paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Volnobezka
7.3.2018 v 08:15
Zdarec enduristi.
Mam problem s mim husaberg fe501 r.v2001. Nesel mi startovat na starter kvuli spatne volnobezce. Tak jsem koupil novou a problem se me porad drzi...
Kdyz chci startovat starterem tak to 3x otoci motorem a pak to pusti volnobezka ikdyz je nova. Baterka taky nova el.instalace je komplet nove natazena,starter po repasi,startovaci rele nove, Nevi nekdo co by to mohlo byt? Nikde sem tady nevycetl co by to mohlo byt vsichni psali jen novou volnobezku a musi to makat ale u me bohuzel nic... Budu rad za kazdou radu...

Volnobezka

7.3.2018 v 09:17 | Nahoru | #1


Obrázek je ze 450/2004, ale ve tvým motoru to snad bude stejně. Nikde se mi nepodařilo najít fotku ani fiche na rok 2001.

Žlutě označenej je omezovač kroutícího momentu. je to vlastně třecí spojka, která by měla jít utáhnout, tím přenese větší moment. Normálně slouží k mechanický ochraně startéru, ale po těch letech už může klouzat.

Volnobezka

7.3.2018 v 09:25 | Nahoru | #2
Diky moc za radu dneska to znova rozhodin cele a skusim to dotahnout snad to pomuze a je to stejne i na 501 jak je to na schema...

Volnobezka

7.3.2018 v 12:17 | Nahoru | #3
Kdyby ne to co pise dawe, tak ta volnobezka by mela jit v tom ozubenym kole 20 tocit pouze jednim smerem, dryuhym s sebou bere kolo. Me napriklad u LC4 odesly 2 volnobecky za sebou v pomerne kratky mcase protoze to bylo vybehany. Nevim jestli ten vnitrni prumer se nekde v SM uvadi. Kazdopadne pokud stou volnobezkou otocis na obe strany, tak je to na vymenu cisla 20.

Volnobezka

7.3.2018 v 17:16 | Nahoru | #4
Tydle trilobiti nestartovali snad nikdy , pokud ano tak jen chvilku a zase problém. Hledej v dekompresoru ,ten koník má oblou hranu a neotevírá jak by měl, stalo se mi to dvakrát a pokaždé to samé...

1 reakcí na tento příspěvek Volnobezka

8.3.2018 v 21:13 | Nahoru | #5
Chlapi tak volnobezka uz funguje jak ma motorem to normalne toci i startuje coz je super ale vyskytl se dalsi problem po ujeti cca 1-2km moto 2x streli do vyfuku a prestane jet... Tak sem dal novou svicku(vypaluje se jak by mela,"neni cerna jak bota") nastavil ventilove vule,prekontroloval sem hadice od bemzinu,vycistil sitka kouhoutu nadrze,,,,, karbec je sice dellorto phm40 ale dal sem ho vycistit ultrazvukem a po vizualni strance vypada dobre(tryska sedi podle manualu,filtr original hiflofiltres,soupe neni osoupane) nevite co stim ??? Tady u nas tezko najdu nekoho kdo by chtel delat husabergy...... Budu rad za kazdou radu budu rad... Mam husara uz 5 rokem a vzdy byla 110% spokojenost...nevim proc ted tak zlobi

(reakce na) Volnobezka

8.3.2018 v 22:05 | Nahoru | #6
Radim1991: Co odvzdušnění nádrže? Zkus se projet bez víčka. Je možné, že ti nepřisává vzduch, tím pádem vznikne v nádrži podtlak, který brání odtékání benzínu do karburátoru. To střílení je typickým projevem snížené hladiny a ochuzené směsi.

Volnobezka

9.3.2018 v 05:34 | Nahoru | #7
1100 virago: Diky za radu dnes to zkusim a dam vedet jak to dopadlo snad to pomuze...

1 reakcí na tento příspěvek Volnobezka

12.3.2018 v 05:26 | Nahoru | #8
Tak odvzdusneni nadrze asi pomohlo vyhodil sem z vicka ventilek( nesel profouknout ani kompresorem s 10 bary)..

(reakce na) Volnobezka

12.3.2018 v 10:03 | Nahoru | #9
Radim1991> Co zapalování, máš ještě originál? Celkem rádi odcházely.

SEM Amal

Volnobezka

12.3.2018 v 10:18 | Nahoru | #10
Zapalovani mam origo SEM ale podle namerenych hodnot by melo byt v poradku...
Jeste byc potreboval poradit mam karburator dellort phm 40... Je mozna zamena za jiny z jine moto docetl sem zde na foru ze by to chtelo sehnat karbec keihin z novejsiho modelu ale tem se mi nedari sehnat... Nepasuje tam z neceho jinyho?? Napr.. Ktm,nebo husqvarna??? Mam ho sice vycisteni a zkontrovany ale zda se mi zr se to jizdu od jizdy zhorsuje co se tyka startu i reakce na plyn..

Volnobezka

13.3.2018 v 09:53 | Nahoru | #11
Husqvarna měla na 610 a 410 taky Dell orto a snad i úplně stejnej, takže bys musel hledat TE 450, 510. Potom KTM LC4 v endurech, EXC 450, 520, 525, 530 měly všechny Keihin. Nejspíš to seženeš z krosky, kterou někdo dává na díly. CRF, KXF, RM-Z. Je tím osazený kde co.

Karburátor je označenej FCR, ale moc jich není. Hodně se na to předělávaj LC4, který maj podtlakový karburátory s membránou. Pozor dávej na různý průměry difusorů (FCR 41, FCR 39,...)

Nebude to levná záležitost a rozhodně tě čeká kompletní přenastavení toho karburátoru.

FCR 41 - ebay

E: Tak se omlouvám za desinformaci. TE 450 a 510 má Mikuni TMR 41, z toho bych ale taky strach neměl.

Naposledy editováno 13.03.2018 10:02:39
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dotaz ohledně přečerpávání paliva z... Husaberg FE 501 Jirka010 0 7.4.2024 v 15:08 Jirka010
Husaberg fe 501 homologační štítek Husaberg FE 501 tomf12 9 16.2.2021 v 15:07 Folby
Prosba o radu:Husaberg dekompres Husaberg FE 650, Husaberg FE 501, Husaberg FE 570 Anti 9 14.6.2020 v 19:36 Anti
Poškozený Nikasil Husaberg FE 501 Anti 29 5.4.2020 v 22:58 Mirek12
Husaberg fe501 2003 servisní manuál Husaberg FE 501 Benjos 1 15.12.2019 v 16:02 Kohlstein

TOPlist