asi sedm. Neoznačil jsem si je a než jsem přišel nato, který kam zapojit , dalo mi to zabrat.
Ale hlavně : vloni při nula stupních páně Celsia motorka nenastartovala. Letos nastartuje během dvou vteřin a po pár dalších vteřinách dobíjí, jak má. Tak to má být .

Jawablázni

17.3.2018 v 15:25 | Nahoru | #67807
U 650 je to jedno. Tam sice elektroinstalace, respektive její okruh hoří.. nicméně než shoří, případně po tom, co shoří a opraví se, tak startuje s čímkoli - její "jednotka" má inteligenci ruských digitálek, a tak se o nějaké napětí výrazně nezajmá :) Je to dáno tím, že je tam CDI měnič, kterému je skoro jedno, jestli jede s osmi volny, nebo 14 . On už si to na těch 250-300V nějak nakmitá. Mimochodem tam se používá 14Ah baterka s více než 200A startovacích. V 660 obecně cca 110A. I když je elektronika můj obor, tak je to mor. Čím víc elektronického balastu, který má vlastní "inteligenci" a může dobrovolně stávkovat, tím hůř.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.3.2018 v 15:57 | Nahoru | #67808

Jawablázni

17.3.2018 v 15:58 | Nahoru | #67809
I pro Milana by se něco našlo. (2 kusy).


Naposledy editováno 17.03.2018 16:02:16

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.3.2018 v 16:32 | Nahoru | #67810
mám tu origo hever ns škodovku a německý doklady na simson schwalbe.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.3.2018 v 17:33 | Nahoru | #67811
pěkná burza taky něco pohledám

Jawablázni

17.3.2018 v 17:38 | Nahoru | #67812

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.3.2018 v 18:12 | Nahoru | #67813
ghrohe> Burza - když jsme u toho, sháním menší (přední) objímku výfuku k Jawě 05. Mám ročník 1963 a tam tlumič drží na koleni objímkou. Tedy - mně právě moc nedrží...pokud do jara neseženu, vyrobím jí, ale proč se prvně nezeptat tady ??

Jawablázni

17.3.2018 v 18:36 | Nahoru | #67814
Našel sem svůj starej PU-501

Jawablázni

17.3.2018 v 18:56 | Nahoru | #67815
Jirka: z toho co jsi napsal vyznívá,. že patrně nechápeš rozdíl mezi diagonální a radiální pneumatikou..... S dezénem to nesouvisí a trakční schopnosti ovlivňuje v malých rozměrech jen okrajově...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.3.2018 v 19:09 | Nahoru | #67816

milan1963 píše: ghrohe> Burza - když jsme u toho, sháním menší (přední) objímku výfuku k Jawě 05. Mám ročník 1963 a tam tlumič drží na koleni objímkou. Tedy - mně právě moc nedrží...pokud do jara neseženu, vyrobím jí, ale proč se prvně nezeptat tady ??



Vyráběl jsem jí, rovnou jsem udělal takovou, abych spoj výfuku přichytil k držáku pod stupačkou....

A pak dotaz: jakým způsobem se staráš o motobaterie během odstávky? protože to může mít souvislost s těžkými starty..

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.3.2018 v 19:14 | Nahoru | #67817
pech.> Jestli jsem pochopil správně Hrnouse, tak problém se startem spočíval v nepřipojení nějakého kabelu k akumulátoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.3.2018 v 19:25 | Nahoru | #67818
Sema> já jednoiu skákal po nakopávačce půl hodiny,svíčku měnil a měl jsem vypnutej chcípák to je podobný

(reakce na) Jawablázni

17.3.2018 v 19:50 | Nahoru | #67819

Sema píše: pech.> Jestli jsem pochopil správně Hrnouse, tak problém se startem spočíval v nepřipojení nějakého kabelu k akumulátoru.



jasně, ten ale nastal až dnes.... mně to taky sere to mít takhle sfajfkované na baterku - na některých motorkách je to standardní postup....

Je to k nepochopení, Nakonecjaponec má na baterku jeden drát pro + a druhý na mínus... ideální... U aut se to řeší svorkou, která se jako celek připojí k alternátoru a až na ní se větví okruhy... Ale pořád někdo dělá toto - viz Roadster, kde vedou na + kabely tři a na - taky tři...

Hrnous má pravdu, čím víc balastu, tím víc problém.... protože místo klasického zapalovacího modulu, což byl nejprve holý RLC člen, potom napěťový zesilovač ve spínacím režimu a dneska je k tomu nabalena umělá inteligence, která zrovna u motorky nic zvláštního nepřináší ale jsou v ní zakódovány stavy že když toto a ono je/ není splněno, tak funguje nebo protestuje, energiii určenou pro start kontinuelně spotřebovává ještě než k němu dojde.... nejzákladnější provedení bude házet jiskru alespoň trochu dokud to bude alespoň trochu možné a ta trocha může rozhodnout, že to ještě chytne a nebo ne - resp. se ji jednotka na základě vyhodnocení některých parametrů vůbec udělat nepokusí....

Naposledy editováno 17.03.2018 19:57:46

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.3.2018 v 19:59 | Nahoru | #67820
nemako: tak základ logiky je při neůspěšném startu vyndáš svíčku, ona je buď suchá nebo mokrá, z toho se dá usoudit co tomu chybí a než ji tam vrátíš automoticky zkusíš nasadit svíčku do fajfky, opřít někam o kostru, zatočit a sledovat, jestli hází... při vypnutém chcípáku ji nehází...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.3.2018 v 20:10 | Nahoru | #67821

nemako píše: Sema> já jednoiu skákal po nakopávačce půl hodiny,svíčku měnil a měl jsem vypnutej chcípák to je podobný



To znám i stou svíčkou,spocenej motorka přecupovaná takže uchlastaná a furt nic a když nešla ani z kopce tak jsem se fakt nasral a vyhrožoval jí jak pujde a pak padnul pohled na chcípák a nadával jsem dál jen už sobě.

P.S.pokud se nepletu tak znám ještě jednoho,ale jsem slušněj tak zásadně nemenuju,že jo Kehaju.

Naposledy editováno 17.03.2018 20:26:11

(reakce na) Jawablázni

17.3.2018 v 20:17 | Nahoru | #67822

pech. píše: nemako: tak základ logiky je při neůspěšném startu vyndáš svíčku, ona je buď suchá nebo mokrá, z toho se dá usoudit co tomu chybí a než ji tam vrátíš automoticky zkusíš nasadit svíčku do fajfky, opřít někam o kostru, zatočit a sledovat, jestli hází... při vypnutém chcípáku ji nehází...

přesně to jsem samozřejmě udělal. mozkovým myšlením jsem uspudil,že je ulitá a proto nehází,tak jsem dal novou a potom teprve mi napad ten chcípák,když neházela ani ta nová.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.3.2018 v 20:19 | Nahoru | #67823
Sema> Přesně tak.
Když jsem koupil v roce 2004 novou Jawu 350, tak na Šumavě jsem ji taky nemohl nastartovat. Přijeli pro mně s dodávkou, odvezli, tři jsme hledali závadu a nakonec byl závěr - reklamuj motorku v Týnci. Má najeto 550 km, je v záruce. Potom se kolega podíval - a bylo jasno. Červený vypínač... Pérák nic takového nemá, Calif ani 634 taky ne. Do té doby jsem nevěděl, že něco takového existuje.
Přesto se mi to stalo i s 650, naštěstí před motoprodejnou, vyšla prodavačka a jen se podívala. Styděl jsem se. :-
Pech: o baterku jsem se nestaral. Je nová. Předtím jen dobil, u 250, 350 i 650 stačí jednou ročně.

Naposledy editováno 17.03.2018 20:20:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.3.2018 v 20:38 | Nahoru | #67824
PetrL3> Hever bych podle ceny bral.Ne na veterána,ale jako nohu ke káře za traktor.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.3.2018 v 20:38 | Nahoru | #67825

milan1963 píše: Sema> Přesně tak.
Když jsem koupil v roce 2004 novou Jawu 350, tak na Šumavě jsem ji taky nemohl nastartovat. Přijeli pro mně s dodávkou, odvezli, tři jsme hledali závadu a nakonec byl závěr - reklamuj motorku v Týnci. Má najeto 550 km, je v záruce. Potom se kolega podíval - a bylo jasno. Červený vypínač... Pérák nic takového nemá, Calif ani 634 taky ne. Do té doby jsem nevěděl, že něco takového existuje.
Přesto se mi to stalo i s 650, naštěstí před motoprodejnou, vyšla prodavačka a jen se podívala. Styděl jsem se. :-
Pech: o baterku jsem se nestaral. Je nová. Předtím jen dobil, u 250, 350 i 650 stačí jednou ročně.



někdy stačí nezastrčenej stojánek(policajt) a je vymalováno.....Honda VT 750 C2 Shadow a JAWA 650 Classik....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.3.2018 v 20:51 | Nahoru | #67826
bimbo750> to je první,co kontroluju,když nechytne. ten chcípák ale nikdy nepoužívám,tak mi to nenapadlo asi jsem o něj škrtnul,když jsem to tlačil z garáže

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.3.2018 v 20:52 | Nahoru | #67827
PetrL3> tý gumy bych se ujal,aby nebyla taková opuštěná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.3.2018 v 21:07 | Nahoru | #67828

nemako píše: PetrL3> tý gumy bych se ujal,aby nebyla taková opuštěná



Ale musíš si k ní vzít i dvě duše. Bylo by jim smutno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.3.2018 v 21:10 | Nahoru | #67829
PetrL3> tak jo,kam mám přijet?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.3.2018 v 21:12 | Nahoru | #67830

Béďa17 píše: PetrL3> Hever bych podle ceny bral.Ne na veterána,ale jako nohu ke káře za traktor.


Nějaké suché červené.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vejde se motor jawa 250/353 na rám ... Jawa 250/353 Kývačka Drsnak007 4 24.10.2024 v 09:42 PetrL3
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 Lithwick 2 18.10.2024 v 08:56 cmiral
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 4 15.10.2024 v 15:58 cmiral
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka koutnasjede 4 14.10.2024 v 09:25 Dolin
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka Mario1504 2 29.9.2024 v 22:26 Drak1

TOPlist