Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ono je to tak, že i v Čechách nesmíš jezdit s laďákem, který nemá příslušnou homologaci. V Německu to jen o mnoho víc hlídají.
Jednou se takto jeden můj kámoš vracel z Rakouska na vozíku s flastrem, na hranicích ho pustili, na kontrole ve vnitrozemí mu moto zabavili a vydali až po zaplacení pokuty. Tvrdil že ho to stálo 200 éček.
Už se to tu řešilo x-krát. Je to pravda, okolní země (Neměcko a Rakousko hlavně) nehomologovanou koncovku netolerují. Ale jde o to, jakýho policajta potkáš. Prostě, když chceš jet pohodu - originál. Jestli chceš pořád sledovat, zda někde není hlídka a risknout to - laďák. Osobně laďák neriskuji, za ty prachy a nervy to nestojí. Týden nebo 14 dní s originálem snad vydrží každý.
Měl bys tam mít tlumící vložku (to jde snad zjistit drátkem do vejfuku). Jinak na výfuku musí být štítek s E (mám ten pocit). Uklidním tě, na 99% ho homologovaný nemáš. Kdyby jsi měl Akrapovič, tak se to dá dokoupit, jinak už sháněj originál, jestli ho nemáš (což bys měl mít, když máš i laďák, poučení pro příště nekupovat mašinu, co k ní majitel nedává originál lauf )