1 reakcí na tento příspěvek Michelin road 5
MP3 sem mel na masinach uz par krat takze ich dobre poznam. Je to dobra guma do kazdeho pocasa. R5 tez len ma uz na prvy pohled vacsi hrib a dovoluje je it do vacsiho naklonu. Povidal bych ze ide lepsi a hlbsi do zatacek jak MP3. Vzhledem k temu ze predtym som mal aj vpredu 3 tak to vim aj dobre posudit a mrzi ma ze nemam aj vzadu 5. V patek sem byl na volnych v brne a ten zadek sa po par rychlejsich kolach prehrival a bylo to citit ze plave. Tak sem radsi jezdil tak abych ten zadek zbytecne moc nezatezoval. Predek aj od pohledu tuto cinnost zvladal daleko lepsi.
Mam tyto gumy vyskusane aj na malem motokarovem okruhu. 3jka je fakt dobra ale 5tka je podla mna este lepsi.
Btw 5 jazdi aj kamos vpredu vzadu...
Obe moto litrovy fazer...
Teraz mam vzadu PR3 a vpredu uz PR5 a spokojnost. Ta predna PR5 ma oproti 3jke daleko gulatejsi profil, dovoluje ist do hlbsieho naklonu jak 3jka a stihel sem v tejto konstalacii dat aj volne jazdy pred rekordem a predek byl uplne v pohode aj tam. Zadne PR3 sa tradicne prehrivala, takze sem ju radsi netrapil rychlyma vyjezdama.
Podla mna PR5 je rozhodne posun vpred. Aspon na predku urcite.
Kámoš na BMW R 1200 RT najel na ROAD 4 velmi pěkných 15 000km(což nechápu), ale viděl sem je v listopadu 2018 a byly tedy na doraz. Takže doufáme, že 5-ky budou ve všem lepší. čau
Měl jsem předešlé PR4. Kupoval jsem PR4 už s motorkou na které byli už dost jeté,zadní neskutečně hrbatá a přední sjetá do střechy, obě navíc neskutečně tvrdé,nepochopím jak na tom mohl předešlí majitel jezdit. Mašinu jsem koupil koncem sezony 2018, tak jsem si říkal že i když guma hrůza děs,tak sezonu nějak dojedu. Na tento rok 2019 rok jsem obul, na doporučení kamaráda ,PR5 a udělal jsem dobře. Mám najeto k dnešku 2,5t km rozložení třísměsi je supr dobře udělané V zatáčkách drží jak přibitá,sjíždím to skoro až na hranu.
Musím podotknout že jezdím s 99% s batohem. Motorka BMW 1200 RT. Dám vědět kolik vydrží, ale asi další pneu bude asi zase PR5.
1 reakcí na tento příspěvek Michelin road 5
U sportovně cestovních je velmi důležité, jak udrží vlastnosti a tvar gumy v průběhu celé životnosti. To zrovna nejde úplně objektivně otestovat, pokud se nebude testovat několik sad od každého typu.
Angel GT jsem měl asi 70 tisíc. Super allround pneu. Parádní na vodě.
Roadsmart 3 jsem měl jednu sadu, akorát ji dojíždím. Na jeté gumy, co už pár tisíc měly za sebou, vydržely ještě tolik, co GT. Ale na vodě se chovají divně, více neklidně.
PR 5 bych velmi rád zkusil, ale prachy do nich za novou sadu nedám.